Οι δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις online προτού αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ενώ επίσης δύο στους τρεις δηλώνουν ότι οι ίδιοι μπαίνουν να κάνουν αξιολόγηση μετά από μια εμπειρία τους με κάποιον οργανισμό, είτε όταν η εμπειρία ήταν εκπληκτική, είτε όταν ήταν πολύ κακή.
Δημόσιο: Μέσω… τεχνητής νοημοσύνης η αξιολόγηση
Αυτό προκύπτει από την νέα έρευνα «CX Stories», που διεξάγεται πανελλαδικά από την Focus Bari κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο.
Θετικές και αρνητικές εμπειρίες
Αναλυτικά, όπως προκύπτει από την έρευνα, οι τρεις στους τέσσερις Έλληνες δηλώνουν ότι είχαν μια εξαιρετική εμπειρία με κάποιον οργανισμό, ιδιωτικό ή δημόσιο μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, αλλά και τρεις στους πέντε είχαν μια απογοητευτική εμπειρία, όπου όχι μόνο δεν εξυπηρετήθηκαν, αλλά ταλαιπωρήθηκαν, θύμωσαν, με πρόθεση να εγκαταλείψουν τον συγκεκριμένο οργανισμό.
Όπως σημειώνεται, οι εμπειρίες των καταναλωτών καταγράφονται με δικά τους λόγια, και είτε θετικές, είτε αρνητικές, βοηθούν τους οργανισμούς να βελτιώνουν την διάδραση με τους πελάτες τους.
Τόσο θετικές, όσο και αρνητικές εμπειρίες πελατών βιώνονται από τους Έλληνες καταναλωτές σε μεγάλη ποικιλία κλάδων και οργανισμών.
Πώς χτίζεται και πώς καταστρέφεται μια καταναλωτική εμπειρία
Επιπλέον, στο πλαίσιο της έρευνας οι ίδιοι οι καταναλωτές περιγράφουν τι χτίζει μια εκπληκτική εμπειρία αλλά και τι την γκρεμίζει, εστιάζοντας κυρίως στο κατά πόσον εξυπηρετούνται πραγματικά χωρίς να ταλαιπωρούνται, κατά πόσον οι εταιρίες αναγνωρίζουν και διορθώνουν τα λάθη τους και τηρούν τους ισχυρισμούς που προβάλλουν στις διαφημίσεις τους.
Όπως σημειώνεται στην έρευνα, το σημαντικότερο στοιχείο που μπορεί να κάνει μια εμπειρία πελάτη αξέχαστη – αλλά και ολέθρια – είναι η συμπεριφορά του προσωπικού, ο τρόπος, η ευγένεια και το αυθεντικό ενδιαφέρον.
Latest News
Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
Τι δείχνουν τα στοιχεία του προϋπολογισμού
Άλλα 400 εκατ. στη «μαύρη» τρύπα των συντάξεων – Η έκτακτη πρόβλεψη στο μεσοπρόθεσμο
Μεγάλο κύμα πρόωρων συνταξιοδοτήσεων οδηγεί σε αναθεώρηση της δαπάνης
Συνεχίζεται το success story του ελληνικού δημοσίου χρέους
«Πιστωτικά θετικό γεγονός» η μεγάλη υπερκάλυψη από καλής ποιότητας επενδυτές της έκδοσης 30ετούς ομολόγου - Οι επενδυτές δεν φοβούνται τι θα συμβεί μετά το 2032
Ακριβότερο το ταξίδι, μικρότερο το τραπέζι
Αντιμέτωποι με ανατιμήσεις σε τρόφιμα, καύσιμα, διόδια, ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή θα βρεθούν όσοι αποφασίσουν να περάσουν το Πάσχα εκτός του τόπου διαμονής τους
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
H επαναβιομηχανοποίηση πυξίδα για την αντιμετώπιση του παραγωγικού ελλείματος
Η Ακαθάριστη Προστιθέμενη Αξία της ελληνικής βιομηχανίας βρίσκεται στο 8.8% του ΑΕΠ σε σχέση με την ΕΕ των 27 που επιδεικνύει ποσοστό της τάξης του 14.7%
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
«Καίει» το φετινό πασχαλινό τραπέζι - Αυξημένο έως και 19,3%
Η εκτίμηση του κόστους για το φετινό πασχαλινό τραπέζι (6-8 ατόμων) κυμαίνεται από 89,04 έως 130,04 ευρώ
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Στην Κομισιόν το Πρόγραμμα Σταθερότητας - Ψαλιδίζεται στο 2,5% η ανάπτυξη το 2024
Τι περιλαμβάνει για χρέος, πληθωρισμό, ανεργία, επενδύσεις και συντάξεις