Οι αεροπορικές εταιρείες ενθαρρύνουν τους πελάτες να πληρώσουν για να ελέγξουν τις αποσκευές τους πριν από την πτήση τους, μια προσέγγιση που όπως υποστηρίζουν θα ελευθερώσει τα «χέρια» σε υπαλλήλους στις περιοχές check-in, ενώ οι ταξιδιώτες θα φτάνουν στις πύλες πιο γρήγορα.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η American Airlines αύξησε τα τέλη για παραδοτέες αποσκευές για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από πέντε χρόνια και υιοθέτησε τη στρατηγική δύο επιπέδων που έχουν ήδη η United, η JetBlue και αρκετές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
Οι πελάτες της American Airlines που ταξιδεύουν με πούλμαν θα πληρώσουν 35$ για να ελέγξουν την πρώτη αποσκευή για πτήσεις εσωτερικού, εάν η υπηρεσία έχει γίνει online κράτηση εκ των προτέρων ή 40$ εάν αγοράσουν την επιλογή στο αεροδρόμιο, δήλωσε ο αερομεταφορέας την Τρίτη. Η American Airlines χρέωνε προηγουμένως 30$ για οποιαδήποτε υπηρεσία.
Αεροπορικές εταιρείες: Αναμένουν κέρδη ρεκόρ το 2024 – Πού θα πάνε τα εισιτήρια
Υπάρχουν ωστόσο εξαιρέσεις. Οι πελάτες που έχουν συγκεκριμένες πιστωτικές κάρτες αεροπορικών εταιρειών ή άλλες ανταμοιβές, ταξιδεύουν σε ανώτερη κατηγορία ή έχουν γενικά την ιδιότητα των τακτικών επιβατών μπορούν να ελέγξουν τουλάχιστον μία τσάντα δωρεάν σε πτήσεις εσωτερικού ή σύντομες διεθνείς πτήσεις.
Γιατί κοστίζει λιγότερο ο έλεγχος μιας τσάντας εκ των προτέρων;
«Επιτρέπει στα μέλη της ομάδας μας να περνούν περισσότερο χρόνο με πελάτες που χρειάζονται πρόσθετη βοήθεια με το ταξίδι τους», είπε στο CNBC μια εκπρόσωπος της American Airlines.
Η American αυτή την εβδομάδα είπε επίσης ότι μειώνει τα τέλη για ελαφρώς υπέρβαρες τσάντες, κάτι που ανάγκαζε ορισμένους ταξιδιώτες να αφαιρούν αντικείμενα από τις αποσκευές τους την τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο για να ανταποκριθούν στο όριο.
Οι διαφορετικές βαθμίδες τελών είναι μια προσέγγιση που είχαν ήδη οι αεροπορικές εταιρείες εξαιρετικά χαμηλού κόστους για τα τέλη αποσκευών.
«Παρακινεί τους ανθρώπους να αποκλείσουν τη συναλλαγή. Είναι πιο εύκολο για αυτούς, και ειλικρινά, είναι πιο εύκολο για εμάς», δήλωσε η Διευθύνων Σύμβουλος Frontier Airlines, Μπάρι Μπιφλ.
Οι τιμές διαφέρουν ανάλογα με τη ζήτηση και άλλους παράγοντες. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες που προσθέτουν αποσκευές πληρώνουν το τέλος εκ των προτέρων, είπε ο Biffle.
Η United ξεκίνησε για πρώτη φορά να χρεώνει περισσότερους πελάτες για την πληρωμή των παραδοτέων αποσκευών στο αεροδρόμιο το 2020. Την Παρασκευή, η αεροπορική εταιρεία είπε ότι αυξάνει τα τέλη αποσκευών κατά 5$ για τις περισσότερες πτήσεις στη Βόρεια Αμερική σε 35$, εάν οι πελάτες προπληρώσουν ηλεκτρονικά τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την πτήση τους. ή 40$ διαφορετικά, ξεκινώντας με κρατήσεις που έγιναν στις 24 Φεβρουαρίου. Μια δεύτερη παραδομένη αποσκευή θα κοστίσει 50$ ή 45$ τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα.
Γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν τα τέλη αποσκευών;
Τα τέλη για τις αποσκευές είναι ένα μεγάλο κέρδος για τις αεροπορικές εταιρείες. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έφεραν περισσότερα από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια από τέλη αποσκευών, αυξημένα κατά περισσότερο από 25% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών.
Οι αεροπορικές εταιρείες υποστήριξαν ότι το υψηλότερο κόστος, όπως η εργασία και τα καύσιμα, τα μεγαλύτερα έξοδά τους, σημαίνει ότι έπρεπε να αυξήσουν τα τέλη αποσκευών.
«Αν και δεν μας αρέσει η αύξηση των τελών, είναι ένα βήμα που κάνουμε για να επαναφέρουμε την εταιρεία μας στην κερδοφορία και να καλύψουμε το αυξημένο κόστος μεταφοράς αποσκευών», δήλωσε η JetBlue σε μια δήλωση σχετικά με τις τελευταίες αυξήσεις της.
«Με την προσαρμογή των χρεώσεων για πρόσθετες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν μόνο ορισμένοι πελάτες, μπορούμε να διατηρήσουμε χαμηλούς ναύλους βάσης και να διασφαλίσουμε ότι τα αγαπημένα των πελατών, όπως οι τηλεοράσεις με πλάτη καθισμάτων και το Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, παραμένουν δωρεάν για όλους».
Latest News
Reuters: Σχέδια για υποτίμηση του γουάν ενόψει του Trump 2.0
Αποκλειστικό δημοσίευμα του Reuters αναφέρει τα σχέδια της Κίνας για να αντιμετωπίσει τους δασμούς Τραμπ
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις