
Στα Ποσειδώνια 2024 θέλουμε να δείξουμε πώς η Διώρυγα του Παναμά διασφαλίζει αξιοπιστία για το μέλλον. Όλοι έχουν ακούσει για την πολύ μεγάλη ξηρασία που είχαμε την τελευταία χρονιά, όμως πλέον επιστρέψαμε στις 32 διελεύσεις ανά ημέρα, ήδη από την 1η Ιουνίου, και ελπίζουμε να φτάσουμε στις 34 τον Ιούλιο.
Τα παραπάνω δήλωσε στα Ποσειδώνια 2024 η Ilya Espino de Marotta, Αναπληρώτρια Διευθύντρια της Διώρυγας του Παναμά.
Διώρυγα Παναμά: Το σχέδιο των δισεκατομμυρίων για τη διάσωσή του
Ο ηγετικός ρόλος του Παναμά στον τομέα της ναυτιλίας και των logistics σε διεθνές επίπεδο αλλά και οι σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις στη χώρα, παρουσιάζονται στα Ποσειδώνια 2024, την κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο, που πραγματοποιείται από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου στο εκθεσιακό κέντρο Athens Metropolitan Expo. Στόχος της εθνικής αντιπροσωπείας είναι να αναδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Παναμά για όσους θέλουν να επενδύσουν στον ναυτιλιακό τομέα, στις άριστες υπηρεσίες για μεταφορά των παραγωγικών μονάδων επιχειρήσεων κοντά στις χώρες πώλησης των προϊόντων τους (nearshoring), στις εμπορευματικές μεταφορές και γενικά στις πολυδιάστατες υπηρεσίες που προσφέρει η ναυτιλιακή κοινότητα και η κοινότητα logistics του Παναμά.
Η Julie Lymberopulos, Πρέσβης του Παναμά στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στα Ποσειδώνια 2024 αποτελεί απόδειξη της σταθερής δέσμευσης του Παναμά στον ναυτιλιακό τομέα. Ως το μεγαλύτερο νηολογιο στον κόσμο, ο Παναμάς είναι περήφανος που υποστηρίζει και συμβάλλει στην πρόοδο της παγκόσμιας ναυτιλίας. Αυτή η έκθεση όχι μόνο αναδεικνύει τα εντυπωσιακά επιτεύγματα του ελληνικού στόλου, αλλά υπογραμμίζει και το πνεύμα συνεργασίας που οδηγεί τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπροστά».
Ο κ. Lino Arosemena, Ship Repair CEO της Talleres Industriales S.A., σχολίασε: «Είμαστε μία εταιρεία 55 ετών και ερχόμαστε στα Ποσειδώνια τα τελευταία 30 χρόνια. Η Ελλάδα είναι πολύ σημαντική για εμάς, τόσο για την εταιρεία μας όσο και για τον Παναμά. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε εδώ – οι περισσότεροι από τους πελάτες μας είναι σε αυτήν την περιοχή. Φέτος έχουμε ένα πραγματικά μεγάλο περίπτερο, με εκπροσώπους από όλους τους κλάδους. Αυτό είναι καλό, γιατί ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον Παναμά, εξαιτίας της ξηρασίας. Πρέπει να μιλήσουμε με τους Έλληνες πελάτες μας και να τους διαβεβαιώσουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε στα επίπεδα που αναμένουν από εμάς».
Σύμφωνα με τον Allan Ritter, Διευθυντή Διεθνούς Προώθησης της PROPANAMA, «η PROPANAMA είναι ενθουσιασμένη που υποστηρίζει για άλλη μία φορά τη ναυτιλιακή βιομηχανία του Παναμά στα Ποσειδώνια. Το να έχουμε εδώ, μαζί μας, τόσους πολλούς εκπροσώπους από όλο το φάσμα του ναυτιλιακού οικοσυστήματος της χώρα μας, αποδεικνύει πόσο σημαντικός είναι ο Παναμάς για αυτόν τον κλάδο και αναδεικνύει τις ποιοτικές υπηρεσίες που μπορεί να βρεί κανείς στη χώρα μας».
Το Εθνικό Περίπτερο του Παναμά, που βρίσκεται στη Θέση 110 του Hall 2, εγκαινιάστηκε χθες το βράδυ, αμέσως μετά την επίσημη τελετή εγκαινίων των Ποσειδωνίων, από τον Έλληνα Υφυπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Παππά, παρουσία αξιωματούχων διεθνών οργανισμών και ηγετών της παγκόσμιας ναυτιλίας. Το Περίπτερο του Παναμά είναι συλλογική εθνική προσπάθεια του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών και Επενδύσεων του Παναμά (PROPANAMA), του Ναυτιλιακού Οργανισμού του Παναμά (AMP), του Οργανισμού της Διώρυγας του Παναμά (ACP) και της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα, που υποστηρίζεται από περισσότερα από 60 μέλη του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Παναμά.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες