Η Shein επενδύει σε υποδομές logistics και κυνηγά νέες ροές εσόδων, καθώς η βασική της επιχείρηση γρήγορης μόδας ωριμάζει ενόψει μιας προγραμματισμένης εισαγωγής στο Λονδίνο.

Η νεοσύστατη εταιρεία που ιδρύθηκε στην Κίνα, και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Gen Z με αξία άνω των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων στον τελευταίο γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων, διαφοροποιείται από τη γρήγορη μόδα και προσπαθεί να δημιουργήσει χωρητικότητα αποθήκης για να μειώσει τους χρόνους παράδοσης.

Shein: Με ακριβότερο φόρεμα στον δρόμο προς το χρηματιστήριο

Ο στόχος της Shein

Η ικανότητα της Shein να πείσει τους επενδυτές ότι μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται και σε άλλους τομείς θα καθορίσει την αποτίμησή της καθώς ετοιμάζεται να εισαχθεί στο χρηματιστήριο. Αναλυτές αναφέρουν ότι η εταιρεία πρέπει να προσαρμόσει το επιχειρηματικό της μοντέλο αποστολής ρούχων απευθείας από εργοστάσια στην Κίνα για να αντιμετωπίσει την κινεζική της αντίπαλο Temu αλλά και την Amazon.

«Η Shein δεν μπορεί να διατρέχει τον κίνδυνο να είναι απλώς μια άλλη επωνυμία σε έναν πολυσύχναστο τομέα ψηφιακών καταναλωτών, αλλά πρέπει να συνεχίσει να βελτιώνει τη συνάφειά της», αναφέρει στους Financial Times, ο Martin Roll, ο οποίος εδρεύει στη Σιγκαπούρη. «Η τρέχουσα παγκόσμια αγορά και οι συνθήκες IPO είναι πολύ δύσκολες, επομένως η εταιρεία πρέπει να είναι σε θέση να παρέχει σταθερά προβλεπόμενα έσοδα και κέρδη».

Η Shein έκανε την εντυπωσιακή της εμφάνιση στη σκηνή της μόδας κατά τα πρώτα χρόνια της πανδημίας, περίμενε τον Νοέμβριο για να ξεκινήσει επίσημα τα σχέδια για εισαγωγή στις ΗΠΑ λόγω κανονιστικών ζητημάτων στην Κίνα και μιας αναιμικής παγκόσμιας αγοράς IPO.

Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία έχει στραφεί προς την εισαγωγή στο Ηνωμένο Βασίλειο εν μέσω εντάσεων μεταξύ Πεκίνου και Ουάσιγκτον. Παραμένει ασαφές ωστόσο, εάν η Shein θα λάβει την έγκριση του Πεκίνου για να εισαχθεί στο Λονδίνο.

Η εταιρεία σημείωσε ρεκόρ κερδών άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Συγκριτικά, οι ανταγωνιστές H&M και Zara ανέφεραν καθαρά κέρδη 8,7 δισ. SKr (829 εκατ. $) και 5,4 δισ. ευρώ αντίστοιχα, στα πιο πρόσφατα οικονομικά έτη.

Αφοσιωμένοι πελάτες

Η Shein προσπάθησε να μετατρέψει τους πελάτες σε πιστούς αγοραστές για να πετύχει στόχους εσόδων, ανέφερε η παρουσίαση.

Λίγο πάνω από το 25% των καταναλωτών Gen Z στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν την εφαρμογή Shein τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από την ερευνητική ομάδα GWI κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτό είναι μια πτώση από τις κορυφές του 28 τοις εκατό και 27 τοις εκατό στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αντίστοιχα, πέρυσι.

Η χρήση της εφαρμογής από τους πελάτες φαίνεται να έχει αυξηθεί παγκοσμίως, με λίγο περισσότερο από το 12 τοις εκατό των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι είχαν χρησιμοποιήσει το Shein τον περασμένο μήνα, το ίδιο ποσό με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, είπε η GWI.

Η Shein προσπαθεί να βελτιώσει τα logistics επιστροφής και να μειώσει τους χρόνους παράδοσης. Συνήθως χρειάζονται επτά έως 10 ημέρες για να παραδώσει πακέτα από την Κίνα σε αγοραστές στις ΗΠΑ, ενώ οι αντίπαλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν συχνά να προσφέρουν παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα.

Στις ΗΠΑ, ξεκίνησε μια υπηρεσία τον περασμένο μήνα για να επιτρέψει επιστροφές χωρίς κουτί στα καταστήματα Forever 21. Η Shein έχει μετοχικό μερίδιο στη μητρική εταιρεία της Forever 21.

Logistics

Το 2022, ο όμιλος είπε ότι κατασκεύαζε ένα κέντρο διανομής 1,8 εκατομμυρίων τετραγωνικών ποδιών στη νότια Καλιφόρνια για να αποθηκεύει τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις πιο κοντά στους αγοραστές. Έκτοτε, έχει περιορίσει τη στρατηγική της για την κατασκευή αποθηκών για την αποθήκευση αποθεμάτων, σύμφωνα με δύο άτομα με γνώση των σχεδίων της Shein. Πρόσωπο κοντά στην εταιρεία είπε ότι η Shein διαπίστωσε ότι είναι «πολύ πιο δύσκολο» να κατασκευάσει αποθήκες στις ΗΠΑ από ό,τι αναμενόταν.

«Το λάθος της Shein ήταν ότι σκέφτηκε ότι έπρεπε να αντιγράψουν την Amazon για να κατασκευάσουν ή να αγοράσουν τις δικές της αποθήκες», δήλωσε η σύμβουλος της αλυσίδας εφοδιασμού των ΗΠΑ Brittain Ladd, η οποία εργαζόταν στο παρελθόν στην Amazon και την Dell.

Η Shein αναπτύσσεται πέρα ​​από την πώληση ρούχων και αξεσουάρ σε έπιπλα, ηλεκτρονικά είδη και φροντίδα κατοικίδιων ζώων. Αυτό το έκανε εν μέρει μιμούμενη την Temu, λανσάροντας μια αγορά πέρυσι για να επιτρέψει σε τρίτους πωλητές να πουλήσουν προϊόντα μαζί με προϊόντα με το σήμα της Shein.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή