Για τις προκλήσεις της Αειφορίας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης καθώς και για τις σημαντικότερες τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου μίλησε ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Γενικός Διευθυντής της Δ. Μασούτης Α.Ε. στο πάνελ διαλόγου των Chief Officers των μεγάλων αλυσίδων super και convenience markets στο πλαίσιο της φετινής ατζέντας του 14ου Food Retail Conference.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κος Γεροστεργιούδης, η Δ. Μασούτης εδώ και 47 χρόνια υπηρετεί τον ευγενή σκοπό του Έλληνα καταναλωτή, παραμερίζοντας το κέρδος το οποίο πάντα προκύπτει ως αποτέλεσμα και δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός. Όπως υπογράμμισε, η Δ. Μασούτης επέλεξε το μονοπάτι των μακροπρόθεσμων βιώσιμων κερδών. Έτσι, κάθε φορά που χρειάστηκε η εταιρεία να «βάλει πλάτη» το έκανε μέσα από τις τιμές, κάτι που μαρτυρά ο ισολογισμός του 2023 που από τη μια δείχνει τη βιωσιμότητα της εταιρείας διασφαλίζοντας την ασφάλεια των ανθρώπων της Μασούτης που αποτελούν προτεραιότητα και από την άλλη αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στον Έλληνα καταναλωτή η στήριξη αναφορικά με τις τιμές.
Μετά τον Σκλαβενίτη νέες χρεώσεις στο e-shop και από Μασούτη – Τα αλλάζει όλα η My Market
Οι νέες τάσεις
Αναφορικά με τις τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, ο κος Γεροστεργιούδης ανέφερε πως σημασία έχει τι θέλει ο καταναλωτής και τι θα θέλει στο μέλλον και οι μειωμένες τιμές θα είναι πάντα σταθερά υψηλά στην ατζέντα του. Ο καταναλωτής και οι νέες γενιές δικαίως είναι πιο απαιτητικοί.
Στόχος είναι η διευκόλυνση των καταναλωτών και η τεχνολογία με τις εφαρμογές της πρέπει να στηρίξουν αυτόν τον σκοπό στην πράξη. Το μέλλον για τον κλάδο σύμφωνα με τον κ. Γεροστεργιούδη, σηματοδοτείται από έναν συνδυασμό μεγέθους, συνεργειών και συνεργασιών για να μπορέσουν οι εταιρείες να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών.
Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο της αειφορίας και της βιωσιμότητας, ο κος Γεροστεργιούδης επεσήμανε πως η Ευρώπη με το καινούργιο νομοθετικό της πλαίσιο αναβαθμίζει το κομμάτι του ESG από 1/1/25 για τις μεγάλες επιχειρήσεις μέσω της εξίσωσης της έκθεσης βιωσιμότητας με τον ισολογισμό των επιχειρήσεων. Το ESG δίνει ευκαιρίες και αφορά όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ παράλληλα αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.
Στην πράξη, η Δ. Μασούτης στο πλαίσιο των ΕΚΕ δράσεων που υλοποιεί, δημιούργησε το πρώτο κατάστημα φιλικό προς άτομα με οπτική αναπηρία, ενώ την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό στις 2 Απριλίου, για δύο ώρες δημιούργησε στα καταστήματα ένα φιλικό περιβάλλον προς τους ανθρώπους που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού με μείωση της έντασης της μουσικής και του φωτισμού, ώστε να μπορούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους.
Latest News
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Αλλαγές κορυφής στην «Χήτος» με το βλέμμα στο... Λονδίνο
Ο Νίκος Χήτος ανέλαβε πρόεδρος της Χήτος ενώ την είσοδό του στο διοικητικό συμβούλιο έκανε ο Βασίλης Χήτος στη θέση του αντιπροέδρου
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία