Δυναμικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση και ανάπτυξη των υποδομών τους υλοποιούν SHOPFLIX και Courier Center, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας. Τα παραπάνω ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της SHOPFLIX, Χρήστος Καλογεράκης από το βήμα του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τονίζοντας την πρόθεση της διοίκησης να επεκτείνει το αποτύπωμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Αναλύοντας το αναπτυξιακό πλάνο της SHOPFLIX, ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οι αποφάσεις λαμβάνονται αποκλειστικά με γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, η εταιρεία έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην εκ βάθρων ανανέωση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα και την αντικατάστασή της, με μια από τις καλύτερες τεχνολογίες στον κόσμο.
Κάτι που σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή, η SHOPFLIX έχει φθάσει στα 6 εκατομμύρια προϊόντα, έχοντας καταφέρει να αναπτύσσεται και μεγαλώνει βάση σχεδίου.
Σε τροχιά ανάπτυξης η Courier Center
Εστιάζοντας στην Courier Center, τον βραχίονα του ομίλου στις ταχυμεταφορές ο κ. Καλογεράκης ανέφερε ότι έχει μετατραπεί σε έναν μεγάλο, σοβαρό πανελλαδικό παίκτη σε μια απαιτητική αγορά χάρη στις επενδύσεις που έγιναν στα τρία χρόνια από την εξαγορά της.
Η νέα ιδιοκτησία της εταιρείας ήθελε να δημιουργήσει «έναν provider, ο οποίος θα παρέχει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε όλη την χώρα». Η λογική που διακατείχε τις εταιρείες του χώρου μέχρι τότε, ήταν να δίνουν προτεραιότητα στα μεγάλα αστικά κέντρα, την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και άφηναν σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
«Πήραμε ένα οικογενειακό μαγαζί και θεωρώ ότι το έχουμε φθάσει να είναι ένας από τους κορυφαίους last mile provider», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να γνωρίζει που βρίσκεται το κάθε πακέτο που διακινεί. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο της Courier εξυπηρετεί το 98% της ελληνικής επικράτειας, και από μερίδιο 0,4% που ήταν πριν τρία χρόνια έχει φθάσει στο 7%, με στόχο να υπερβεί το 10% ενώ πλέον πέρα από την SHOPFLIX εξυπηρετεί μεγάλους εγχώριους και διεθνείς παίκτες. Από φέτος μάλιστα, η εταιρία αναμένεται να εμφανίσει και τα πρώτα της κέρδη.
Τεράστια περιθώρια για το e-commerce
Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, τα περιθώρια ανάπτυξης του e-commerce στην Ελλάδα είναι μεγάλα, με δεδομένη τη συγκριτικά χαμηλότερη διείσδυσή του έναντι της υπόλοιπης Ευρώπης. Συγκεκριμένα, στην χώρα μας αντιστοιχία στο 10,9% του λιανεμπορίου, όταν σε ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία ανέρχεται στο 25%.
Η δυναμική του χώρου πιστοποιείται και από τον αριθμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν αποκτήσει ψηφιακές δυνατότητες. «Από 7.000 εταιρείες πριν από 5 χρόνια, έχουν φθάσει σήμερα στις 20.000. «Άρα φαίνεται πως είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης.
Παράλληλα, παρέθεσε κάποια δεδομένα που δείχνουν την ραγδαία άνοδο των ηλεκτρονικών αγορών. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην αύξηση του ποσοστού των πελατών που ολοκληρώνουν μια ηλεκτρονική συναλλαγή, το οποίο πλέον αγγίζει το 85% από 51% το 2018 με 2019 αλλά και στην εκτίναξη του ποσοστού των καταναλωτών που κάνουν ψηφιακά τις πληρωμές τους (digital payments) στο 86% από 56% προηγουμένως.
Ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οδηγός στις παρεμβάσεις που δρομολογεί η εταιρεία είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, ο οποίος πλέον είναι πολύ πιο απαιτητικός και επιθυμεί να απολαμβάνει υψηλές υπηρεσίες και στο ηλεκτρονικό κανάλι. «Βλέπουμε μια τεράστια αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Σύμμαχος» στην προσπάθεια αυτή, σημείωσε ο επικεφαλής της SHOPFLIX είναι η τεχνολογία, μέσω της οποίας μπορεί η εταιρεία να διαπιστώσει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες και τα θέλω του καταναλωτή και να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές.
Να σημειωθεί πως η τοποθέτηση του κ. Καλογεράκη έγινε σε πάνελ με θέμα το μέλλον των καταναλωτικών συνηθειών («The Future of Consumer Landscape: The Way Forward»), στο οποίο συμμετείχαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, CFO της Διαμαντής Μασούτης, ο Βασίλης Κουτεντάκης, CRB της Τράπεζας Πειραιώς και η Βάλια Αρανίτου, Καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις