Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή του νέου κέντρου διανομής της Premier Capital Hellas στον Ασπρόπυργο, το οποίο θα εξυπηρετεί το δίκτυο καταστημάτων της McDonald’s στην Ελλάδα.

Ισραήλ: Πληρώνουν ακριβά το μποϊκοτάζ Starbucks και McDonald’s – O ρόλος του TikTok

Σύμφωνα με την Premier Capital Hellas, η οποία διατηρεί τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του διάσημου brand στην χώρα μας, η νέα επένδυση υπολογίζεται ότι θα ανέλθει σε περίπου 7 εκατ. ευρώ και αναμένεται να βελτιώσει την αποδοτικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας του ελληνικού δικτύου McDonald’s. To όλο project εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2024.

«Το νέο κέντρο διανομής έχει έκταση 4.000 τ.μ. και βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο κοντά στην Αθήνα ενώ θα υποστηρίξει τη λειτουργία και μελλοντική επέκταση του δικτύου μας», δηλώνει στον «ΟΤ» η εταιρεία.

Αναφέρει μάλιστα πως στο πλαίσιο του σχεδιασμού της να φτάσει τα 50 εστιατόρια στην επόμενη πενταετία στην ελληνική αγορά, αυτή η επένδυση είναι σημαντική για τη στήριξη της επέκτασης του δικτύου.

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, επιδιώκεται να λειτουργήσουν 3 νέα εστιατόρια McDonald’s, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στα 35, ενώ θα απασχολούνται περισσότεροι από 1.800 εργαζόμενοι.  Από τα πλέον πρόσφατα καταστήματα που λειτούργησαν ήταν αυτό στην Πάτρα τον περσινό Νοέμβριο.

Το «άνοιγμα» στους νέους

Η αμερικανική αλυσίδα κατάφερε μέσω του Μαλτέζου συνεργάτη της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, την Premier Capital του Melo Hili να κάνει μια νέα αρχή στην ελληνική αγορά. Από τη στιγμή που ανέλαβε την ευθύνη πριν από περίπου δεκαπέντε χρόνια, ανέστρεψε την πτωτική πορεία της αλυσίδας και την έβαλε σε τροχιά ανάπτυξης.

Υπολογίζεται ότι από το 2011 έχουν επενδυθεί πάνω από 40 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και την αναβάθμιση των υποδομών και της τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυό της.

Κομβικό σημείο, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς ήταν το «άνοιγμα» στην νεολαία. Την οποία κατάφερε να κερδίσει μέσα από την επιθετική πολιτική τιμών αλλά και «έξυπνες» κινήσεις μάρκετινγκ, τη στιγμή που τα υπόλοιπα δίκτυα γρήγορου φαγητού, έδωσαν έμφαση στις περικοπές και στη συρρίκνωση του δικτύου τους.

Οι εκπτώσεις και οι προωθητικές ενέργειες μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών (app) εξακολουθούν να βρίσκονται στην αιχμή της πολιτικής προσέλκυσης νεότερων ηλικιών, οι οποίες είναι εξοικειωμένες με την σύγχρονη τεχνολογία.

Η συνεργασία με efood και Wolt

Παράλληλα, εγκαινίασε συνεργασία με τις δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες delivery φαγητού, efood και wolt για την κατ’ οίκον παράδοση γευμάτων. Μια κίνηση που βοήθησε και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να στηρίζει τις πωλήσεις της, συνεισφέροντας περίπου το 20% των συνολικών εσόδων της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις