«Πρωταγωνίστρια» για μια ακόμα φορά η Πάρος και στο film tourism, αυτή τη φορά χάρη στη σειρά «One Day» του Netflix που ήδη άρχισε να προβάλλεται και λαμβάνει παγκόσμια προβολή. Τα γυρίσματα είχαν γίνει στο νησί το Σεπτέμβριο του 2022 στην παραλία Σάντα Μαρία και σε άλλα σημεία του νησιού (φωτο) και καλύπτουν το 4ο επεισόδιο της σειράς.
Netflix: Ο πρόεδρος της πλατφόρμας δώρισε 1,1 δισ. δολάρια σε ίδρυμα της Silicon Valley
Η νέα αυτή σειρά βασίζεται σε ένα ομώνυμο βιβλίο, όσο και μια ταινία. Συγγραφέας του μυθιστορήματος που κυκλοφόρησε το 2009 και έγινε best seller είναι ο David Nicholls, ενώ στην ταινία που βγήκε δύο χρόνια αργότερα στις κινηματογραφικές αίθουσες, πρωταγωνίστησε η Anne Hathaway. Μάλιστα, η ταινία σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία, αφού έφερε πίσω περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια στο box office, με την παραγωγή της να στοιχίζει μόλις 15 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για ένα δραματικό love story που αναμένεται να συγκινήσει, τόσο αυτούς που έχουν διαβάσει το βιβλίο ή έχουν δει την ταινία, όσο κάθε άλλο χρήστη που θα του δώσει μια ευκαιρία στο Netflix.
Πέρα από τη μεγάλη θεαματικότητα που ήδη γνωρίζει η σειρά που μόλις άρχισε να προβάλλεται, πολλά μέσα ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας, μεταξύ των οποίων Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, National World, Rolling Stone, Welwyn Hatfield Times, Radio Times, Independent και άλλα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά κλπ., παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο, διασφαλίζοντας μεγάλη προβολή στο κυκλαδίτικο νησί.
Οικονομικά οφέλη
Σύμφωνα με στοιχεία και στατιστικές που συνέλεξε η MTC GROUP, εταιρία συμβούλων του δήμου Πάρου, η επιλογή ενός τόπου για γυρίσματα ταινιών ή σειρών, έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη ακόμα και για τις τοπικές κοινωνίες όσο διαρκούν τα γυρίσματα και, φυσικά, για την προβολή του προορισμού. Το δεύτερο μάλιστα, πιστοποιείται και από τον ταξιδιωτικό όμιλο Expedia, ενώ σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό του Tendance Hotellerie, «τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές, είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ένα ταξίδι (20%), ξεπερνώντας πλέον τα κοινωνικά δίκτυα (13%) και βρίσκονται ακριβώς πίσω από τις ‘συστάσεις από φίλους ή συγγενείς’ (42%)». Το ίδιο διαπιστώνει και μελέτη της TCI Research, σύμφωνα με την οποία, περίπου 80 εκατομμύρια ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές.
Latest News
Ποιοι τουρίστες «ψήφισαν» Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν, πόσο έμειναν [πίνακες]
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2023
Αποζημίωση μαμουθ 100 εκατ. στον όμιλο Μαντωνανάκη από την ΕΤΑΔ - Όλη η απόφαση του Άρειου Πάγου στον ΟΤ
Το ιστορικό της διένεξης με την ΕΤΑΔ για το Grand Resort στο Λαγονήσι
Το top10 των περιφερειών με τα περισσότερα τουριστικά έσοδα [πίνακες]
Πλεονασματικό κατά 18,2 δισ. το ταξιδιωτικό ισοζύγιο το 2023
Ανοίγει η πλατφόρμα για τους επαγγελματίες του τουρισμού που επλήγησαν από την κακοκαιρία
Τι είπε ο Κωστής Χατζηδάκης στη Θεσσαλία
Εφαρμογή της βίζας εξπρές για τούρκους πολίτες και για τα 10 νησιά του Αιγαίου
Από τις 30 Απριλίου
MyCoast: Το νέο app για καταγγελίες κατάληψης παραλιών - Πώς θα λειτουργεί από το κινητό
Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί μόνο μέσω κινητής συσκευής που θα βρίσκεται κοντά στο καταγγελλόμενο σημείο
Ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς της Αιγύπτου για την Θεσσαλονίκη
Αισιόδοξα μηνύματα για τη νέα τουριστική περίοδο προέκυψαν και από τη συμμετοχή της Περιφέρειας στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Κύπρου «Travel Expo Cyprus 2024»
«Τουρισμός για όλους 2024»: Τα 7 «κλικ» για να δείτε αν κερδίσατε ή χάσατε το voucher
Σε σύνολο 972.893 υποβληθεισών δηλώσεων τυχεροί αναδείχθηκαν 107.204 δικαιούχοι
«Όσα λένε οι ξενοδόχοι μεταξύ τους»: Ποια ταμεία θα γεμίσουν το καλοκαίρι
Για μια ακόμη δυνατή τουριστική σεζόν μιλάνε παράγοντες του κλάδου - Γεμάτα τα ξενοδοχεία και τα Airbnb
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς