Το αστρονομικό ποσό των 1,9 τρισ. δολαρίων στοίχισαν στις αμερικανικές επιχειρήσεις πέρυσι οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι, σε απώλεια παραγωγικότητας, σύμφωνα με έρευνα της Gallup, η οποία τιμολογεί τη δυστυχία στο χώρο εργασίας.

Αυτό το εντυπωσιακό νούμερο προέρχεται από το γεγονός ότι περισσότεροι Αμερικανοί αισθάνονται αποκομμένοι από τους εργοδότες τους στον απόηχο της πανδημίας. Όπως επισημαίνει το Bloomberg, παραθέτοντας τα στοιχεία της έρευνας η διαταραχή των τελευταίων ετών μείωσε την ικανοποίηση στον εργασιακό χώρο, με περισσότερους υπαλλήλους να λένε ότι δεν ξέρουν ξεκάθαρα τι αναμένεται από αυτούς – ένα σύμπτωμα που μειώνει τη δέσμευση.

Το διακύβευμα είναι υψηλό για τις εταιρείες επειδή το αφοσιωμένο εργατικό δυναμικό αυξάνει την παραγωγικότητα και αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση των πωλήσεων και των κερδών. Η καλύτερη σύνδεση με το προσωπικό βελτιώνει επίσης τη διατήρηση των εργαζομένων.

Το να έχει κανείς εργαζομένους με κίνητρο συνδέεται με «πολλά διαφορετικά αποτελέσματα που είναι σημαντικά για τους οργανισμούς», δήλωσε ο Τζιμ Χάρτερ, επικεφαλής επιστήμονας για την πρακτική της Gallup στον χώρο εργασίας.

Ζοφερή εικόνα

Η έρευνα παρουσιάζει μια ζοφερή εικόνα του εργατικού δυναμικού της Αμερικής. Μόνο το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ασχολείται με τη δουλειά του, ενώ οι μισοί καταβάλλουν ελάχιστη προσπάθεια, υιοθετώντας αυτό που έχει ονομαστεί «σιωπηρή παραίτηση».

Η Gallup υπολόγισε το κόστος της μειωμένης παραγωγικότητας και αναφέρει ότι το συνολικό πλήγμα στην παγκόσμια οικονομία ανέρχεται σε περίπου 8,8 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Ο Χάρτερ, συγγραφέας πολλών βιβλίων για τη διαχείριση, καλεί τις εταιρείες να δουν ότι η αφοσίωση των εργαζομένων υπερβαίνει το «να κάνουμε ωραία πράγματα για τους ανθρώπους». Οι εργαζόμενοι θέλουν «να αισθάνονται ότι αυτό που κάνουν στη δουλειά συνδέεται με κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό τους».

Για να διορθωθεί αυτό, ο Χάρτερ πρότεινε ατομικά εβδομαδιαία check-in και καθοδήγηση σχετικά με το πώς να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους. Όταν οι εργαζόμενοι ενημερώνονται για το πώς να συνεργάζονται μεταξύ τους, η σαφήνεια των ρόλων αυξάνεται σε περίπου 80% από λιγότερο από 50%. Αυτό το είδος στρατηγικής είναι ιδιαίτερα απαραίτητο για τους νεότερους εργαζόμενους, επειδή είναι πολύ πιο πιθανό να αλλάξουν δουλειά αναζητώντας μια πιο ικανοποιητική ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Executive