Η Microsoft προχώρησε σε μια πρώτη παρουσίαση ενός εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης προορισμένου για τα οικονομικά τμήματα των πελατών της, μέρος μιας στρατηγικής που προσαρμόζει το νέο λογισμικό σε βιομηχανίες, επαγγελματίες και τελικά ιδιώτες.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η αμερικανική εταιρεία το νέο εργαλείο, με την ονομασία Microsoft Copilot for Finance, βοηθά τους χρήστες να ελέγχουν σύνολα δεδομένων για κινδύνους, να παράγουν αναφορές από μη επεξεργασμένους αριθμούς και γενικά να χειρίζονται εργασίες που διαφορετικά θα έπρεπε να ανατεθούν σε τρίτους.

Έρευνα Microsoft: Πόσο αυξάνει την παραγωγικότητα η χρήση του Copilot

Ωστόσο, δεν ανακοινώθηκε τιμολογιακή πολιτική ή ημερομηνία εμπορικής διάθεσης.

Ουσιαστικά, το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ακολουθεί τα βήματα της Microsoft για τα αντίστοιχα εργαλεία για πωλητές και εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτά κοστίζουν συνήθως 20 δολάρια ανά χρήστη ανά μήνα, επιπλέον της συνδρομής που είναι απαραίτητη για τη χρήση αυτών των εργαλείων, όπως το 30 δολαρίων Copilot για το Microsoft 365.

Η Έμιλι Χε, μια εταιρική αντιπρόεδρος, δήλωσε ότι η Microsoft μπορεί να προσαρμόσει μελλοντικούς Copilot για εργασίες μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι προσπάθειες της εταιρείας να πουλήσει τεχνητή νοημοσύνη που χειρίζεται εργασίες πωλήσεων και υπηρεσιών ενισχύουν τον ανταγωνισμό της με την Salesforce, η οποία εστιάζει σε μεγάλο βαθμό σε αυτούς τους τομείς. Η Salesforce ανακοίνωσε την Τρίτη διαθεσιμότητα για έναν ανταγωνιστικό βοηθό AI που ονομάζεται Einstein Copilot.

Σύμφωνα με το Reuters, η Microsoft έδειξε πώς η εξειδικευμένη τεχνητή νοημοσύνη της θα μπορούσε να βοηθήσει τους πελάτες να δημιουργήσουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να εκτελέσουν εργασίες, ενώ αντλούσαν από συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) που κατασκευάζονται από αυτήν ή τη Salesforce.

O Τσαρλς Λαμανά, εταιρικός αντιπρόεδρος της Microsoft, είπε στους δημοσιογράφους ότι οι πωλητές θα πάνε σε ένα CRM «πολύ μικρότερο, ίσως και καθόλου στο μέλλον, επειδή το Copilot ουσιαστικά θα πάει για λογαριασμό τους και θα κρατήσει το CRM ενημερωμένο και θα αντλήσει τις πληροφορίες από εκεί» .

«Τέτοια συστήματα θα παραμείνουν σε ενεργή χρήση στο παρασκήνιο, αλλά τα επιχειρηματικά μοντέλα που τα υποστηρίζουν μπορεί κάλλιστα να αλλάξουν», κατέληξε ο Λαμανά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Oracle: Ενισχύει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Η Oracle επιχειρεί να ενισχύσει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη

Η Oracle εισάγει δυνατότητες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην υποδομή και τις εφαρμογές της στο cloud για να συμπληρώσει την παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη που είναι ήδη ενσωματωμένη σε αυτές

Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη

Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον

AI: Οι 4 μετοχές για όποιον πιστεύει στην επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης
Tεχνητή νοημοσύνη |

Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης

Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης