Ένα λίτρο ιδρώτας, ένα γραμμάριο άλατα, ένα δισεκατομμύριο νεκρά κύτταρα του δέρματος, 15 γραμμάρια λιπαρές ουσίες, συν επιπλέον κυτταρικό DNA. Αυτά αποβάλλει καθημερινά το ανθρώπινο σώμα, σύμφωνα με τον Κιθ Ράδερφορντ, επικεφαλής καινοτομίας για τη μονάδα προϊόντων υγιεινής της Unilever Plc.

Είναι ένα κοκτέιλ ουσιών που αποβάλλει το ανθρώπινο σώμα που είναι ως επί το πλείστον αόρατο, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμη και όταν τα ρούχα δεν λερώνονται, μπορεί να μην είναι καθαρά, είπε, μιλώντας σε εργαστήριο στη Βόρεια Αγγλία.

Unilever: Σε αναζήτηση μνηστήρων για τα παγωτά

Οι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν τέτοιους ρύπους στα ρούχα τους, πρόσθεσε ο Ράδερφορντ, χρησιμοποιώντας καθημερινούς, γρήγορους κύκλους πλυντηρίων ρούχων διάρκειας 15 έως 30 λεπτών. Και σε μια προσπάθεια να επωφεληθεί από την τάση αυτή, η Unilever έχει αναπτύξει ένα νέο απορρυπαντικό, το οποίο ο αγγλο-ολλανδικός καταναλωτικός γίγαντας ισχυρίζεται ότι ξεπλένεται πιο γρήγορα από τα κανονικά σκευάσματα.

Με μια διαφημιστική καμπάνια με τον Γουσέιν Μπολτ, τον ταχύτερο άνθρωπο στον κόσμο, το Persil Wonder Wash, το οποίο είναι ελαφρώς πιο ακριβό ανά δόση από το κανονικό απορρυπαντικό, έχει 35 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε εκκρεμότητα και θα αποτελέσει ένα σημαντικό κρας – τεστ για τη στρατηγική ανάπτυξης του νέου διευθύνοντος συμβούλου Ειν Σουμάχερ.

Απώλεια μερίδων αγοράς

Το νέο προϊόν ανακοινώθηκε τον περασμένο Οκτώβριο με τις φιλοδοξίες να αναστρέψει την απώλεια μεριδίων αγοράς. Το όλο πρότζεκτ περιλαμβάνει την εστίαση στην καινοτομία και την ανάπτυξη των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων της Unilever – συμπεριλαμβανομένου του Persil, γνωστού και ως Omo και του Skip σε άλλες αγορές – που δημιουργούν αξίες άνω των 4,3 δισ. δολαρίων σε ετήσιες πωλήσεις.

«Το εξετάσαμε και είπαμε, Θεέ μου, αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές που έχουμε στον κόσμο», δήλωσε ο Εντουάρντο Καμπανέλα, πρόεδρος του τμήματος οικιακών προϊόντων της Unilever. Είπε ότι οι τρεις παραλλαγές του Wonder Wash προορίζονται να αποτελέσουν ένα επιπλέον προϊόν προς αγορά αντί να αντικαταστήσουν το κανονικό Persil.

Μιλώντας στο Port Sunlight, νότια του Λίβερπουλ, ο Καμπανέλα δήλωσε ότι η Unilever εφηύρε την κάψουλα πλυντηρίου αλλά γρήγορα έχασε την πρώτη θέση και τώρα εργάζεται για να ανακτήσει το χαμένο μερίδιο της αγοράς. Η εταιρεία στην οποία ξεκίνησε την καριέρα του ως ασκούμενος δεν στερείται ποτέ ιδεών, όπως είπε χαρακτηριστικά, αλλά μερικές φορές «υστερεί στη δέσμευση για πολλά χρόνια πίσω από αυτές τις ιδέες».

Οι επιδόσεις της Unilever έχουν υποχωρήσει τα τελευταία χρόνια λόγω του πληθωρισμού, των συχνών εναλλαγών σε επίπεδο διοίκησης, των πρωτοβουλιών αναδιάρθρωσης και του λιγότερου ενθουσιασμού για την κυκλοφορία προϊόντων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση του όγκου και των πωλήσεων. Με επικεφαλής τον Schumacher, η Unilever υπόσχεται στους επενδυτές ότι θα επιστρέψει στην εστίαση στην απόδοση και την εκτέλεση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Μόδα: H απίστευτη ιστορία πίσω από τις πανάκριβες τσάντες Goyard
Διεθνή |

Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard

Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ