Οι αεροπορικές εταιρείες ενθαρρύνουν τους πελάτες να πληρώσουν για να ελέγξουν τις αποσκευές τους πριν από την πτήση τους, μια προσέγγιση που όπως υποστηρίζουν θα ελευθερώσει τα «χέρια» σε υπαλλήλους στις περιοχές check-in, ενώ οι ταξιδιώτες θα φτάνουν στις πύλες πιο γρήγορα.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η American Airlines αύξησε τα τέλη για παραδοτέες αποσκευές για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από πέντε χρόνια και υιοθέτησε τη στρατηγική δύο επιπέδων που έχουν ήδη η United, η JetBlue και αρκετές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
Οι πελάτες της American Airlines που ταξιδεύουν με πούλμαν θα πληρώσουν 35$ για να ελέγξουν την πρώτη αποσκευή για πτήσεις εσωτερικού, εάν η υπηρεσία έχει γίνει online κράτηση εκ των προτέρων ή 40$ εάν αγοράσουν την επιλογή στο αεροδρόμιο, δήλωσε ο αερομεταφορέας την Τρίτη. Η American Airlines χρέωνε προηγουμένως 30$ για οποιαδήποτε υπηρεσία.
Αεροπορικές εταιρείες: Αναμένουν κέρδη ρεκόρ το 2024 – Πού θα πάνε τα εισιτήρια
Υπάρχουν ωστόσο εξαιρέσεις. Οι πελάτες που έχουν συγκεκριμένες πιστωτικές κάρτες αεροπορικών εταιρειών ή άλλες ανταμοιβές, ταξιδεύουν σε ανώτερη κατηγορία ή έχουν γενικά την ιδιότητα των τακτικών επιβατών μπορούν να ελέγξουν τουλάχιστον μία τσάντα δωρεάν σε πτήσεις εσωτερικού ή σύντομες διεθνείς πτήσεις.
Γιατί κοστίζει λιγότερο ο έλεγχος μιας τσάντας εκ των προτέρων;
«Επιτρέπει στα μέλη της ομάδας μας να περνούν περισσότερο χρόνο με πελάτες που χρειάζονται πρόσθετη βοήθεια με το ταξίδι τους», είπε στο CNBC μια εκπρόσωπος της American Airlines.
Η American αυτή την εβδομάδα είπε επίσης ότι μειώνει τα τέλη για ελαφρώς υπέρβαρες τσάντες, κάτι που ανάγκαζε ορισμένους ταξιδιώτες να αφαιρούν αντικείμενα από τις αποσκευές τους την τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο για να ανταποκριθούν στο όριο.
Οι διαφορετικές βαθμίδες τελών είναι μια προσέγγιση που είχαν ήδη οι αεροπορικές εταιρείες εξαιρετικά χαμηλού κόστους για τα τέλη αποσκευών.
«Παρακινεί τους ανθρώπους να αποκλείσουν τη συναλλαγή. Είναι πιο εύκολο για αυτούς, και ειλικρινά, είναι πιο εύκολο για εμάς», δήλωσε η Διευθύνων Σύμβουλος Frontier Airlines, Μπάρι Μπιφλ.
Οι τιμές διαφέρουν ανάλογα με τη ζήτηση και άλλους παράγοντες. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες που προσθέτουν αποσκευές πληρώνουν το τέλος εκ των προτέρων, είπε ο Biffle.
Η United ξεκίνησε για πρώτη φορά να χρεώνει περισσότερους πελάτες για την πληρωμή των παραδοτέων αποσκευών στο αεροδρόμιο το 2020. Την Παρασκευή, η αεροπορική εταιρεία είπε ότι αυξάνει τα τέλη αποσκευών κατά 5$ για τις περισσότερες πτήσεις στη Βόρεια Αμερική σε 35$, εάν οι πελάτες προπληρώσουν ηλεκτρονικά τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την πτήση τους. ή 40$ διαφορετικά, ξεκινώντας με κρατήσεις που έγιναν στις 24 Φεβρουαρίου. Μια δεύτερη παραδομένη αποσκευή θα κοστίσει 50$ ή 45$ τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα.
Γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν τα τέλη αποσκευών;
Τα τέλη για τις αποσκευές είναι ένα μεγάλο κέρδος για τις αεροπορικές εταιρείες. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έφεραν περισσότερα από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια από τέλη αποσκευών, αυξημένα κατά περισσότερο από 25% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών.
Οι αεροπορικές εταιρείες υποστήριξαν ότι το υψηλότερο κόστος, όπως η εργασία και τα καύσιμα, τα μεγαλύτερα έξοδά τους, σημαίνει ότι έπρεπε να αυξήσουν τα τέλη αποσκευών.
«Αν και δεν μας αρέσει η αύξηση των τελών, είναι ένα βήμα που κάνουμε για να επαναφέρουμε την εταιρεία μας στην κερδοφορία και να καλύψουμε το αυξημένο κόστος μεταφοράς αποσκευών», δήλωσε η JetBlue σε μια δήλωση σχετικά με τις τελευταίες αυξήσεις της.
«Με την προσαρμογή των χρεώσεων για πρόσθετες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν μόνο ορισμένοι πελάτες, μπορούμε να διατηρήσουμε χαμηλούς ναύλους βάσης και να διασφαλίσουμε ότι τα αγαπημένα των πελατών, όπως οι τηλεοράσεις με πλάτη καθισμάτων και το Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, παραμένουν δωρεάν για όλους».
Latest News
Το «βουνό» του ευρωπαϊκού χρέους - «Καμπανάκι» για Γαλλία και Ιταλία
Το «φρένο» στη λήψη αντιδημοφιλών μέτρων λόγω των ευρωεκλογών, η ρητορική της ακροδεξιάς και η αντιμετώπιση της φτώχειας
Κίνα: Τα υπόγεια «κανάλια» πληρωμών για να αποφύγουν τις κυρώσεις
Η επίσκεψη Μπλίνκεν στο Πεκίνο και το σχέδιο
Υπό απόσυρση από το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η L'Occitane
Τα σχέδια του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της L'Occitane International, Ρέινολντ Γκάιγκερ
Εντεκα χώρες αντιμέτωπες με τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος - Το ορόσημο του Ιουνίου
Ποιες πιέζουν να εξαιρεθούν από τη «διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος» λόγω των υψηλών αμυντικών δαπανών τους
Συρρίκνωση για τέταρτο τρίμηνο στην οικονομία της Σουηδίας
Πότε θα αρχίσει να μειώνει επιτόκια η κεντρική τράπεζα
Η επίσκεψη Μασκ «ξεμπλοκάρει» την Tesla στην Κίνα
Οι έλεγχοι ασφαλείας και οι συναντήσεις του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
«Χρυσά συμβόλαια» για τα golden boys της Wall Street
Η ραγδαία άνοδος της χρηματιστηριακής αγοράς αυξάνει τον πλούτο των Αμερικανών ηγετών
Το «δωράκι» των 800 εκατ. ευρώ των δυτικών τραπεζών στο Κρεμλίνο
Ο αριθμός αντιπροσωπεύει τετραπλάσια αύξηση σε προπολεμικά επίπεδα και έρχεται καθώς τα κέρδη αυξάνονται στους ευρωπαίους δανειστές που βρίσκονται ακόμη στη χώρα
Στερεύουν τα προνόμια της Sephοra - Γκρεμίζεται ο μύθος του ιδανικού χώρου εργασίας
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή