Αύξηση των εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 29% με έσοδα 104,5 εκατ. δολ. έναντι 81 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP).
Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Εξειδικευμένο τύπο πλοίου για μεταφορά CO2 σχεδίασαν η Capital και η Hyundai Heavy Industries
Το LNG/C Axios II
Στις 2 Ιανουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε το LNG/C Axios II. Πρόκειται για την δεύτερη παράδοση που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της συμφωνίας της εταιρείας για την απόκτηση 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA).
Επίσης ολοκληρώθηκε η πώληση εντός του πρώτου τριμήνου, των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Long Beach Express και Akadimos με κέρδος ύψους 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων και σύναψη συμφωνιών για την πώληση ακόμα πέντε των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P., δήλωσε: «Με μεγάλη ικανοποίηση βλέπω την εταιρεία να συνεχίζει να υλοποιεί το επιχειρηματικό σχέδιο που καταρτίσαμε τον Νοέμβριο του 2023, με την προσθήκη δύο πλοίων LNG/C τελευταίας γενιάς και την πώληση επτά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι πωλήσεις των οποίων αναμένεται να αποφέρουν καθαρά έσοδα ύψους περίπου 182,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την ανακοινωθείσα πρόθεση σταδιακής αποεπένδυσης από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Καθώς αναμένουμε άλλα τρία ολοκαίνουργια, τελευταίας γενιάς πλοία LNG/C να ενταχθούν στο στόλο μας τους επόμενους μήνες -όλα με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε ισχύ- εξακολουθούμε να εστιάζουμε στον εταιρικό μετασχηματισμό μας και στον τρόπο με τον οποίο θα ενισχύσουμε περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου και την ενεργειακή μετάβαση».
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda