Βουτιά περισσότερο από 7,5% κατέγραψε την Παρασκευή η μετοχή της L’Oreal, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις και επισήμανε μια επιβράδυνση της ζήτησης στην Ασία.
Το μεγαλύτερο brand ομορφιάς στον κόσμο ανακοίνωσε την Πέμπτη πωλήσεις για το τέταρτο τρίμηνο κάτω από τις εκτιμήσεις, αυξημένες κατά 2,8% στα 10,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι αναλυτές της Barclays είχαν προβλέψει ένα ποσό κοντά στα 10,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το Reuters.
L’Oréal: H χρυσή κληρονόμος της γίνεται η πρώτη γυναίκα με περιουσία 100 δισ.
Η εταιρεία, η οποία κατέχει εμπορικά σήματα όπως η Lancôme και η Kiehl’s, κατέγραψε επίσης αύξηση 7,6% στις πωλήσεις ολόκληρου του έτους 2023 στα 41,18 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι κατώτερες των προσδοκιών πωλήσεις στο τελευταίο τρίμηνο οφείλονται στη δραστηριότητα της εταιρείας στη Βόρεια Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,2% κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο. Οι πωλήσεις κατά τα άλλα αυξήθηκαν στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
Ο διευθύνων σύμβουλος Nicolas Hieronimus δήλωσε την Παρασκευή ότι η εταιρεία παραμένει πολύ φιλόδοξη στην Κίνα, προσθέτοντας ότι έχει ισχυρά σχέδια ανάπτυξης για τη χώρα το 2024 και μετά, σύμφωνα με το Reuters.
Ο τομέας των πολυτελών ειδών βρίσκεται υπό πίεση από τα τέλη του 2023, καθώς οι σκληρές μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες έχουν επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες, ειδικά στις ΗΠΑ και την Κίνα.
Αντίστροφη πορεία για την ανταγωνίστρια Hermes
Ωστόσο, ορισμένα brand υψηλής ποιότητας φαίνεται να έχουν αναστρέψει αυτή την τάση, συνεχίζοντας να προσελκύουν όλο και πιο επιλεκτικούς αγοραστές.
Η μετοχή της Hermes σημείωσε άνοδο 5,1% την Παρασκευή, καθώς ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων, με τους εύπορους καταναλωτές να συνεχίζουν να αναζητούν τις αποκλειστικές τσάντες και τα μεταξωτά μαντήλια Birkin παρά την άνοδο των τιμών.
Τα έσοδα τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 18% με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 3,36 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα σε ετήσια βάση αυξήθηκαν κατά 21% στα 13,42 δισ. ευρώ. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για έκτακτο μέρισμα 10 ανά μετοχή ευρώ.
Μιλώντας την Παρασκευή, ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas είπε ότι οι τιμές των προϊόντων είναι πιθανό να αυξηθούν κατά μέσο όρο από 8% έως 9% το 2024, σύμφωνα με το Bloomberg, στοιχείο που αντανακλά τη συνεχιζόμενη απήχηση της εταιρείας σε μια ολοένα και πιο «πολωμένη» αγορά.
Η μετοχή της Hermes σημειώνει άνοδο άνω του 13% από την αρχή του έτους, με την LVMH να καταγράφει άνοδο 11%, ενώ η Burberry σημείωσε πτώση 8%.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft