Ανάμεσα σε δυο πολέμους
  •  Μετά τη Ρωσία… ήρθε και το Ισραήλ.
  •  Η μετοχή της Coca Cola HBC βρίσκεται υπό πίεση.
  •  Και αυτί γιατί αναλυτές προειδοποιούν ότι θα μπορούσε να είναι ένα ακόμη brand που θα αισθανθεί τον οικονομικό «πόνο» από τα μποϊκοτάζ που συνδέονται με τον πόλεμο στη Γάζα του Ισραήλ.
  •  Το παράδειγμα των χαμηλότερων των προσδοκιών αποτελεσμάτων από τα McDonald’s έδειξε το δρόμο.
  •  «Οι τάσεις της McDonald’s είναι συχνά ένας καλός δείκτης για την παγκόσμια αύξηση του όγκου της Coca Cola», ανέφεραν οι αναλυτές της Jefferies.
  •  Έτσι, οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι όγκοι θα είναι ελαφρώς κάτω από τη συναίνεση της αγοράς του 1,2% και θα διαμορφωθούν στο 1% το δ’ 3μηνο του 2023.
  •  Ωστόσο, η Jefferies είπε ότι πιστεύει ότι η επιχείρηση είναι σε καλύτερη θέση να «απορροφήσει την αστάθεια».

————

Η κρυμμένη αξία του Τιτάνα στις ΗΠΑ

  •  Ζάλισε λίγο η Euroxx με τους υπολογισμούς της. Για τον Τιτάνα ο λόγος…
  •  Βλέπει άνοδο πάνω από 10 ευρώ ανά μετοχή, ή σχεδόν 50% upside.
  •  Νούμερα που η μνήμη μας δυσκολεύεται να ανασύρει… αν και δεν είναι λίγοι αυτοί που τα είδαν μέσα στο 2023.
  •  Η Euroxx βλέπει κρυμμένη αξία στις δραστηριότητες στις ΗΠΑ, ενώ για το 2023 βλέπει κέρδη ανά μετοχή 3,46 ευρώ από 1,46 ευρώ το 2022 και για το 2024 3,66 ευρώ.

———–

«Βρέχει» πακέτα στο ΧΑ

  •  Των πακέτων το… ανάγνωσμα. Έτσι χαρακτηρίζει βετεράνος της αγοράς την έντονη κινητικότητα στο ΧΑ μέσω προσυμφωνημένων πράξεων.
  •  Άλλωστε η στήλη είχε προειδοποιήσει προ μηνών. Όσοι ξένοι και θεσμικοί θέλουν να μπουν στη Λ. Αθηνών δεν θα το κάνουν μαζεύοντας τεμάχια στο ταμπλό.
  •  Θα κυνηγήσουν IPOs (όπως και συμβαίνει), placements (όπως και συμβαίνει) και προσυμφωνημένες συναλλαγές.
  •  Αρκεί να σκεφτεί κανείς κάτι απλό εάν ένα fund θέλει να μπει με 200-300 εκατ. δολάρια στο ΧΑ, τι θα συνέβαινε στις τιμές.
  •  Oταν οι περισσότεροι τίτλοι δεν κάνουν πάνω από 5 εκατ. ευρώ τζίρο καθημερινά…

———–

O «έρωτας» των Γερμανών με τα μετρητά…

  •  Οι Γερμανοί λατρεύουν τα μετρητά. Και αρνούνται να τα αποχωριστούν παρά την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών.
  •  Αυτό ειπώθηκε χθες σε συνέντευξη τύπου της MasterCard.
  •  Μάλιστα, ο επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα, Παναγιώτης Πολύδωρος είπε ότι το μεγαλύτερο στοίχημα για κάθε νέο CEO της εταιρείας είναι να πείσει τους Γερμανούς να στραφούν στις κάρτες.
  •  Οι τουρίστες πάντως που έρχονται στην Ελλάδα επιλέγουν να πληρώνουν όλο και περισσότερο με κάρτα.
  •  Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στα πακέτα all inclusive που προσφέρονται από τις ξενοδοχειακές μονάδες και στην ανάπτυξη του Airbnb.
  •  Πρόκειται για δύο υπηρεσίες που κατά κόρον εξοφλούνται μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

… και μια προμήθεια με την βούλα της ΕΕ

  •  Μια ενδιαφέρουσα πληροφορία που σπάνια βλέπει το φως της δημοσιότητας προέκυψε στην ίδια συνέντευξη τύπου.
  •  Και αυτή σχετίζεται με το μείζον θέμα των προμηθειών στις κάρτες.
  •  Σύμφωνα με τον κ. Πολύδωρο υπάρχει μια χρέωση που αντιστοιχεί στο 0,2% της αξίας της συναλλαγής φέρει την… βούλα της ΕΕ.
  •  Πρόκειται όπως είπε υψηλόβαθμο στέλεχος της MasterCard για την intercharge, η οποία θεσμοθετήθηκε το 2015!
  •  Και αυτό για να καλύψει το κόστος που συνεπάγεται η χρήση κάρτας έναντι των μετρητών…

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Il Postino