Το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024 έφυγε από τη ζωή ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής, ένα εξέχον μέλος της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας του Λονδίνου.
UNCTAD: Κίνδυνοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Σουέζ, Παναμάς και Μαύρη Θάλασσα αλλάζουν τα δεδομένα
Ο εκλιπών γεννήθηκε στις Η.Π.Α. το 1942 και προερχόταν από οικογένεια με καταγωγή από την Κάσσο η οποία έχει καταγράψει μακρόχρονη πορεία στο ναυτιλιακό επιχειρείν, τουλάχιστον από την δεκαετία του 1830, όπως αναφέρουν τα Ναυτικά Χρονικά των οποίων ήταν διαχρονικός αρθογράφος.
Ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής ήταν ο δευτερότοκος από τους τρεις υιούς του Μιχαήλ H. Κουλουκουντή και της Φωτεινής (Νίτσας) Γιάνναγα. Ο Μιχαήλ H. Κουλουκουντής υπήρξε ο μικρότερος από τους περίφημους πέντε αδελφούς Κουλουκουντή οι οποίοι είχαν ιδρύσει την Rethymnis & Kulukundis Ltd (R&K) στο Λονδίνο το 1922, σε συνεργασία με τους Αδελφούς Ρεθύμνη.
Η οικογενειακή επιχείρηση
Ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής αποφοίτησε από το Blair Academy του New Jersey το 1960. Φοίτησε στο University of Pennsylvania από όπου έλαβε πτυχίο στα Οικονομικά το 1965. Στη συνέχεια, εισήλθε στην οικογενειακή επιχείρηση της Rethymnis & Kulukundis Ltd (R&K) στο Λονδίνο, υπό τη διαχείριση της οποίας έχουν διαχρονικά τεθεί bulk carrier, δεξαμενόπλοια και ore/oil carriers.
Στο Σίτι του Λονδίνου
Καθ’ όλη τη διάρκεια της επιχειρηματικής του καριέρας συνέδεσε το όνομά του με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα του Λονδίνου και την εκπροσώπηση των συλλογικών συμφερόντων της ελληνικής ναυτιλίας, υπηρετώντας το Greek Shipping Co-operation Committee ως μέλος του Δ.Σ., για παραπάνω από 4 δεκαετίες, φτάνοντας μέχρι τη θέση του Αντιπροέδρου. Προς τιμήν της προσφοράς του στο Committee, είχε ανακηρυχθεί Επίτιμος Αντιπρόεδρος.
Υπήρξε επίσης μέλος Διοικητικών Συμβουλίων της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, της International Shipping Federation, του International Chamber of Shipping και του Baltic Exchange.
Ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής αφήνει πίσω του τη σύζυγό του Κούλα και τρία παιδιά.
Latest News
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM