Ο αριθμός των υπηρεσιών streaming που διατίθενται με μηνιαία συνδρομή, όπως το Netflix και το Disney+, συνεχίζει να αυξάνεται.
Οι συνδρομές όμως κοστίζουν ακριβά και είναι ευχάριστο να πέφτει στο τραπέζι το σενάριο η αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών να εξετάζει το ενδεχόμενο να διαθέσει ένα εντελώς δωρεάν πακέτο.
Netflix: Ο CEO λέει ότι η ΑΙ δεν θα αντικαταστήσει σεναριογράφους και σκηνοθέτες
To Netflix και ο ανταγωνισμός
Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και η ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων ωθούν τους χρήστες να κάνουν περικοπές, με αποτέλεσμα ορισμένες πλατφόρμες να χάνουν συνδρομητές.
Η τάση αυτή επηρεάζει και το Netflix. Παρά τη συνεχή ανάπτυξη σχεδόν μιας δεκαετίας η μείωση των συνδρομητών «χτυπάει την πόρτα».
Στο παρελθόν, η πλατφόρμα προσπάθησε να περιορίσει αυτό το φαινόμενο με βάζοντας «μαχαίρι» στην κοινή χρήση λογαριασμών.
Τώρα, το Netflix εργάζεται πάνω σε ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο για να προσελκύσει χρήστες…
Εδώ και χρόνια πειραματιζόταν με διαφορετικά πακέτα τιμών, ενώ είχε λανσάρει και πακέτα με αλλά και χωρίς διαφημίσεις. Σε μια προσπάθεια να μπορέσει να κερδίσει από την «πίτα» των χρηστών η πλατφόρμα φέρεται να εξετάζει μια δωρεάν έκδοση υποστηριζόμενη με διαφημίσεις.
Προσέλκυση συνδρομητών για Netflix
Πρόσφατα, το Netflix εισήγαγε ένα πακέτο με υποστήριξη διαφημίσεων που ονομαζόταν «Standard with Ads» ωστόσο έληξε άδοξα.
Πλέον εξετάζει να κάνει ένα μεγάλο βήμα προσφέροντας δωρεάν εκδόσεις της υπηρεσίας σε πολύ μεγαλύτερες αγορές, όπως για παράδειγμα στην Ευρώπη και στην Ασία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, συνδρομητές σε Γερμανία και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης είναι υποψήφιοι να έχουν ένα δωρεάν πακέτο, με διαφημίσεις.
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί στις ΗΠΑ, όπου το Netflix έχει κυριαρχήσει σε αυτήν την αγορά όπως και στο Καναδά.
Άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα υπό το καθεστώς ανωνυμίας δήλωσαν στο Bloomberg: «Το Netflix έχει συζητήσει τη δημιουργία δωρεάν εκδόσεων της υπηρεσίας streaming σε ορισμένες αγορές, συγκεκριμένα στην Ευρώπη και την Ασία, καθώς η εταιρεία αναζητά τρόπους για να αυξήσει το κοινό της».
Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή που εξετάζει το Netflix καθώς πρόσφατα ξεκίνησε να δοκιμάζει μια σημαντική αλλαγή στην αρχική σελίδα του η οποία θα μπορούσε να κάνει την αναζήτηση πολύ πιο εύκολη.
Latest News
Στα πρόθυρα... Brexit ο τεχνολογικός κλάδος στη Βρετανία - «Κόκκινο πανί» η φορολόγησή τους
Η Ριβς, υπουργός Οικονομικών, αναμένεται να ανακοινώσει σαρωτικές δημοσιονομικές αλλαγές στη Βρετανία στο πλαίσιο του προϋπολογισμού
Κυβερνοασφάλεια: Ένα στοίχημα που καμία εταιρεία δεν έχει περιθώριο να χάσει
Οκτώβριος, Μήνας Ευαισθητοποίησης Cybersecurity: Θέμα στρατηγικής για κάθε επιχείρηση η προστασία από online απειλές
Οι λύσεις που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στο λιανεμπόριο - Ποιες είναι οι προκλήσεις
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει το λιανεμπόριο στην πρόβλεψη της ζήτησης, στις προβλέψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και στο omnichannel
Ξεπέρασαν τα 3,9 δισ. οι επενδύσεις σε startups τεχνητής νοημοσύνης
Τα κεφάλαια επενδυτικών συμμετοχών έκλεισαν 206 συμφωνίες με νεοφυείς επιχειρήσεις στην παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη
Πρώτη εκτόξευση δορυφόρων μετα τη συγχώνευση Eutelsat και OneWeb
Ο όμιλος της Eutelsat έχει ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών ύψους 4 δισ. δολαρίων και περιμένει το «άνοιγμα» αγορών όπως η Ινδία και η Σαουδική Αραβία
Αποδίδει καρπούς το extreme makeover της Nikon - Οι νέες business και οι κίνδυνοι
Ο πρόεδρος της Nikon αναλύει τις προκλήσεις για την εταιρεία εν μέσω γεωπολιτικών εντάσεων
Εντοπίστηκε κι άλλη απάτη στο WhatsApp - Τι πρέπει να προσέχουν οι χρήστες
Γιατί πρέπει να αγνοήσουν οι χρήστες ένα συγκεκριμένο μήνυμα που έρχεται στο WhatsApp τους
Η τεχνητή νοημοσύνη εκτινάσσει σε ιστορικά υψηλά τις μετοχές πυρηνικής ενέργειας
Οι συμφωνίες Amazon και Google για ανάπτυξη μικρών αρθρωτών αντιδραστήρων για πυρηνική ενέργεια δίνουν ώθηση στον κλάδο
Επιτρέπει ή όχι τελικά το TikTok τις πολιτικές διαφημίσεις; Το πείραμα στις ΗΠΑ
Το παρατηρητήριο Global Witness κατήγγειλε το TikTok ότι ενέκρινε τέσσερις από τις οκτώ «ψεύτικες» δικές του διαφημίσεις
Γιατί η Nvidia θα είναι η πρώτη Βig Tech που θα σπάσει το φράγμα των 4 τρισ. δολ.
Η Nvidia έκλεισε την εβδομάδα με πάνω από 138 δολάρια ανά μετοχή, ανεβάζοντας τη χρηματιστηριακή της αξία στα 3,39 τρισ. δολάρια