Από την Gucci μέχρι τη Chanel οι μάρκες πολυτελείας στοιχηματίζουν δισεκατομμύρια στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα έναντι των διαδικτυακών αγορών.
Και, παρόλο που οι κενοί εμπορικοί χώροι έχουν αυξηθεί μετά την πανδημία, τα εμβληματικά brands επενδύουν πολλά πιστεύοντας ότι η εμπειρία τους στις ζωντανές πωλήσεις θα προσελκύσει τους αγοραστές για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η Kering, στην οποία ανήκουν οι Gucci και Saint Laurent, διέθεσε πρόσφατα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ένα κτήριο στη Via Montenapoleone του Μιλάνου, λίγο μετά την αγορά που πραγματοποίησε τον Ιανουάριο στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, έναντι 1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Το Business Insider έγραψε ότι οι επενδύσεις της Kering αποτελούν μέρος μιας επιλεκτικής στρατηγικής σε σχέση με τα ακίνητα, που αποσκοπεί στο να εξασφαλίσει τοποθεσίες-φιλέτα τον όμιλο των brands δερμάτινων ειδών, κοσμημάτων και μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Balenciaga και Alexander McQueen.
Το ακίνητο στο Μιλάνο, που αποκτήθηκε από την Blackstone Property Partners Europe, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στη Via Montenapoleone —ένας εμβληματικός εμπορικός δρόμος για τις μάρκες πολυτελείας— και περιλαμβάνει περισσότερα από 5.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικού χώρου.
Η Journal ανέφερε ότι άλλες εταιρείες πολυτελείας, όπως η Chanel και η LVMH, εξετάζουν παρόμοιες επενδύσεις στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι.
Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί από την πανδημία και έπειτα, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 244,2 δισεκατομμύρια δολάρια ή 43% το 2020 σε σχέση με το προηγούμενο έτος και με όλο και περισσότερα καταστήματα λιανικής να βάζουν οριστικά λουκέτο, οι μάρκες πολυτελείας τολμούν να ανοίξουν νέα καταστήματα όπου θα εξυπηρετούν τους πελάτες τους διά ζώσης.
Υπενθυμίζεται, δε, ότι το Forbes ανέφερε τον Οκτώβριο πως οι βιτρίνες πολυτελών καταστημάτων αντιπροσώπευαν το 38% των εγκαινίων νέων καταστημάτων και το 40% των μισθώσεων λιανικής τον περασμένο χρόνο.
Επίσης, οι ευρωπαϊκές μάρκες πολυτελείας έχουν τοποθετήσει 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακίνητα από τις αρχές του 2023. Σημειώνεται, δε, ότι το αστρονομικό αυτό ποσό δεν αποτελεί περισσότερο από το 9% των ετήσιων πωλήσεών τους πέρσι.
Και δεν φαίνεται ότι θα σταματήσουν σύντομα. Όταν οι δαπάνες πολυτελείας σημείωσαν ανοδική πορεία στα τέλη του 2022, οι αναλυτές τόνισαν ότι οι υπερπλούσιοι στρέφουν το βλέμμα τους σε εμβληματικούς οίκους πολυτελείας όπως ο Dior και ο Louis Vuitton, ακόμη και σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής