Στην αξιοποίηση των δυνατότητων των νέων τεχνολογιών, εστιάζει η Golden Cargo μέλος του Ομίλου Golden Union της Οικογένειας Βενιάμη, που εδώ και 35 χρόνια ταξιδεύει στη Ναυτιλιακή εφοδιαστική αλυσίδα, εξυπηρετώντας πρωτίστως πλοία αλλά προσφέροντας παράλληλα υπηρεσίες διακίνησης, αποθήκευσης και διαχείρισης εμπορευμάτων, σε πληθώρα επιχειρηματικών τομέων ανά τον κόσμο.

Η Golden Cargo ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 1989 με μια πρωτόγνωρη τότε  υπηρεσία, την οργάνωση των μεταφορών των ανταλλακτικών στα πλοία. Στη συνέχεια, η Golden Cargo αναπτύσσεται συνεχώς και πλαίσιο αυτής της αναπτυξιακής στρατηγικής μέσα από πρωτοβουλίες που είτε αφορούν την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στη διαμεταφορά όπως η ηλεκτρονική φορτωτική είτε τη δυνατότητα παρακολούθησης της μεταφοράς εμπορευμάτων σε πραγματικό χρόνο η εταιρεία έχει θέσει υψηλά πρότυπα και υλοποιεί συνεχώς τεχνολογίες και πρακτικές που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες της.

Golden Cargo: Στο Αιγαίο «προσγειώνονται» τα πρώτα drones μεταφοράς φορτίων

Τελευταίο εγχείρημα η συνεργασία με την Dronamics, την πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο με άδεια λειτουργίας στην Ευρώπη για μεταφορά φορτίου με drone ως ο επίσημος αντιπρόσωπος πωλήσεων για Ελλάδα & Κύπρο.

Οι συνεργασίες με Hellmann και Lufthansa

Όμως η πρώτη επαφή με τις αεροπορικές μεταφορές έγινε το 1991 όταν η Golden Cargo  υπογράφει συμβόλαιο με την ΙΑΤΑ ως πιστοποιημένος δια- μεταφορέας  που πληροί  τα κριτήρια για απευθείας συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.  (Global Agreements).  Δυο χρόνια αργότερα το  1993 η Golden Cargo  έγινε  exclusive partner του Δικτύου Hellmann Worldwide Logistics   για τη Ελλάδα, ένα brand από τα 10 κορυφαία δίκτυα  παγκοσμίως που της έδωσε την δυνατότητα να έχει παρουσία σε κάθε γωνία του κόσμου.

Ακολούθησε η στρατηγική συνεργασία με την Lufthansa Cargo και η   ανακήρυξη της ως η πρώτη και μοναδική ελληνική εταιρεία, μέχρι σήμερα,  που φέρει τον τίτλο Lufthansa Cargo Business Partner.

Η υπηρεσία που κατοχύρωσε   για την Ναυτιλία «SOS Logistics», αρχικά και «Marine Solutions» σήμερα,  έγινε ο θεμέλιος λίθος  για την δημιουργία ενός νέου vertical προϊόντος διαμεταφοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως ανέφερε ο κ. Αχλαδίτης.

Δημιούργησε και λειτουργεί σήμερα ένα  εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών σε όλο τον κόσμο   παραδοσιακά εξειδικευμένων και αφιερωμένων  στη ναυτιλία, 24ωρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, εξυπηρετώντας πάνω από 3.500 πλοία.

Στα μέσα  της 10ετίας του 2000 ανάπτυξε  περαιτέρω στον  Πειραιά το τμήμα της  διακίνησης των ανταλλακτικών μεταφέροντας ένα σημαντικό έργο της δραστηριότητας της από τα  Hub της  Ευρώπης, καθιερώνοντας τον Πειραιά ως διαμετακομιστικό κόμβο.

Στον όμιλο της Golden Cargo περιλαμβάνονται ακόμη δυο εταιρείες η Golden Courier, πάροχος υπηρεσιών ταχυδρομικής παράδοσης και η  World Packing & Logistics (WPL), μία εταιρεία συσκευασίας και διανομής εμπορευμάτων και λειτουργεί σε χώρο 8.000 m2, στην βιομηχανική ζώνη της Μάνδρας Αττικής.

Έχει παρουσία στα σημαντικότερα ναυτιλιακά κέντρα του πλανήτη, ξεκινώντας από την Ελλάδα, Κύπρο, την Σιγκαπούρη και τον Παναμά, το Ρότερνταμ,  με ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών πέραν της δια-μεταφοράς και με δραστηριότητα σε άλλους τομείς όπως η πρακτόρευση πλοίων (protection agency).

Δραστηριότητες που ξεχωρίζουν

Από την παρουσίαση του κ. Αχλαδίτη για την πολυχρονη δραστηριότητα της Golden Cargo ξεχωρίζουν ορισμένοι σταθμοί όπως:

-Ο ρόλος της ως επίσημου Logistics provider της Ιαπωνικής Ολυμπιακής ομάδας στουs Ολυμπιακούς αγώνες  της Αθήνας  και ο αντίστοιχος  ρόλος κατά  την διάρκεια  των πάρα Ολυμπιακών για την Ελληνική πάρα Ολυμπιακή Επιτροπή

-η οργάνωση του συνόλου  της διακίνησης  των ανταλλακτικών των αεροσκαφών της  ΟΑ.

– η μεταφορά ανταλλακτικών αεροσκαφών και κυρίως η καθετοποιημένη υπηρεσία ναυλώσεων αεροσκαφών Cargo και PJ. (OBC- Critical Solutions)

-η υλοποίηση πολύπλοκών projects όπως η μεταφορά Scrubbers, propellers and Rudder stocks

-η συνεργασία της με τον διαχειριστή του αγωγού φυσικού αεριού TAP

– η δραστηριότητα της στην περίοδο της πανδημίας καλύπτοντας  ανάγκες τροφοδοσίας του υγειονομικού μηχανισμού της χώρας για όλα τα μέσα ατομικής προστασίας και την   εισαγωγή των απαραίτητων Self-test από την Κίνα  για περίπου 18 μήνες, ενώ οργάνωσε και την διαχείριση εδάφους στο αεροδρόμιο του Tianjin για λογαριασμό της Aegean Airlines η οποία εκτελούσε πτήσεις με σκοπό την εισαγωγή υλικού ΜΑΠ.

– η διαχείριση των αεροπορικών μεταφορών των εμβολίων που δώρισε η Ελληνική Κυβέρνηση σε χώρες όπως μεταξύ άλλων η Γεωργία, η Αίγυπτος, η Γκαμπόν και η Ουκρανία.

-η διαχείριση των μεταφορών της ανθρωπιστικής βοήθειας από την χώρα μας προς την Τουρκία και την Ουκρανία και η συμμετοχή της στις αποστολές των υλικών προσωρινής στέγασης και ειδών πρώτης ανάγκης των πληγέντων από στις φυσικές καταστροφές σε Εύβοια, Ρόδο και πιο πρόσφατα στην Θεσσαλία μέσα από την αποκλειστική συνεργασία με την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας. (Ευρωπαϊκός μηχανισμός πολιτικής προστασίας)

Επίσης η Golden Cargo συμμετέχει ενεργά στα εκπαιδευτικά προγράμματα των  πανεπιστήμιων Πειραιώς και Αιγαίου, προσφέροντας πρακτική γνώση στους φοιτητές των τμημάτων ναυτιλίας των πανεπιστημίων.

Τέλος συμμετέχει στην πρωτοβουλία “Smart Island Naxos” του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Amazon Web Services που έχει ως στόχο να δοκιμάσει καινοτομικές τεχνολογικές λύσεις αναπτύσσοντας «έξυπνες» λύσεις για το νησί της Νάξου.

Στην εκδήλωση ήταν παρών ο κ. Θεόδωρος Βενιάμης επικεφαλής του Ομίλου Golden Union, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, ο Jan Kleine-Lasthues,  Chief Operating Officer Airfreight,της Hellmann Worldwide Logistics, ο Vlerar Gjylbegaj, director, Southeastern Europe, Cyprus, Greece της Lufthansa Cargo AG, και πλήθος εκπροσώπων συνεργαζόμενων εταιρειών και στελεχών της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης