
Αύξηση εσόδων και κερδών παρουσίασε η Attica Α.Ε. Συμμετοχών κατά την οικονομική χρήση 2023. Στην πρώτη ανακοίνωση αποτελεσμάτων της, σε συνέχεια της ενοποίησης με την ΑΝΕΚ, ο κύκλος εργασιών της οποίας περιλαμβάνεται από την 04.12.2023 στον κύκλο εργασιών του Ομίλου.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Attica Group αυξήθηκε και στους δύο γεωγραφικούς τομείς που δραστηριοποιείται, ήτοι στην ελληνική ακτοπλοΐα και στους διεθνείς πλόες.
Ναυτιλία: Αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 2024
Συνολικά, το 2023 σε σχέση με τo 2022, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 11% φτάνοντας τα € 588,3 εκατ. από € 530,2 εκατ. Αύξηση της τάξης του 8,7% παρουσίασαν τα δρομολόγια των πλοίων με αντίστοιχη αύξηση στο μεταφορικό έργο επιβατών, Ι.Χ. οχημάτων και φορτηγών οχημάτων. Κατά το 2023 ενισχύθηκε περαιτέρω ο στόλος του Ομίλου με 10 νέα πλοία φτάνοντας τα 43 έναντι 33 το 2022. Τα ενοποιημένα κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 126,4 εκατ. έναντι κερδών € 57,8 εκατ. το 2022.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους στη χρήση 2023 ανήλθαν σε € 61,2 εκατ. έναντι κερδών € 17,1 εκατ. στη χρήση 2022. Σημειώνεται ότι το αποτέλεσμα της χρήσης 2023 περιλαμβάνει το κέρδος από τη συγχώνευση με την ΑΝΕΚ Α.Ε. (αρνητική υπεραξία) ύψους € 22,8 εκατ., το οποίο προέκυψε λόγω της διαφοράς μεταξύ της εύλογης αξίας των καθαρών στοιχείων ενεργητικού που αποκτήθηκαν και του τιμήματος. Το περιθώριο καθαρού κέρδους από την επαναλαμβανόμενη λειτουργία του Ομίλου (χωρίς το αποτέλεσμα της συγχώνευσης της ΑΝΕΚ Α.Ε.) ανέρχεται σε 6,5%.
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στη Γενική συνέλευση τη διανομή μερίσματος από κέρδη προηγούμενων χρήσεων και από τα κέρδη χρήσεως 2023 της μητρικής εταιρίας € 0,07 ανά μετοχή.
Μέσω της συγχώνευσης με την ΑΝΕΚ ο Όμιλος ενίσχυσε το στόλο του με 8 νέα πλοία. Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο του επενδυτικού του προγράμματος προχώρησε στην απόκτηση 2 νέων πλοίων. Το μεταφορικό έργο του Ομίλου, παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με το 2022. Συγκεκριμένα τα πλοία της Attica Group μετέφεραν 6,5 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. ΙΧ οχήματα και 420 χιλ. φορτηγά οχήματα σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 6,6%, 3,1% και 1,9% αντίστοιχα σε σχέση με το 2022. Αντίστοιχα αυξήθηκε και ο αριθμός των δρομολογίων σε σχέση με τη χρήση 2022 κατά 8,7%.
Σχολιάζοντας ο Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group κ. Πάνος Δικαίος ανέφερε: «To 2023 πετύχαμε τη βελτίωση των οικονομικών μας αποτελεσμάτων και την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής μας θέσης. Με την απορρόφηση της ΑΝΕΚ, ολοκληρώσαμε, μια περίοδο επέκτασης μέσω εξαγορών. Συνεχίζοντας δυναμικά, το 2024 εστιάζουμε στην περαιτέρω βελτίωση των λειτουργικών μας επιδόσεων μέσω της ενσωμάτωσης της ΑΝΕΚ και της επίτευξης συνεργιών. Παράλληλα, αξιολογούμε ευκαιρίες και εξετάζουμε την επανατοποθέτηση των επενδυτικών κεφαλαίων του Ομίλου στον ευρύτερο τομέα της επιβατηγού ναυτιλίας και του τουρισμού. Επιπλέον, συνεχίζουμε την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου για την ανανέωση του στόλου, την σταθερή πορεία μας προς την πράσινη μετάβαση καθώς και την περαιτέρω ψηφιοποίηση όλου του εύρους των δραστηριοτήτων μας, με ιδιαίτερη έμφαση στον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας».


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο