
Κάποιοι εργαζόμενοι δυσανασχετούν με τα επαγγελματιικά ταξίδια, αντιμετωπίζοντας καθυστερημένες πτήσεις, μέτρια και απρόσωπα καταλύματα και γενικότερη ταλαιπωρία. Αλλά σε γενικές γραμμές οι εργαζόμενοι φαίνονται πρόθυμοι να ξαναβγούν στον δρόμο.
Επαγγελματικά ταξίδια: Αλλαξαν για πάντα μετά την πανδημία – Πόσα θα ξοδέψουν φέτος οι εταιρείες
Περίπου το 67% των εργαζομένων που ταξίδεψαν τρεις ή περισσότερες φορές τα τελευταία δύο χρόνια πιστεύει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια είναι σημαντικά για την ανάπτυξη της σταδιοδρομίας του, σύμφωνα με μια παγκόσμια έρευνα σε 3.750 επαγγελματίες που αναγκαστικά γίνονται ταξιδιώτες, από το SAP Concur που μελέτησε το Fortune. Ταυτόχρονα, πολλοί εργαζόμενοι πιστεύουν επίσης ότι δεν τους παρέχεται ίση ταξιδιωτική πρόσβαση σε τέτοιες ευκαιρίες.
Οι νέοι είναι πρόθυμοι
Οι νεότεροι εργαζόμενοι είναι πιθανότερo να πιστεύουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια είναι σημαντικά για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας τους σε σύγκριση με παλαιότερες γενιές, αλλά είναι επίσης πολύ πιθανό να πουν ότι τους βάζουν κωλύματα. Περίπου το 19% των ερωτηθέντων θεωρεί την έλλειψη ευκαιριών ταξιδιού στην έλλειψη αρχαιότητας και ένα άλλο 18% το αποδίδει στην ηλικία του, σύμφωνα με την έρευνα.
Περίπου το 14% πιστεύει ότι δεν έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει επειδή φροντίζει άτομα, όπως παιδιά ή ηλικιωμένους, και ένα άλλο 11% των ερωτηθέντων λέει ότι το θέμα είναι το φύλο τους. Πιο αναλυτικά, αυτοί οι αριθμοί δείχνουν ότι οι γυναίκες αισθάνονται πιο συχνά ότι δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες σε σύγκριση με τους άνδρες συναδέλφους τους.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση των προκλήσεων στα εταιρικά ταξιδιωτικά προγράμματα γενικά, η SAP συνιστά στους εργοδότες να συμβουλεύουν τρία βασικά βήματα: Αρχικά, επικοινωνήστε με τους υπαλλήλους για να δείτε ποια είναι τα σημεία που προκαλούν δυσφορία και ρωτήστε αν νιώθουν ότι έχουν τις ίδιες ευκαιρίες να κάνουν επιχειρηματικά ταξίδια σε σύγκριση με τους συναδέλφους τους. Δεύτερον, πρέπει να υπάρχει η βεβαιότητα ότι οι εργαζόμενοι έχουν τα κατάλληλα εργαλεία που χρειάζονται για να ταξιδέψουν με επιτυχία. Και τρίτον, πρέπει να υπάρχει πρόσβαση σε εξωτερική βοήθεια, εάν αυτό απαιτείται.


Latest News

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους