Η Microsoft προχώρησε σε μια πρώτη παρουσίαση ενός εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης προορισμένου για τα οικονομικά τμήματα των πελατών της, μέρος μιας στρατηγικής που προσαρμόζει το νέο λογισμικό σε βιομηχανίες, επαγγελματίες και τελικά ιδιώτες.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η αμερικανική εταιρεία το νέο εργαλείο, με την ονομασία Microsoft Copilot for Finance, βοηθά τους χρήστες να ελέγχουν σύνολα δεδομένων για κινδύνους, να παράγουν αναφορές από μη επεξεργασμένους αριθμούς και γενικά να χειρίζονται εργασίες που διαφορετικά θα έπρεπε να ανατεθούν σε τρίτους.

Έρευνα Microsoft: Πόσο αυξάνει την παραγωγικότητα η χρήση του Copilot

Ωστόσο, δεν ανακοινώθηκε τιμολογιακή πολιτική ή ημερομηνία εμπορικής διάθεσης.

Ουσιαστικά, το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ακολουθεί τα βήματα της Microsoft για τα αντίστοιχα εργαλεία για πωλητές και εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτά κοστίζουν συνήθως 20 δολάρια ανά χρήστη ανά μήνα, επιπλέον της συνδρομής που είναι απαραίτητη για τη χρήση αυτών των εργαλείων, όπως το 30 δολαρίων Copilot για το Microsoft 365.

Η Έμιλι Χε, μια εταιρική αντιπρόεδρος, δήλωσε ότι η Microsoft μπορεί να προσαρμόσει μελλοντικούς Copilot για εργασίες μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι προσπάθειες της εταιρείας να πουλήσει τεχνητή νοημοσύνη που χειρίζεται εργασίες πωλήσεων και υπηρεσιών ενισχύουν τον ανταγωνισμό της με την Salesforce, η οποία εστιάζει σε μεγάλο βαθμό σε αυτούς τους τομείς. Η Salesforce ανακοίνωσε την Τρίτη διαθεσιμότητα για έναν ανταγωνιστικό βοηθό AI που ονομάζεται Einstein Copilot.

Σύμφωνα με το Reuters, η Microsoft έδειξε πώς η εξειδικευμένη τεχνητή νοημοσύνη της θα μπορούσε να βοηθήσει τους πελάτες να δημιουργήσουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να εκτελέσουν εργασίες, ενώ αντλούσαν από συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) που κατασκευάζονται από αυτήν ή τη Salesforce.

O Τσαρλς Λαμανά, εταιρικός αντιπρόεδρος της Microsoft, είπε στους δημοσιογράφους ότι οι πωλητές θα πάνε σε ένα CRM «πολύ μικρότερο, ίσως και καθόλου στο μέλλον, επειδή το Copilot ουσιαστικά θα πάει για λογαριασμό τους και θα κρατήσει το CRM ενημερωμένο και θα αντλήσει τις πληροφορίες από εκεί» .

«Τέτοια συστήματα θα παραμείνουν σε ενεργή χρήση στο παρασκήνιο, αλλά τα επιχειρηματικά μοντέλα που τα υποστηρίζουν μπορεί κάλλιστα να αλλάξουν», κατέληξε ο Λαμανά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Πιτσάι (Google): Επιτέλους επιβραδύνεται η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
Tεχνητή νοημοσύνη |

«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google

Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι

Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»
Tεχνητή νοημοσύνη |

Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»

Στις πρωτοβουλίες της Ελλάδας στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης αναφέρθηκε κατά τον χαιρετισμό του στο 2ο Growthfund Summit ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου