Καθώς ξετυλίγεται το κουβάρι, νέες εξελίξεις προκύπτουν για το πολύκροτο σήριαλ της δικαστικής διαμάχης της οικογένειας Παυλίδη με αφορμή την πώληση της οικογενειακής επιχείρησης Μάρμαρα Παυλίδη.
H αρχή του δικαστικού σήριαλ
Υπενθυμίζεται πως οι πάλαι ποτέ μέτοχοι της εταιρείας Χριστίνα και Κυριάκος Παυλίδης κατηγορούν τον επίσης μέτοχο της εταιρείας και αδελφό τους Χριστόφορο για «υφαρπαγή» της εταιρείας μέσω διαδοχικών εταιριών τύπου «όχημα».
Μάρμαρα Παυλίδη: Επιχειρείται μπλόκο στη συγχώνευση με προσφυγή στο υπ. Ανάπτυξης
Μάλιστα οι δύο μέτοχοι πρόσφατα απέστειλαν υπόμνημα προς τη Διεύθυνση Εταιρειών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και ζητούν από το υπουργείο Ανάπτυξης να μπλοκάρει την συγχώνευση της εταιρείας Μάρμαρα Παυλίδης με δύο από τις εταιρείες «οχήματα» μέσω των οποίων, όπως υποστηρίζουν, ο Χριστόφορος Παυλίδης απέκτησε την επιχείρηση.
Η νέα πράξη
Όπως αναφέρουν στον ΟΤ πηγές προσκείμενες στην οικογένεια, τα δύο αδέρφια Χριστίνα και Κυριάκος, στρέφονται πλέον και κατά ανώτατου στελέχους της εταιρείας για παραπλάνηση, μετά την «ανακάλυψη» ότι κατά την αρχική πώληση προς την εταιρία Dolit A.E. λειτουργούσε σε βάρος των συμφερόντων τους και υπέρ των συμφερόντων των «αγοραστών».
Με λίγα λόγια, κατηγορούν το εν λόγω στέλεχος για παραπλάνηση, καθώς βάσει των αναφορών και βεβαιώσεων του στελέχους είχαν την πεποίθηση ότι εκπροσωπούνταν από συγκεκριμένο επιφανές νομικό γραφείο, ωστόσο όπως αποδείχθηκε από έρευνα που πραγματοποίησαν, όπως υποστηρίζουν, ο συγκεκριμένος νομικός οίκος, είτε «εκπροσωπούσε» το Fund που κατείχε τα μετοχικά συμφέροντα της αγοράστριας εταιρίας είτε ταυτόχρονα και την εταιρία «Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα Γρανίτες» (η οποία βέβαια δεν ήταν συμβαλλόμενη) και όχι τους μετόχους – πωλητές.
Έτσι δημιουργούνται πλέον τα εξής καίρια ερωτήματα με τα δύο αδέλφια να υποστηρίζουν ότι το συγκεκριμένο συμβόλαιο αγοραπωλησίας, το οποίο υπέγραψαν με απόλυτη εμπιστοσύνη στον «Νομικό τους Παραστάτη», ήταν συνταγμένο στην Αγγλική γλώσσα περιείχε όρους που δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και λειτούργησαν σε βάρος των συμφερόντων τους
1)Ποιος συνέταξε το συμφωνητικό αγοραπωλησίας και προς το συμφέρον ποιου;
2) Γιατί ενώ η πώληση έλαβε χώρα στην Ελλάδα με αντισυμβαλλόμενη μία Ελληνική εταιρία προβλέπεται η αποκλειστική δωσιδικία των Δικαστηρίων της Αγγλίας και Ουαλίας και η εφαρμογή του Αγγλικού Δικαίου;
Στις αιτιάσεις τους τα δύο αδέρφια στέκονται και στο θέμα της μεγάλης διαφοράς του τιμήματος μεταξύ των δύο αγοραπωλησιών. Αναρωτιούνται πως γίνεται να πουληθεί η εταιρεία έναντι 252 εκ. ευρώ και μέσα σε έξι μήνες η αγοράστρια, η οπoία μάλιστα εμφανίστηκε να αδυνατεί να διαχειριστεί τις δανειακές της υποχρεώσεις, να πωλεί στον Χριστόφορο Παυλίδη την εταιρία με υπεραξία που πλησιάζει τα 50.000.000 ευρώ.
Μάλιστα όλα αυτά γίνονται σε μια εποχή που ο ίδιος ο κ. Παυλίδης διαβεβαίωνε τα αδέρφια του για την κακή πορεία της εταιρείας.
Το «όνομα» της εταιρείας
Η Παυλίδης Μάρμαρα – Γρανίτες εξειδικεύεται στο λευκό μάρμαρο που έχει μεγάλη ζήτηση και τα προϊόντα της έχουν ντύσει εμβληματικά κτίρια σε όλο τον κόσμο, όπως τον ψηλότερο ουρανοξύστη της Νέας Υόρκης, τα κεντρικά γραφεία της Huawei στην Κίνα, το τετραώροφο κατάστημα του οίκου Chanel στο Μανχάταν, τον πύργο South Beach Tower στη Σιγκαπούρη κ.ά.
Ανω του 90% του κύκλου εργασιών της προέρχεται από τις εξαγωγές. Το 2017 ήταν χρονιά-ορόσημο για την εταιρεία αφού απέκτησε τη Μermeren Kombinat AD Priler στη Βόρεια Μακεδονία.
Η πλευρά του Χριστόφορου Παυλίδη
Yπενθυμίζεται πως ο Χριστόφορος Παυλίδης είχε αντιδράσει από την πρώτη στιγμή στις αιτιάσεις των αδελφών αναφερόμενος σε «Κατασκευή των κατηγοριών που στηρίζονται στον παιδαριώδη ισχυρισμό ότι δήθεν εξαπατήθηκαν και πώλησαν τις μετοχές, που κατείχαν στην εταιρεία ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΑΕ ΜΑΡΜΑΡΑ ΓΡΑΝΙΤΕΣ σε τιμή πολύ χαμηλότερη της πραγματικής αξίας τους και ότι δήθεν δεν είχαν τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να έχουν γνώμη για την αγοραία αξία της εταιρείας!
Πλην όμως οι προαναφερόμενοι κατείχαν επί σειρά ετών και μέχρι την πώληση των μετοχών τους κορυφαίες εκτελεστικές θέσεις ευθύνης στη Διοίκηση όλων των εταιρειών του ομίλου (Πρόεδρος, Διευθύνων σύμβουλος, Αντιπρόεδρος), έχοντας πλήρη γνώση και πληροφόρηση για τις εταιρικές υποθέσεις. Άρα η όψιμη μετά από επτά μήνες και κακόβουλη επίθεση εναντίον μου εξυπηρετεί άλλους αθέμιτους σκοπούς, ενώ υποκινείται από ταπεινά αισθήματα ζηλοφθονίας.»
Latest News
Morgan Stanley: Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες οι μειώσεις επιτοκίων της ΕΚΤ
Η Morgan Stanley επιβεβαιώνει την εποικοδομητική στάση της για τον κλάδο
Καζίνος (Trastor): Σχεδιάζουμε ΑΜΚ έως 140 εκατ. με στόχο την αύξηση του free float
Την απόφαση της Trastor να συμμορφωθεί με το νέο κανονισμό του Χρηματιστηρίου ανακοίνωσε ο Τάσος Καζίνος από το Executive breakfast του συνεδρίου της Prodexpo
Στις αγορές βγαίνει η ΔΕΗ με ομόλογο 500 εκατ. ευρώ
Στόχος της ΔΕΗ είναι η χρηματοδότηση κεφαλαιακών δαπανών - Το roadshow της Προσφοράς θα ξεκινήσει στις 21 Οκτωβρίου
Από την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ στην Ισπανία και τις ΗΠΑ - Η Masdar θέλει να πιάσει την κορυφή των ΑΠΕ σε όλο τον κόσμο
Η Masdar έχει ανακοινώσει συμφωνίες ύψους σχεδόν 6,5 δισ. ευρώ στην Ισπανία και την Ελλάδα
Πώς οι Millennials και η Gen Ζ διαμορφώνουν το μέλλον των σνακ – Ποιες εταιρείες το έχουν καταλάβει
Οι διατροφικές επιλογές της Gen Z και των Millennials απογειώνουν την αγορά των σνακ
Ο Σάμι Φάις «ανοίγει την πόρτα» του Χρηματιστηρίου – Πώς «τρέχει» το project
Τι λέει στον ΟΤ ο επικεφαλής του ομίλου Fais, Σάμι Φάις για την απόφαση να εισάγει τον όμιλο στο Χρηματιστήριο Αθηνών
H Καλλιμάνης γύρισε σελίδα με «οξυγόνο» από τον Τούρκο επιχειρηματία Ονέν
Από το disaster story στην αγκαλιά του Τούρκου επιχειρηματία Ονέν η εταιρεία Καλλιμάνη – Σε νέα τροχιά η εταιρεία
Οι άλλες... μπίζνες του Ομίλου ΟΤΕ
Η ΟΤΕ Estate δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη, αξιοποίηση και διαχείριση του συνόλου του χαρτοφυλακίου ακινήτων, καθώς και στην κάλυψη των στεγαστικών αναγκών του Ομίλου ΟΤΕ
Οι λύσεις που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στο λιανεμπόριο - Ποιες είναι οι προκλήσεις
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει το λιανεμπόριο στην πρόβλεψη της ζήτησης, στις προβλέψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και στο omnichannel
Μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ έως και 15% για 120 κωδικούς
Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων στα σούπερ μάρκετ θα κυμαίνονται από 6%-15%