Το Instagram αποτελεί μία εφαρμογή με τεράστια αποδοχή από το κοινό και συγχρόνως αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της συνολικής επιχειρηματικής δραστηριότητας της μητρικής εταιρείας Meta Platforms.
Πλέον, χάρη σε μια νέα δικαστική κατάθεση, αποκαλύπτεται το πραγματικό οικονομικό μέγεθος της εφαρμογής: Το 2021, η εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών και βίντεο απέφερε 32,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις – δηλαδή το 27% των συνολικών εσόδων της Meta.
Το Instagram προσπέρασε το TikToK – Ποια μέθοδο ακολούθησε
Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει ο Business Insider το Instagram έβγαλε περισσότερα χρήματα από την πώληση διαφημίσεων εκείνο το έτος από το YouTube της Google, το οποίο απέφερε 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις. Οι αναλυτές της MoffettNathanson τοποθετούν τα συνολικά έσοδα του YouTube για εκείνο το έτος στα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια, αφού συνυπολογιστούν τα χρήματα που βγάζει από τις συνδρομητικές υπηρεσίες μουσικής και τηλεόρασης.
Μάλιστα, όπως σημειώνει το δημοσίευμα, σε αντίθεση με το YouTube, το οποίο δίνει το 55% κάθε διαφημιστικού δολαρίου που παράγει στους ιδιοκτήτες περιεχομένου που ανεβάζουν βίντεο στον ιστότοπο, το Instagram (και οι περισσότερες άλλες κοινωνικές εφαρμογές) ξοδεύει πολύ, πολύ λιγότερα. Απλά αναμένει τη δωρεάν τροφοδοσία σε φωτογραφίες και βίντεο από την πλειοψηφία των χρηστών.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με τα έσοδα του Instagram προέκυψαν από μια κατάθεση που έκανε η Meta αυτή την εβδομάδα, σε μια προσπάθεια να πείσει έναν δικαστή να απορρίψει μια ομοσπονδιακή αντιμονοπωλιακή αγωγή. Τα έγγραφα που παρουσιάστηκαν δείχνουν πόσο γρήγορα αναπτύχθηκε το Instagram υπό την ιδιοκτησία της Meta.
Υπενθυμίζεται ότι η Meta Platforms – τότε το Facebook – πλήρωσε 1 δισεκατομμύριο δολάρια για το Instagram το 2012, όταν ήταν μια startup χωρίς έσοδα για τον διαμοιρασμό φωτογραφιών με μια χούφτα υπαλλήλους. Τώρα διοικείται από το πρώην στέλεχος προϊόντων του Facebook, Άνταμ Μοσερί.
«Το Instagram δημιούργησε διαφημιστικά έσοδα ύψους 11,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018, 17,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019, 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, 32,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021 και 16,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2022», αναφέρεται στα δικαστικά έγγραφα που αποκαλύφθηκαν.
Όπως σημειώνει ο Business Insider, τον περασμένο μήνα αναλυτές υποστήριζαν ότι το YouTube θα μπορούσε να αξίζει 400 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι το Instagram θα μπορούσε κάλλιστα να αξίζει κάτι παρόμοιο.
Με έναν χονδροειδή τρόπο υπολογισμού, με δεδομένο ότι η έξαρση της ανάπτυξης του Instagram συνεχίστηκε, είναι πιθανό η εφαρμογή να αντιπροσωπεύει πλέον κάτι κοντά στο ένα τρίτο των συνολικών εσόδων της Meta Platforms. Αν εφαρμόσουμε αυτή την αναλογία στην τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας που ανέρχεται σε 1,34 τρισεκατομμύρια δολάρια, τότε φτάνουμε στα 440 δισεκατομμύρια δολάρια.
Latest News
Νέα iPad και τσιπ τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε η Apple
Το Apple M4 είναι πιο αποδοτικό και διαθέτει μεγαλύτερα τμήματα αφιερωμένα στον χειρισμό εργασιών τεχνητής νοημοσύνης
Περιόρισε τις ζημίες και ξέπερασε τις προσδοκίες της αγοράς η Disney
Ο γίγαντας της ψυχαγωγίας προσθέτει πελάτες στις υπηρεσίες streaming, καθώς ταλαντεύεται λόγω των ζημιών που δημιούργησαν οι συγχωνεύσεις μέσων ενημέρωσης στην Ινδία
Η Apple αναπτύσσει AI επεξεργαστές για data centers
H Apple στοχεύει στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας της στο σχεδιασμό επεξεργαστών
Startup αυτόνομης οδήγησης άντλησε 1 δισ. δολ. από Nvidia και Microsoft
Η χρηματοδότηση σηματοδοτεί μια σημαντική ψήφο εμπιστοσύνης για την εταιρεία με έδρα το Κέιμπριτζ
Τον διάδοχο του Switch ανακοινώνει η Nintendo
Η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει 13,5 εκατομμύρια μονάδες Switch φέτος
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Mega deal για το... «πρασίνισμα» της Microsoft
Η Stockholm Exergi θα κατασκευάσει το έργο δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας βιομάζας
Future of Jobs»: Τι αλλάζει στην αγορά εργασίας την επόμενη 5ετία
Τα επαγγέλματα που θα γνωρίσουν άνθιση και αυτά που σταδιακά θα εξαφανιστούν μέσα στην επόμενη 5ετία
Η κινητικότητα στην αγορά πληροφορικής και στο βάθος... τα data centers
Πώς η ανάγκη απορρόφησης πόρων σε έργα Πληροφορικής γεννά την ανάγκη για συμπράξεις μεταξύ των εταιρειών
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.