Ο αριθμός των υπηρεσιών streaming που διατίθενται με μηνιαία συνδρομή, όπως το Netflix και το Disney+, συνεχίζει να αυξάνεται.
Οι συνδρομές όμως κοστίζουν ακριβά και είναι ευχάριστο να πέφτει στο τραπέζι το σενάριο η αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών να εξετάζει το ενδεχόμενο να διαθέσει ένα εντελώς δωρεάν πακέτο.
Netflix: Ο CEO λέει ότι η ΑΙ δεν θα αντικαταστήσει σεναριογράφους και σκηνοθέτες
To Netflix και ο ανταγωνισμός
Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και η ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων ωθούν τους χρήστες να κάνουν περικοπές, με αποτέλεσμα ορισμένες πλατφόρμες να χάνουν συνδρομητές.
Η τάση αυτή επηρεάζει και το Netflix. Παρά τη συνεχή ανάπτυξη σχεδόν μιας δεκαετίας η μείωση των συνδρομητών «χτυπάει την πόρτα».
Στο παρελθόν, η πλατφόρμα προσπάθησε να περιορίσει αυτό το φαινόμενο με βάζοντας «μαχαίρι» στην κοινή χρήση λογαριασμών.
Τώρα, το Netflix εργάζεται πάνω σε ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο για να προσελκύσει χρήστες…
Εδώ και χρόνια πειραματιζόταν με διαφορετικά πακέτα τιμών, ενώ είχε λανσάρει και πακέτα με αλλά και χωρίς διαφημίσεις. Σε μια προσπάθεια να μπορέσει να κερδίσει από την «πίτα» των χρηστών η πλατφόρμα φέρεται να εξετάζει μια δωρεάν έκδοση υποστηριζόμενη με διαφημίσεις.
Προσέλκυση συνδρομητών για Netflix
Πρόσφατα, το Netflix εισήγαγε ένα πακέτο με υποστήριξη διαφημίσεων που ονομαζόταν «Standard with Ads» ωστόσο έληξε άδοξα.
Πλέον εξετάζει να κάνει ένα μεγάλο βήμα προσφέροντας δωρεάν εκδόσεις της υπηρεσίας σε πολύ μεγαλύτερες αγορές, όπως για παράδειγμα στην Ευρώπη και στην Ασία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, συνδρομητές σε Γερμανία και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης είναι υποψήφιοι να έχουν ένα δωρεάν πακέτο, με διαφημίσεις.
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί στις ΗΠΑ, όπου το Netflix έχει κυριαρχήσει σε αυτήν την αγορά όπως και στο Καναδά.
Άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα υπό το καθεστώς ανωνυμίας δήλωσαν στο Bloomberg: «Το Netflix έχει συζητήσει τη δημιουργία δωρεάν εκδόσεων της υπηρεσίας streaming σε ορισμένες αγορές, συγκεκριμένα στην Ευρώπη και την Ασία, καθώς η εταιρεία αναζητά τρόπους για να αυξήσει το κοινό της».
Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή που εξετάζει το Netflix καθώς πρόσφατα ξεκίνησε να δοκιμάζει μια σημαντική αλλαγή στην αρχική σελίδα του η οποία θα μπορούσε να κάνει την αναζήτηση πολύ πιο εύκολη.
Latest News
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων