Για την κατά 20% πτώση αναμένεται να σημειώσουν το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις της Gucci, λόγω της μεγαλύτερης από την αναμενόμενη πτώσης στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, προειδοποίησε αναλυτές και επενδυτές η μητρική Kering.
Ενώ συνολικά, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας, στην οποία ανήκουν επίσης high-end μάρκες όπως ο Balenciaga και ο Yves Saint Laurent, θα μειωθούν κατά περίπου 10% την περίοδο αυτή, σύμφωνα με το Bloomberg.
Gucci: Από τα ψηλά στα χαμηλά – O ρόλος του François-Henri Pinault
Η Kering προσπαθεί να αναζωογονήσει την Gucci, τη ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρείας που αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της, εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς όμως επιτυχία. Πριν από ένα χρόνο όρισε τον Sabato De Sarno ως νέο σχεδιαστή της μάρκας.
Τον Φεβρουάριο, η Kering δήλωσε ότι οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, καθώς η εταιρεία αγωνίστηκε να προσελκύσει πιο εύπορους αγοραστές στις ακριβές ζώνες Double G και τις παντόφλες Princetown.
Τα πρώτα προϊόντα μιας νέας συλλογής Gucci βρίσκονται στα καταστήματα από τον Φεβρουάριο και η διαθεσιμότητα θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες, ανέφερε η Kering σε ανακοίνωσή της.
Μη αναστρέψιμη πορεία;
Και τον Φεβρουάριο τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας αποκάλυψαν μια μικρότερη πτώση της τάξης του 6%. Τα οικονομικά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 4,97 δισ. ευρώ το τρίμηνο, με τις πωλήσεις όλων των μεγάλων εμπορικών σημάτων της να μειώνονται σε μια πολύ χρονιά προκλήσεων για τον τομέα πολυτελείας που άνθισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Οι πωλήσεις στα εμπορικά σήματα Gucci, Bottega Veneta και Yves Saint Laurent μειώθηκαν κατά 8% για το καθένα σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Ενώ τον Οκτώβριο του 2023, είχε εμφανίσει συνολική μείωση κατά 13% και 9% συγκριτική υστέρηση, με μείωση στα έσοδα του ομίλου από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Σε ένα σκηνικό όπου η αύξηση των πωλήσεων επιβραδύνεται σε ολόκληρο τον τομέα της πολυτέλειας, οι επενδυτές ανέμεναν μια διαφορετική εικόνα για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, αφού η Gucci αποτελεί την πιο δημοφιλή μάρκα πολυτελούς μόδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, με 42% δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών. Ακολουθούν η Luis Vuitton και η Burberry, ενώ οι Dior, Chanel και Versace έχουν επίσης σημαντικό μερίδιο θαυμαστών.
Η εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει τα πλήρη τριμηνιαία αποτελέσματα στις 23 Απριλίου, σύμφωνα με το Bloomberg.
Latest News
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού