Το ολοκαίνουργιο Super Duty F-250 4×4 Crew Cab King Ranch είναι ειδική έκδοση που σηματοδοτεί την πέμπτη γενιά της σειράς φορτηγών Super Duty της Ford. Εκπονήθηκε σε συνεργασία με το εμβληματικό King Ranch, το μεγαλύτερο ράντσο στις ΗΠΑ, με έκταση 3,5 εκατομμυρίων στρεμμάτων στο Νότιο Τέξας. Ιδρύθηκε από τον Ρίτσαρντ Κινγκ το 1853, και έγινε τόσο εμβληματικό στην αμερικανική κουλτούρα που ανακηρύχθηκε εθνικό τοπόσημο το 1961.

Δοκιμάζοντας το Tesla Cybertruck πριν μερικές εβδομάδες,  ο ειδικός αθρογράφος του Bloomberg συνειδητοποίησε πόσο διαφορετικά ήταν τα δύο αυτοκίνητα. Και τα δύο κατασκευάζονται στην Αμερική και είναι από τα μεγαλύτερα ημιφορτηγά στην αγορά σήμερα, αλλά το Cybertruck απευθύνεται σε εύπορους αστούς, σε θιασώτες της Tesla και θαμώνες του Μπέβερλι Χιλς, και όχι σε σκληροτράχηλους αγρότες και γελαδάρηδες.

Ίλον Μασκ: Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις με το Cybertruck

Το Ford’s King Ranch, από την άλλη πλευρά, απευθύνεται σε μια πολύ διαφορετική νοοτροπία: τον εργοδηγό που χρειάζεται ένα σκληρό, αξιόπιστο άτι και θέλει να νιώσει το πνεύμα της Παλιάς Δύσης.

Η Ford άρχισε να κατασκευάζει ημιφορτηγά με το σήμα King Ranch το 2001 ως φόρο τιμής στο ράντσο ακίνητο που είναι μεγαλύτερο από την πολιτεία του Ρόουντ Άιλαντ και γέννησε τον πρωταθλητή του Triple Crown των ιπποδρομιών του 1946, τον Assault. Η αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει τώρα εκδόσεις King Ranch μοντέλων όπως τα F-150, Explorer και Expedition. Μπορείτε να τα αναγνωρίσετε από το χαρακτηριστικό “W” που βρίσκεται παντού, από τα καπάκια πλήμνης έως τις ραφές στην κεντρική κονσόλα της καμπίνας.

Η έκδοση F-250 Crew Cab King Ranch συνδυάζει την υπέρτατη δύναμη ρυμούλκησης και έλξης με εσωτερικές και εξωτερικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων δερμάτινων κατασκευών και κεντημάτων, που παραπέμπουν στην παραδοσιακή δυτική τεχνοτροπία.

Τα Βασικά

Η παραλλαγή που οδήγησε το Bloomberg είχε αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων και τον νέο κινητήρα ντίζελ V-8 6,7 λίτρων της Ford, ο οποίος έχει ροπή έως και 1.200 λίβρες-πόδια, και πάνω από 500 ίππους. Ρυμουλκεί πάνω από 18 τόνους, διπλάσιο από το στάνταρ της κατηγορίας, και περισσότερο από αρκετό για να ρυμουλκήσει περίπου επτά Cybertrucks.

Και η τιμή του ταιριάζει, ξεκινώντας από $75.975, με επιλογές όπως ένα αναδιπλούμενο σκληρό κάλυμμα καρότσας (+$2.200) καθώς και τον κινητήρα ντίζελ ($9.995), μεταξύ άλλων, που ανέβασε το κόστος του συγκεκριμένου στα $94.800. Αυτό είναι πιο ακριβό από ορισμένους ανταγωνιστές, όπως το Silverado $74.195 (καμπίνα πληρώματος, μακριά καρότσα, τετρακίνηση), αλλά φθηνότερο από περισσότερα φορτηγά Ford υψηλής ποιότητας όπως το Super Duty F-250 Limited στα $97.095.

Τα υπέρ

Η Ford λέει ότι το 96% των ιδιοκτητών pickup βαρέως τύπου χρησιμοποιούν τα φορτηγά της για να ρυμουλκούν κάτι, πράγμα που δεν τεστάρισε το Bloomberg.

Η καλή ορατότητα εκπλήσσει ευχάριστα, ενώ διαθέτει, όπως η κάμερα 360 μοιρών που παρέχει πανοραμική θέα του τρέιλερ.

Υπάρχει επίσης καινοτόμο σύστημα κάμερας οπισθοπορείας που ειδοποιεί τους οδηγούς για εμπόδια ακόμα και όταν η πόρτα της καρότσας είναι κάτω.

Το φορτηγό είναι επίσης γεμάτο με πολλές βασικές ανέσεις, όπως συρόμενο πίσω παράθυρο, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής, ατμοσφαιρικό φωτισμό, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, heads-up οθόνη και ασύρματη φόρτιση. Μια ηλιοροφή με δύο πάνελ (+$1.495) κάνει τη καμπίνα να φαίνεται ακόμη πιο ευρύχωρη.

Ο ρεπόρτερ εκτίμησε την ευκολία καθαρισμού του λεγόμενου εσωτερικού Kingsville Antique Affect, μετά μάλιστα τη μεταφορά σκύλου με λασπωμένα πόδια που μαδάει συνέχεια. Η επένδυση της καρότσας με μαύρη πίσσα (+$595) έκανε εύκολη την ολίσθηση αντικειμένων χωρίς φόβο γρατζουνιάς.

Τα κατά

Το F-250 είχε καλή επιτάχυνση από φανάρι σε φανάρι στη πόλη, αλλά δεν ήταν τόσο αποδοτικό στην εθνική όταν ήθελε ο οδηγός να πάει από 80 σε 120 χιλιόμετρα, και στο προσπέρασμα ήταν νωθρό. , Συμπέρασμα: Δεν είναι όχημα για οδηγούς που θέλουν άμεση ανταπόκριση και μεγάλες επιταχύνσεις για εσάς.

Η Ford έκανε το Super Duty την πρώτη σειρά pickup στις ΗΠΑ με ενσωματωμένη δυνατότητα 5G, αλλά το σύστημα infotainment δε είναι τόσο λειτουργικό, μοιάζοντας σαν να είχε εγκατασταθεί πριν από μερικά χρόνια, όχι πρόσφατα.

Το όχημα είναι επίσης τεράστιο, μερικές φορές καθ’ υπερβολή. Εάν δεν έχετε χώρο για να παρκάρετε ένα φορτηγό με μήκος πάνω από 6 μέτρα, σχεδόν 2 μέτρα πλάτος και πάνω από 3 τόνους λίβρες (και παραπάνω στις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο), θα κάνει τη ζωή σας πιο δύσκολη, όχι πιο εύκολη.

Αναγκαστικά πρέπει να επιλέξετε τις δραστηριότητές σας με βάση το αν ο προορισμός θα έχει χώρο στάθμευσης για να φιλοξενήσει αυτό το μεγαθήριο; Έχει πάνω σχεδόν 2,5 μέτρα.

Εν κατακλείδι

Το μεγάλο φορτηγό εργασίας της Ford έχει έναν καλά εξοπλισμένο χώρο καμπίνας που χωράει πέντε εργάτες και αρκετή ελκτική ικανότητα για να τραβήξει ένα πραγματικό τροχόσπιτο. Για όσους μπορούν να αντέξουν οικονομικά την υψηλή τιμή και τις απαιτήσεις για ευρύχωρο πάρκινγκ, αντιπροσωπεύει μια ισχυρή συνεργασία μεταξύ δύο από τις πιο σκληρά εργαζόμενες μάρκες της Αμερικής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή