Λαμβάνοντας ώθηση από την εντυπωσιακή ανάπτυξη της Temu, αλλά και την κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου εκπτώσεων Pinduoduo,. η μητρικής του PDD ανακοίνωσε ότι τα έσοδα του πρώτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε επίπεδα υψηλότερα των προβλεπόμενων.

Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 131% στα 86,81 δισεκατομμύρια γιουάν (11,99 δισεκατομμύρια δολάρια) το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 75,66 δισεκατομμύρια γιουάν, με βάση τα στοιχεία LSEG.

Οι μετοχές της PDD σημείωσαν άνοδο 5,7% .

Temu: Στροφή στην Ευρώπη μετά τις δικαστικές περιπέτειες του TikTok

Όπως επισημαίνει το Reuters, οι καταναλωτές στην Κίνα έχουν στραφεί σε λιγότερο ακριβές πλατφόρμες αγορών όπως το Pinduoduo και το Douyin της Bytedance σε μια εποχή που η ύφεση του τομέα ακινήτων και το αυξανόμενο τοπικό χρέος έχουν επιβαρύνει την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Η Temu, η αδελφή εφαρμογή του Pinduoduo, πουλά μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, πολλά από τα οποία κατασκευάζονται στην Κίνα, σε χαμηλές τιμές. Η δημοτικότητά του έχει αυξηθεί από την κυκλοφορία του τον Σεπτέμβριο του 2022, όπως και ο ανταγωνισμός με κατεστημένους φορείς ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Shein και η Amazon στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες αγορές.

Έντονος ανταγωνισμός

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος της PDD Chen Lei είπε στους αναλυτές μετά την ανακοίνωση των κερδών της εταιρείας ότι ο ανταγωνισμός ήταν έντονος το πρώτο τρίμηνο, με τους καταναλωτές να έχουν συνηθίσει να κάνουν αγορές από μια ποικιλία πλατφορμών, αντί να περιορίζονται σε μία μόνο.

«Οι όμοιοι του κλάδου μας έχουν εντείνει σημαντικά τις προσπάθειές τους», είπε. “Χαιρετίζουμε τον υγιή ανταγωνισμό. Συνειδητοποιούμε επίσης ότι η ζήτηση των καταναλωτών αλλάζει συνεχώς και πρέπει να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να συμβαδίσουμε.”

Τα καθαρά έσοδα της PDD αυξήθηκαν στα 28 δισεκατομμύρια γιουάν από 8,1 δισεκατομμύρια γιουάν πριν από ένα χρόνο. Το EPS των 20,72 γιουάν ήταν σημαντικά υψηλότερο από τα 10,07 γιουάν που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG.

Ωστόσο, το κόστος των εσόδων αυξήθηκε κατά 194% στα 32,7 δισεκατομμύρια γιουάν, ξεπερνώντας την αύξηση των εσόδων.

Οι αναλυτές ανέμεναν ότι το κόστος των πωληθέντων αγαθών θα αυξηθεί κατά 30,78 δισεκατομμύρια γιουάν το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με εννέα αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG.

Η PDD είπε ότι η αύξηση του κόστους των εσόδων αποδόθηκε κυρίως σε αυξημένα τέλη εκπλήρωσης, τέλη διεκπεραίωσης πληρωμών, έξοδα συντήρησης και έξοδα τηλεφωνικών κέντρων.

Οι αναλυτές της Bernstein εκτιμούν ότι η Temu διοχέτευσε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε διαφημίσεις πέρυσι εκτός της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή