Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari θα προτιμούσε η εταιρεία να κινείται γρήγορα όπως τα αυτοκίνητά της.
Από τότε που ανέλαβε τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου το 2021, ο Μπενεντετο Βινια (Benedetto Vigna) εισήγαγε αλλαγές στη Ferrari, ώστε η άνω των 80 ετών εταιρεία να μπορεί να κινείται με την ταχύτητα μιας τεχνολογικής startup καθώς επιχειρεί να εισέλθει στον ανταγωνιστικό χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ferrari: Mε φρενήρεις ρυθμούς επιταχύνουν οι πωλήσεις στην Ταϊβάν
Για να το πετύχει αυτό, ο Μπ. Βινια «απογύμνωσε» στρώματα γραφειοκρατίας, δημιουργώντας μια πιο επίπεδη ιεραρχία στο εσωτερικό της εταιρείας, ανέφερε η Wall Street Journal – μια κίνηση που έχουν εξερευνήσει και άλλοι διευθύνοντες σύμβουλοι για να βελτιώσουν την απόδοση μιας εταιρείας ή την ικανότητά της να καινοτομεί.
Προηγουμένως, υπήρχαν έξι επίπεδα υπαλλήλων μεταξύ του CEO και των οδηγών δοκιμών, για παράδειγμα. Τώρα, υπάρχουν τρία.
“Όταν οι περιβαλλοντικές συνθήκες αλλάζουν με μεγάλη ταχύτητα, πρέπει να έχεις μια ομάδα που να μπορεί να προσαρμόζεται με μεγάλη ταχύτητα”, δήλωσε ο Vigna στο Journal.
Η ηγετική προσέγγιση του Vigna πηγάζει από το μακρύ ιστορικό του στον τομέα της τεχνολογίας, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Εκπαιδευμένος φυσικός, ο Vigna πέρασε προηγουμένως περίπου 25 χρόνια στην STMicroelectronics, μια εταιρεία ημιαγωγών, όπου ξεκίνησε ως μηχανικός και αργότερα έγινε στέλεχος, σύμφωνα με δελτίο τύπου της Ferrari.
«Μικρότερες ομάδες»
Στη Ferrari, ο Μπενεντετο Βινια είδε αυτό που αποκάλεσε υψηλό “γραφειοκρατικό δείκτη μάζας”, όπου οι εργαζόμενοι ήταν πολύ μακριά από τον διευθύνοντα σύμβουλο, ανέφερε η Journal.
Ο ίδιος έχει προηγουμένως εκφράσει την επιθυμία του η Ferrari να λειτουργεί ταχύτερα και με λιγότερη εταιρική διόγκωση.
Σε συνέντευξή του στο Bloomberg το 2023, ο CEO της ιταλικής φίρμας δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι εταιρείες λειτουργούν πιο αποτελεσματικά μέσω μικρότερων ομάδων.
“Σε μια μεγάλη ομάδα αισθάνεσαι σαν αριθμός”, δήλωσε στο Bloomberg. “Σε μια μικρή ομάδα, είσαι ένα άτομο που συμβάλλει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Επίσης, η ταχύτητα μάθησης από τα λάθη είναι πολύ πιο γρήγορη”.
Μέχρι στιγμής, η Wall Street έχει ανταποκριθεί καλά στην άφιξη του Μπενεντετο Βινια , σημειώνει το Business insider.
Σύμφωνα με την Journal, η τιμή της μετοχής της εταιρείας έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τότε που ανέλαβε τον έλεγχο της εταιρείας.
Η Ferrari σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το τέλος του 2025.
Latest News
Η μισογυνική κουλτούρα της FDIC και το κλαμπ των «κακομαθημένων αγοριών»
Ο πρόεδρος του FDIC, Gruenberg δέχεται νέες πιέσεις να παραιτηθεί
Οι συμφωνίες Μακρόν -Σι και το γαλλικό κονιάκ
Νωρίτερα αυτό το έτος, η Κίνα ξεκίνησε μια έρευνα αντιντάμπινγκ στους κατασκευαστές κονιάκ της ΕΕ
Τα ψιλικατζίδικα που πουλούν χρυσό σαν... ζεστά κουλουράκια
Οι αυτόματοι πωλητές και τα μηνύματα της τύχης
Στους κινεζικούς δρόμους το robotaxi του Μασκ
Οι συμφωνίες στο Πεκίνο και ο αυτόματος πιλότος
Η μεσαία τάξη της Κίνας απέκτησε ψυχολογικά προβλήματα
Η ζήτηση για ψυχολογική συμβουλευτική έχει αυξηθεί στην Κίνα καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες - Η βιομηχανία επεκτείνεται για να ανταποκριθεί
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Mια σπάνια περίπτωση στερεότυπου στην οικονομία, που επιβεβαιώνεται από τα εμπειρικά δεδομένα
Μετανάστευση και στεγαστική κρίση «πληγώνουν» την ανάπτυξη
Σε μεγάλο μέρος του ανεπτυγμένου κόσμου, ένας από τους πιο αξιόπιστους μοχλούς οικονομικής ανάπτυξης παραπαίει
Γιατί οι ισπανικές startups τα βάζουν με τη Microsoft
Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται αντιμέτωπος με καταγγελίες ισπανικών νεοφυών επιχειρήσεων στην αντιμονοπωλιακή αρχή
«Παγώνουν» αποφάσεις για τα επιτόκια λόγω πληθωρισμού;
Ο πληθωρισμός «επιμένει» στις δύο όχθες του Ατλαντικού το 2024, διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις ορισμένων κεντρικών τραπεζών. Προς αναβολή οι αποφάσεις για μείωση επιτοκίων;
Η Γαλλία ξεκινά τη λειτουργία ενός νέου πυρηνικού σταθμού με 12 χρόνια καθυστέρηση
Από την έναρξη της κατασκευής το 2007, ο προϋπολογισμός του έργου έχει τετραπλασιαστεί σε 13,2 δισ. ευρώ