«Ξέρω, ξέρω ότι ορισμένοι από εσάς πιστεύετε ότι είμαι “μεσίτης” και ότι “ξεπουλάω τη χώρα”, με τις αποκρατικοποιήσεις», αναφέρει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομίας, Κωστής Χατζηδάκης, στο καθιερωμένο πλέον μήνυμά του στο TikTok.
«Τι έχει γίνει με τις αποκρατικοποιήσεις» απαντά, προσθέτοντας:
«Πώς ήταν τα πράγματα με το Λιμάνι του Πειραιά και πώς είναι τώρα!
Πώς ήταν με τα περιφερειακά μας αεροδρόμια – που ήταν σχεδόν σαν τσαντίρια- και πώς έχουν γίνει τώρα: κούκλες.
Πόσα λεφτά χάναμε με την Ολυμπιακή τον χρόνο και πόσα κερδίζουμε τώρα με τις 2 ιδιωτικές αεροπορικές εταιρίες».
«Τους τελευταίους 7 μήνες προχωρήσαμε δυναμικά μπροστά, με 9 αποκρατικοποιήσεις και συμβάσεις παραχώρησης», αναφέρει ο κ. Χατζηδάκης και υπογραμμίζει:
– Αττική Οδός
– Τρία περιφερειακά λιμάνια: Καβάλα, Ηγουμενίτσα και Ηράκλειο
– Διάθεση των μετοχών της HELLENiQ Energy
– Οι αποκρατικοποιήσεις 3 Τραπεζών: Eurobank, Alpha και Εθνική
– Και φυσικά η διάθεση του 30% του Αεροδρομίου Αθηνών, που συγκέντρωσε πολύ μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Δεν είναι μόνο το ταμειακό όφελος 5,7 δις. ευρώ, είναι το επενδυτικό ενδιαφέρον! Η ώθηση που δίνουν αυτές οι αποκρατικοποιήσεις στην οικονομία!
Οι οπαδοί του κρατισμού και του σοβιετικού μοντέλου φωνάζουν.
Εμείς προχωράμε μπροστά με τις μεγάλες χώρες της Ευρώπης!
@kostis_hatzidakis Προχωρούμε δυναμικά με τις αποκρατικοποιήσεις, διότι ανεβάζουν τη χώρα! #tiktokgreece #fypgreece #politiki #ellada ♬ πρωτότυπος ήχος – Kostis Hatzidakis
Behind the scenes
Στο κλείσιμο του βίντεο, ο υπουργός μιλά για την κριτική, λέγοντας «η κριτική είναι “τι μιλάς εσύ ρε καράφλα”. Αυτά που μου γράφουν! Όσοι είμαστε καράφλες από εδώ και πέρα δεν ξαναμιλάμε»!
Latest News
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας