
Περαιτέρω μείωση κατά 0,2% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιανουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιανουαρίου 2023, έναντι μείωσης 0,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022, και πλέον αριθμεί 1.819 πλοία.
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,2% στον τζίρο της βιομηχανίας τον Ιανουάριο
Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 36.446.052 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,1% τον Ιανουάριο 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιανουαρίου 2023, έναντι μείωσης επίσης 4,1% που είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022.

37 αργούντα εμπορικά πλοία σε ελληνικούς λιμένες
Στο μεταξύ, σε 37 ανήλθαν τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 κόρων και άνω σε ελληνικούς λιμένες τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 28,8% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 24,5% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 10,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,9%.
Ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 14,3% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 5,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 4,5% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 50,8%.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες