Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 7 εκατ. ευρώ πραγματοποιεί η εισηγμένη εταιρεία Audio Visual Enterprises (AVE), συμφερόντων του Νίκου και Γιάννη Βαρδινογιάννη, που πλέον μέσω της βασικής θυγατρικής της Retail and More επιδιώκει να καθιερωθεί στον κλάδο των τροφίμων και ποτών εμπορικά και παραγωγικά.

Νίκος Θ. Βαρδινογιάννης: Από τα videogames στο κρασί, στο τυρί, στο λάδι και στα σούπερ μάρκετ

Περνώντας από τα videogames στην οργανωμένη λιανική και στα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά προϊόντα (FMCG – Fast Moving Consumer Goods), η στόχευση της εταιρείας επικεντρώνεται σε τρεις τομείς: στην ανάπτυξη του σήματος και των προϊόντων Carrefour, τα οποία διαχειρίζεται η Retail and More, στην παραγωγή και στη διανομή.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κου Θωμά Ρούμπα, αντιπροέδρου της AVE, κατά τη χθεσινή γενική συνέλευση της εταιρείας, επιδίωξη της Carrefour δεν είναι μόνο η επέκταση του δικτύου της αλυσίδας μέσω νέων καταστημάτων, αλλά και η επέκταση στην παραγωγή στον τομέα της μεταποίησης τροφίμων, καθώς και η διάθεση ελληνικών προϊόντων σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Carrefour στο εξωτερικό.

Ήδη στα σκαριά βρίσκεται το φιλόδοξο project των διοικούντων την Retail and More για τη δημιουργία μιας σειράς εμβληματικών ελληνικών προϊόντων, όπως η φέτα, το γιαούρτι και το μέλι που θα φέρουν το σήμα Carrefour. Στόχος είναι να πιστοποιηθούν από την γαλλική αλυσίδα, ώστε στη συνέχεια να «ταξιδέψουν» μέσα από το δίκτυο της σε όλο τον κόσμο.

Υπό αυτό το πρίσμα στο επίκεντρο τίθενται οι εξαγορές τόσο σε επίπεδο ενίσχυσης του δικτύου της Carrefour όσο και στην απόκτηση εταιρειών τροφίμων για παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας.

Επιπλέον ας σημειωθεί ότι ο όμιλος AVE, έχει ήδη προχωρήσει σε συνεργασίες με σημαντικές εταιρείες τροφίμων και ποτών, όπως η Ready, η αμερικανική εταιρεία παραγωγής Premium Sports Drink, στην οποία συμμετέχει ο έλληνας σταρ του NBA Γιάννης Αντετοκούνμπο, η Ferro, εταιρεία παραγωγής αρτοποιημάτων με ιστορία πάνω από 100 χρόνων και η Inaxos στη Γραμμένη Φθιώτιδας που παράγει γαλακτοκομικά προϊόντα με το εμπορικό σήμα Ρούμελη.

Έρχονται έως 30 νέα καταστήματα το 2024

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο λιανικής με την ταμπέλα της Carrefour, η εταιρεία έχει βάλει στόχο να προσεγγίσει τα 70 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2024. Συγκεκριμένα, στο επόμενο δίμηνο δρομολογείται η έναρξη λειτουργίας 10 καταστημάτων franchise και θα ακολουθήσουν άλλα 20 έως το τέλος του 2024. Σήμερα η Carrefour διαθέτει 42 σημεία πώλησης εκ των οποίων είναι 17 εταιρικά. Υπενθυμίζεται ότι το σήμα της Carrefour στην Ελλάδα πριν δύο χρόνια, με τα πρώτα καταστήματα να ανοίγουν το καλοκαίρι του 2022 με το μοντέλο franchise.

Το μοντέλο ανάπτυξης περιλαμβάνει συνεργασίες με τη μέθοδο του franchise αλλά και εξαγορές, μικρομεσαίων αλυσίδων.

Στα τέλη της περασμένης χρονιάς υπεγράφη συμφωνία για την εξαγορά της εταιρείας Χουλιόπουλος ΕΠΕ, η οποία διατηρούσε 11 καταστήματα στην Αθήνα με την επωνυμία Economy, έναντι 3,15 εκατ. ευρώ. Τα καταστήματα έχουν μετατραπεί ήδη σε Carrefour Express ενώ πρόσφατα αποκτήθηκε κεντρικό κατάστημα στο Παγκράτι, το σούπερ μάρκετ Πηγή στο Παγκράτι.

Στο ραντάρ της εταιρείας μπαίνει οι μικρομεσαίες αλυσίδες λιανικής σε τουριστικές περιοχές αλλά και μεγάλες πόλεις της επικράτειας με καταστήματα το πολύ έως 1.000 τετραγωνικά μέτρα.
Ταυτόχρονα, η Retail and More κάνει «ντεμπούτο» και στην Βουλγαρική αγορά με ένα κατάστημα στη Σόφια. Το πλάνο προβλέπει 22 καταστήματα franchise έως το Σεπτέμβριο.

Σε επίπεδο επιδόσεων η Carrefour έκλεισε το 2023 με έσοδα 4 εκατ. ευρώ και ζημιογόνα αποτελέσματα, με τη διοίκηση να εκτιμά πως φέτος ο τζίρος από τα εταιρικά καταστήματα και τα franchise θα ανέλθει στα 20 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΣΕΕ: Πόσο πιο ακριβά πληρώνουν τα δάνεια οι ελληνικές επιχειρήσεις [γραφήματα]
Επιχειρήσεις |

Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]

H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ