Για την κατά 20% πτώση αναμένεται να σημειώσουν το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις της Gucci, λόγω της μεγαλύτερης από την αναμενόμενη πτώσης στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, προειδοποίησε αναλυτές και επενδυτές η μητρική Kering.

Ενώ συνολικά, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας, στην οποία ανήκουν επίσης high-end μάρκες όπως ο Balenciaga και ο Yves Saint Laurent, θα μειωθούν κατά περίπου 10% την περίοδο αυτή, σύμφωνα με το Bloomberg.

Gucci: Από τα ψηλά στα χαμηλά – O ρόλος του François-Henri Pinault

Η Kering προσπαθεί να αναζωογονήσει την Gucci, τη ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρείας που αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της, εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς όμως επιτυχία. Πριν από ένα χρόνο όρισε τον Sabato De Sarno ως νέο σχεδιαστή της μάρκας.

Τον Φεβρουάριο, η Kering δήλωσε ότι οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, καθώς η εταιρεία αγωνίστηκε να προσελκύσει πιο εύπορους αγοραστές στις ακριβές ζώνες Double G και τις παντόφλες Princetown.

Τα πρώτα προϊόντα μιας νέας συλλογής Gucci βρίσκονται στα καταστήματα από τον Φεβρουάριο και η διαθεσιμότητα θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες, ανέφερε η Kering σε ανακοίνωσή της.

Gucci Valigeria – Paris Saint-Honoré – 2022

Μη αναστρέψιμη πορεία;

Και τον Φεβρουάριο τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας αποκάλυψαν μια μικρότερη πτώση της τάξης του 6%. Τα οικονομικά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 4,97 δισ. ευρώ το τρίμηνο, με τις πωλήσεις όλων των μεγάλων εμπορικών σημάτων της να μειώνονται σε μια πολύ χρονιά προκλήσεων για τον τομέα πολυτελείας που άνθισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι πωλήσεις στα εμπορικά σήματα Gucci, Bottega Veneta και Yves Saint Laurent μειώθηκαν κατά 8% για το καθένα σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο του 2023.

Ενώ τον Οκτώβριο του 2023, είχε εμφανίσει συνολική μείωση κατά 13% και 9% συγκριτική υστέρηση, με μείωση στα έσοδα του ομίλου από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Σε ένα σκηνικό όπου η αύξηση των πωλήσεων επιβραδύνεται σε ολόκληρο τον τομέα της πολυτέλειας, οι επενδυτές ανέμεναν μια διαφορετική εικόνα για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, αφού η Gucci αποτελεί την πιο δημοφιλή μάρκα πολυτελούς μόδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, με 42% δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών. Ακολουθούν η Luis Vuitton και η Burberry, ενώ οι Dior, Chanel και Versace έχουν επίσης σημαντικό μερίδιο θαυμαστών.

Η εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει τα πλήρη τριμηνιαία αποτελέσματα στις 23 Απριλίου, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Μόδα: H απίστευτη ιστορία πίσω από τις πανάκριβες τσάντες Goyard
Διεθνή |

Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard

Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ