Σε συνεργασία με το efood, προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν εντός 60 λεπτών.
Όπως είχε γράψει ο ΟΤ, η ΑΒ Βασιλόπουλος πέρα από το άβατο του Αγίου Όρους, όπου θα ανοίξει κατάστημα στις αρχές Ιουνίου, σπάει και το άβατο του efood μιας και η παύση λειτουργίας της InstaShop στην Ελλάδα στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου (σ.σ. είχε πωληθεί στον γερμανικό κολοσσό της Delivery Hero, που στην Ελλάδα τον γνωρίζουμε μέσω της efood, έναντι του αστρονομικού ποσού των 360 εκατ. δολαρίων) δημιούργησε την ανάγκη για άνοιγμα των… οριζόντων της πλατφόρμας.
ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl διεκδικούν τη δεύτερη θέση στην οργανωμένη λιανική τροφίμων
Η συνεργασία
Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ξεκινάει με 4 καταστήματα στην Αττική και 5 στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας.
Οι διαθέσιμοι κωδικοί στην εφαρμογή του efood, ανάλογα με την τυπολογία του κάθε καταστήματος εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβάνουν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης.
«Η συνεργασία μας με την εξαιρετική στο είδος της πλατφόρμα efood επιβεβαιώνει την απόλυτη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, έξυπνες και γρήγορες λύσεις, αλλά και υπηρεσίες που τους διευκολύνουν στην καθημερινότητά τους. Στην ΑΒ πιστεύουμε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος και γι’ αυτό το λόγο προσπαθούμε καθημερινά να βρίσκουμε τρόπους για να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, γρήγορα και αποτελεσματικά. Βεβαιώνουμε, τόσο τους πελάτες μας όσο και τους χρήστες του efood, πως είναι προτεραιότητά μας ο συνεχής ανασχεδιασμός των χαρτών κάλυψης και των υπηρεσιών παράδοσης, για να προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία σε περισσότερες περιοχές» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σημειώνεται πως οι τιμές των προϊόντων θα είναι ίδιες με εκείνες των καταστημάτων (δεν συμπεριλαμβάνονται οι προωθητικές ενέργειες του σχήματος πιστότητας της ΑΒ Plus).
Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις