Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 7 εκατ. ευρώ πραγματοποιεί η εισηγμένη εταιρεία Audio Visual Enterprises (AVE), συμφερόντων του Νίκου και Γιάννη Βαρδινογιάννη, που πλέον μέσω της βασικής θυγατρικής της Retail and More επιδιώκει να καθιερωθεί στον κλάδο των τροφίμων και ποτών εμπορικά και παραγωγικά.
Νίκος Θ. Βαρδινογιάννης: Από τα videogames στο κρασί, στο τυρί, στο λάδι και στα σούπερ μάρκετ
Περνώντας από τα videogames στην οργανωμένη λιανική και στα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά προϊόντα (FMCG – Fast Moving Consumer Goods), η στόχευση της εταιρείας επικεντρώνεται σε τρεις τομείς: στην ανάπτυξη του σήματος και των προϊόντων Carrefour, τα οποία διαχειρίζεται η Retail and More, στην παραγωγή και στη διανομή.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κου Θωμά Ρούμπα, αντιπροέδρου της AVE, κατά τη χθεσινή γενική συνέλευση της εταιρείας, επιδίωξη της Carrefour δεν είναι μόνο η επέκταση του δικτύου της αλυσίδας μέσω νέων καταστημάτων, αλλά και η επέκταση στην παραγωγή στον τομέα της μεταποίησης τροφίμων, καθώς και η διάθεση ελληνικών προϊόντων σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Carrefour στο εξωτερικό.
Ήδη στα σκαριά βρίσκεται το φιλόδοξο project των διοικούντων την Retail and More για τη δημιουργία μιας σειράς εμβληματικών ελληνικών προϊόντων, όπως η φέτα, το γιαούρτι και το μέλι που θα φέρουν το σήμα Carrefour. Στόχος είναι να πιστοποιηθούν από την γαλλική αλυσίδα, ώστε στη συνέχεια να «ταξιδέψουν» μέσα από το δίκτυο της σε όλο τον κόσμο.
Υπό αυτό το πρίσμα στο επίκεντρο τίθενται οι εξαγορές τόσο σε επίπεδο ενίσχυσης του δικτύου της Carrefour όσο και στην απόκτηση εταιρειών τροφίμων για παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας.
Επιπλέον ας σημειωθεί ότι ο όμιλος AVE, έχει ήδη προχωρήσει σε συνεργασίες με σημαντικές εταιρείες τροφίμων και ποτών, όπως η Ready, η αμερικανική εταιρεία παραγωγής Premium Sports Drink, στην οποία συμμετέχει ο έλληνας σταρ του NBA Γιάννης Αντετοκούνμπο, η Ferro, εταιρεία παραγωγής αρτοποιημάτων με ιστορία πάνω από 100 χρόνων και η Inaxos στη Γραμμένη Φθιώτιδας που παράγει γαλακτοκομικά προϊόντα με το εμπορικό σήμα Ρούμελη.
Έρχονται έως 30 νέα καταστήματα το 2024
Σε ό,τι αφορά το δίκτυο λιανικής με την ταμπέλα της Carrefour, η εταιρεία έχει βάλει στόχο να προσεγγίσει τα 70 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2024. Συγκεκριμένα, στο επόμενο δίμηνο δρομολογείται η έναρξη λειτουργίας 10 καταστημάτων franchise και θα ακολουθήσουν άλλα 20 έως το τέλος του 2024. Σήμερα η Carrefour διαθέτει 42 σημεία πώλησης εκ των οποίων είναι 17 εταιρικά. Υπενθυμίζεται ότι το σήμα της Carrefour στην Ελλάδα πριν δύο χρόνια, με τα πρώτα καταστήματα να ανοίγουν το καλοκαίρι του 2022 με το μοντέλο franchise.
Το μοντέλο ανάπτυξης περιλαμβάνει συνεργασίες με τη μέθοδο του franchise αλλά και εξαγορές, μικρομεσαίων αλυσίδων.
Στα τέλη της περασμένης χρονιάς υπεγράφη συμφωνία για την εξαγορά της εταιρείας Χουλιόπουλος ΕΠΕ, η οποία διατηρούσε 11 καταστήματα στην Αθήνα με την επωνυμία Economy, έναντι 3,15 εκατ. ευρώ. Τα καταστήματα έχουν μετατραπεί ήδη σε Carrefour Express ενώ πρόσφατα αποκτήθηκε κεντρικό κατάστημα στο Παγκράτι, το σούπερ μάρκετ Πηγή στο Παγκράτι.
Στο ραντάρ της εταιρείας μπαίνει οι μικρομεσαίες αλυσίδες λιανικής σε τουριστικές περιοχές αλλά και μεγάλες πόλεις της επικράτειας με καταστήματα το πολύ έως 1.000 τετραγωνικά μέτρα.
Ταυτόχρονα, η Retail and More κάνει «ντεμπούτο» και στην Βουλγαρική αγορά με ένα κατάστημα στη Σόφια. Το πλάνο προβλέπει 22 καταστήματα franchise έως το Σεπτέμβριο.
Σε επίπεδο επιδόσεων η Carrefour έκλεισε το 2023 με έσοδα 4 εκατ. ευρώ και ζημιογόνα αποτελέσματα, με τη διοίκηση να εκτιμά πως φέτος ο τζίρος από τα εταιρικά καταστήματα και τα franchise θα ανέλθει στα 20 εκατ. ευρώ.
Latest News
Το πωλητήριο στη Μινέρβα, τα σενάρια και οι 10 μνηστήρες
«Κλείδωσε» η πώληση της υπεραιωνόβιας εταιρείας - Το χρονοδιάγραμμα
Οι χρυσές μπίζνες Σκλαβενίτη και Μασούτη με τα ακίνητα – Οι ομοιότητες με Tesco και Aldi
Οι λιανέμποροι γίνονται… βασιλιάδες των ακινήτων – Οι περιπτώσεις των Σκλαβενίτη και Μασούτη και το case study του Γαλαξία
Η Καρέλιας ανοίγει ξανά τα σεντούκια της – Διανέμει μέρισμα 12,4 ευρώ
Η καπνοβιομηχανία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις το 2023 με πωλήσεις άνω του 1,3 δισ. – Καταλύτης οι εξαγωγές
Πώς η επενδυτική βαθμίδα βοήθησε τα ελληνικά ομόλογα και τις μετοχές
Στο τέλος Μαρτίου 2024 η μέση απόδοση των 10ετών ελληνικών ομολόγων είχε υποχωρήσει στο 3,40% ενώ το φθινόπωρο του 2022 ξεπερνούσε το 5%
Mε εφαρμογή «πράσινων» κριτηρίων οι δανειοδοτήσεις από τις τράπεζες
Εκτός από την οικονομική βιωσιμότητα στην χρηματοδότηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου δίνεται μεγάλη σημασία και στην ενσωμάτωση Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών κριτηρίων
Πρόταση του ΔΣ της Trastor για τη διανομή μερίσματος €0,02/μετοχή
Η ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος συμμετοχής στο μέρισμα θα γίνει γνωστή μετά τη ΓΣ των Μετόχων της 17ης Μαϊου
Στα 2,045 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Unibios το 2023
Ο όμιλος ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2023
Epsilon Net: Η ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας για τη Δημόσια Πρόταση
Η Εθνική Τράπεζα και ο Γιάννης Μίχος ελέγχουν το 62,92% της Epsilon Net
ΑKRITAS: Mείωση 6,5% στον κύκλο εργασιών το 2023
Η χρήση του 2023 χαρακτηρίζεται από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του τραπεζικού δανεισμού
Τροποποίηση όρων ομολογιακού δανείου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Στην επαναληπτική Συνέλευση παρέστησαν, Ομολογιούχοι δανειστές που εκπροσωπούσαν συνολικά 183.438 ομολογίες, επί συνόλου 500.000 ομολογιών, ήτοι ποσοστό 36,70% του συνολικού ανεξόφλητου υπολοίπου του ΚΟΔ 2020