Στην απόλυση 1000 εργαζομένων στη Βρετανία θα προχωρήσει η εταιρεία Dyson, περισσότερο από το ένα τέταρτο του εργατικού δυναμικού της στη χώρα, στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας αναδιάρθρωσης, σύμφωνα με το Reuters.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε από τον Τζέιμς Ντάισον, τον εφευρέτη της ηλεκτρικής σκούπας χωρίς σακούλες, απασχολεί 3.500 άτομα στη Βρετανία, συμπεριλαμβανομένου του κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης στο Malmesbury, στη δυτική Αγγλία.
Burberry: Ετοιμάζεται για εκατοντάδες απολύσεις
Ο διευθύνων σύμβουλος Hanno Kirner είπε «Έχουμε αναπτυχθεί γρήγορα και, όπως όλες οι εταιρείες, αναθεωρούμε τις παγκόσμιες δομές μας κατά καιρούς για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε προετοιμασμένοι για το μέλλον. Ως εκ τούτου, προτείνουμε αλλαγές στον οργανισμό μας, οι οποίες μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα τις απολύσεις. Η Dyson δραστηριοποιείται σε όλο και πιο έντονες και ανταγωνιστικές παγκόσμιες αγορές, στις οποίες ο ρυθμός της καινοτομίας και της αλλαγής επιταχύνεται. Γνωρίζουμε ότι πρέπει πάντα να είμαστε επιχειρηματικοί και ευέλικτοι αρχές που δεν είναι καινούριες για τη Dyson.»
Εκτός από τα επαναστατικά κυκλωνικά καθαριστικά της, η Dyson κατασκευάζει καθαριστές αέρα, πιστολάκια μαλλιών και άλλες συσκευές. Άρχισε να μεταφέρει την παραγωγή από το Malmesbury στη Μαλαισία το 2002 και άνοιξε ένα εργοστάσιο στη Σιγκαπούρη το 2013 για την κατασκευή ψηφιακών κινητήρων.
Το 2019, μετέφερε το εταιρικό της γραφείο στη Σιγκαπούρη για να είναι πιο κοντά στις εγκαταστάσεις παραγωγής και στις ασιατικές αγορές που αντιπροσώπευαν μεγάλο μέρος των πωλήσεών της.
Η κίνηση ήταν αμφιλεγόμενη δεδομένης της υποστήριξης του Τζέιμς Ντάισον για την αποχώρηση της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2016. Ωστόσο, η εταιρεία είπε ότι η απόφαση δεν είχε καμία σχέση με το Brexit.
Η Dyson συνέχισε να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη και στο σχεδιασμό προϊόντων στη Βρετανία, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε ένα ηλεκτρικό όχημα έως ότου το έργο εγκαταλείφθηκε το 2019.
Latest News
Ανακατεύουν την τράπουλα της ηγεσίας οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες - Οι αλλαγές σε BMW και Mercedes
Οι μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν σε διαρθρωτικές αλλαγές ηγετικών στελεχών για να σώσουν την «παρτίδα»
Reuters: Σχέδια για υποτίμηση του γουάν ενόψει του Trump 2.0
Αποκλειστικό δημοσίευμα του Reuters αναφέρει τα σχέδια της Κίνας για να αντιμετωπίσει τους δασμούς Τραμπ
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών