Το brand μόδας πίσω από το άρωμα Νο. 5, Chanel,  συνήθως εξετάζει τις τιμές των προϊόντων δύο φορές το χρόνο, τον Σεπτέμβριο και τον Μάρτιο.

Το κόστος των ειδών πολυτελείας στο Παρίσι είναι υπό ευρεία εποπτεία από τους αγοραστές καθώς η γαλλική πρωτεύουσα προσελκύει τουρίστες με γερά πορτοφόλια που ψωνίζουν μεταξύ επισκέψεων σε μουσεία και εστιατόρια και απολαμβάνουν επιστροφές ΦΠΑ.

Πολυτέλεια: Κάτι δεν πάει καλά με τις μετοχές των οίκων

«Η Chanel τιμολογεί τις τσάντες της ανάλογα με την τιμή κόστους τους. Η τιμή των πρώτων υλών και το κόστος παραγωγής χαρακτηρίστηκαν από σταθερό πληθωρισμό τον περασμένο χρόνο, κάτι που μας οδήγησε να προσαρμόσουμε τις τιμές μας στις μπουτίκ», δήλωσε στο Bloomberg την Τετάρτη, εκπρόσωπος της Chanel.

«Είναι θέμα δικαιοσύνης»

«Αυτή η αύξηση θα εφαρμοστεί σε όλες τις αγορές από τις 27 Μαρτίου 2024, με μέσο ποσοστό προσαρμογής 6% σε ευρώ», είπε το άτομο, προσθέτοντας ότι το ποσοστό μπορεί να διαφέρει ελαφρώς καθώς η εταιρεία προσπαθούσε να περιορίσει τις μεγάλες διαφορές τιμών μεταξύ των αγορών. «Είναι ζήτημα δικαιοσύνης για όλους τους πελάτες μας».

Τον Σεπτέμβριο, η Chanel αύξησε τις τιμές μεταξύ 6 – 8% σε αγορές όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Αυστραλία.

Είναι γνωστό ότι οι αποκλειστικές μάρκες πολυτελείας απολαμβάνουν ισχυρή ισχύ ως προς τις τιμές, που σημαίνει ότι μπορούν να εφαρμόσουν αυξήσεις χωρίς να χάνουν απαραίτητα πελάτες. Όμως, τον περασμένο χρόνο, υπήρξαν περισσότερες ενδείξεις ότι οι λεγόμενοι φιλόδοξοι πελάτες που αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα πολυτελείας έχουν περιορίσει τις δαπάνες τους.

Η Chanel τείνει να εξυπηρετεί τους πιο εύπορους πελάτες, στο ίδιο επίπεδο με την Hermes International ή την ωρολογοποιία Rolex, της οποίας η ισχύς δαπανών είναι πιο ανθεκτική παρά τη συνολική επιβράδυνση της ζήτησης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή