Στην άσκηση των προβλεπόμενων ένδικων μέσων προχωρεί η Leroy Merlin, μετά το πρόστιμο το οποίο της επιβλήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, αμφισβητώντας τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα του προστίμου .
Η εταιρεία αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι το πρόστιμο επιβλήθηκε κατόπιν ελέγχου της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ. Ε. Α) σε ανενεργή ιστοσελίδα (landing page) του ηλεκτρονικού καταστήματος www.leroymerlin.gr για επικαλούμενη πώληση προϊόντων υπό καθεστώς μείωσης τιμής, χωρίς να περιλαμβάνεται η πληροφορία της τιμής πώλησης πριν και μετά την εφαρμογή της μείωσης τιμής.
Τα πρόστιμα του υπουργείου
Σημειώνεται ότι το από το Υπουργείο Ανάπτυξης επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 1.480.000 ευρώ σε 11 επιχειρήσεις μετά από ελέγχους που πραγματοποίησαν η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Αφορούν παραβάσεις των διατάξεων για πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές, αλλά και μη ορθή τήρηση της καταναλωτικής νομοθεσίας. Στη Leroy Merlin επιβλήθη πρόστιμο 520.000 ευρώ.
Εκπτώσεις «μαϊμού»: Πρόστιμα 1,5 εκατ. ευρώ σε 11 επιχειρήσεις
Ως εκ τούτου, η εταιρεία γνωστοποιεί ότι παρέθεσε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις, σύμφωνα με τις οποίες:
- Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα (landing page) που ανέγραφε «Προσφορές σε όλα τα χρώματα LUXENS της μηχανής χρωμάτων – ΔΩΡΟ ο ΦΠΑ» και στην οποία απεικονίζονται 26 κωδικοί, δεν συνιστούσε ανακοίνωση μείωσης τιμής και επομένως δεν προκύπτει παραβίαση του άρθρου 78 (2) του ν. 4177/2013.
- Πρόκειται για ιστοσελίδα που, όπως συμβαίνει κατά κόρον στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αφορούσε σε συγκεκριμένη καμπάνια και είχε πάψει (προ ετών) να είναι ενεργή αμέσως μετά τη λήξη της. Δεν ήταν καν προσβάσιμη μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της LEROY MERLIN. Έμεινε στο αρχείο των παγκόσμιων μηχανών αναζήτησης, με μηδενική επισκεψιμότητα (όπως προκύπτει από στοιχεία της Google), μαζί με χιλιάδες τέτοιες ανενεργές καμπάνιες που, επίσης, έχουν λήξει. Επισημαίνεται επίσης πως οι αναγραφόμενοι 26 κωδικοί δεν πωλούνται (και ουδέποτε πωλούνταν) μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, καθώς αφορούν «χρώματα μηχανής», τα οποία δημιουργούνται επιτόπου στα φυσικά καταστήματα LEROY MERLIN, στα μέτρα κάθε πελάτη.
Η ανακοίνωση της εταιρείας καταλήγει ως εξής: Αυτό που προέχει για τη LEROY MERLIN -πέρα φυσικά από την άρση της παρανόησης αυτής που οδήγησε σε άνευ λόγου επιβολή προστίμου- είναι να προσεγγίζει τη σχέση της με τους καταναλωτές της με απόλυτη διαφάνεια και ακεραιότητα, πάντα στο πλαίσιο του νόμου και της ηθικής. Η εταιρεία έχει οικοδομήσει ένα ισχυρότατο πλέγμα εμπιστοσύνης που λειτουργεί ανταποδοτικά με τους πελάτες και τους 1400 εργαζόμενους και εργαζόμενες σ’ αυτήν, σε Ελλάδα και Κύπρο. Η LEROY MERLIN παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να συνεχίσει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αντιμετωπίζει το σημαντικό θέμα του αυξημένου κόστους ζωής και να βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους καταναλωτές παρέχοντας τα προϊόντα της στις καλύτερες δυνατές τιμές.
Latest News
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda