Το Netflix πιθανότατα πρόσθεσε στο β΄ τρίμηνο του 2024 τους λιγότερους συνδρομητές εδώ και πέντε τρίμηνα, καθώς τα μεγάλα κέρδη που σημείωσε μετά την κατάργηση της παροχής της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μειώθηκαν και η προσοχή των θεατών στράφηκε στα καλοκαιρινά αθλητικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένου του τουρνουά ποδοσφαίρου Euro.
Μνημόνιο συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας
Η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG. Πρόκειται για τη χαμηλότερη προσθήκη νέων συνδρομητών από το πρώτο τρίμηνο του 2023 και περίπου τα μισά από τα 9,3 εκατομμύρια που πρόσθεσε τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Ισχυρή αύξηση εσόδων του Netflix από τις διαφημίσεις
Ωστόσο, οι προσπάθειες του γίγαντα streaming να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχουν αποφέρει ισχυρή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις. Τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν το τρίμηνο του Ιουνίου.
Τα συνολικά έσοδα πιθανότατα αυξήθηκαν 16,4% στα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας την ταχύτερη ανάπτυξη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Οι πρωτότυπες εκπομπές του Netflix, όπως το ιστορικό ειδύλλιο “Brigerton” και η περιορισμένη σειρά “Baby Reindeer” – βασισμένη στην εμπειρία του κωμικού Richard Gadd με έναν stalker – ήταν στην κορυφή των τσαρτ με τις περισσότερες προβολές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Όταν το Netflix ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη, οι επενδυτές θα εξετάσουν εξονυχιστικά τις προσπάθειες του γίγαντα ροής να επεκτείνει το σχέδιό του σε χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις και να αναζητήσουν ενημερώσεις για νέους οδηγούς ανάπτυξης.
Τον Μάιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έφτασε τα 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και αντιπροσώπευε το 40% όλων των εγγραφών στις χώρες που ήταν διαθέσιμες, από 23 εκατομμύρια τον Ιανουάριο.
Η ώθηση της διαφήμισης έχει απήχηση στους επενδυτές. Αυτό το έτος, η μετοχή του Netflix ανέβηκε σχεδόν 35%, σε σύγκριση με μια απόδοση περίπου 19% στον δείκτη S&P 500 (.SPX), ανοίγει νέα καρτέλα.
Εποχικά, η τηλεθέαση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για το Netflix και τους αντιπάλους του, όπως η Disney+, δέχεται μεγάλο πλήγμα καθώς οι άνθρωποι ταξιδεύουν. Φέτος, οι Ολυμπιακοί Αγώνες που ξεκινούν στις 26 Ιουλίου αναμένεται επίσης να τραβήξουν ορισμένους θεατές μακριά από το Netflix, σύμφωνα με αναλυτές.
Διαφήμιση και ζωντανά αθλητικά γεγονότα
Αφού επένδυσε πολλά σε πρωτότυπα, η χρηματιστηριακή εταιρεία MoffettNathanson σημείωσε ότι το Netflix είναι επίσης σε θέση να αυξήσει την τηλεθέαση με το περιεχόμενο των ανταγωνιστών του. Δεκαοκτώ από τους 20 κορυφαίους τίτλους που μεταδόθηκαν ήταν εκπομπές που απέκτησε εκ των υστέρων, όπως το “NCIS” ή το “Grey’s Anatomy”.
Το Netflix ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες bundling. Η Comcast προσφέρει το Netflix με την υπηρεσία ροής Peacock και το Apple TV+ για τους πελάτες του στο διαδίκτυο και την τηλεόραση Xfinity.
Το Netflix φιλοξενεί επίσης περισσότερο ζωντανό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας του για τη μετάδοση δύο αγώνων του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, για τη δημιουργία εκδηλώσεων φιλικών προς τους διαφημιστές.
«Θα ακολουθήσουν περισσότερες ανακοινώσεις ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο που αφιερώνει η οποία υποστηρίζεται από διαφημίσεις, εν μέσω μιας μείωσης της παραγωγής περιεχομένου σε σενάριο σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο Ross Benes, ανώτερος αναλυτής στο Emarketer.
Για να οδηγήσει την επόμενη φάση ανάπτυξης, το Netflix ανακοίνωσε σχέδια τον Μάιο για τη δημιουργία μιας εσωτερικής πλατφόρμας τεχνολογίας διαφημίσεων που θα προσφέρει στους εμπόρους περισσότερους τρόπους να αγοράζουν διαφημίσεις και να μετρούν την απόδοσή τους. Αρχικά στηριζόταν στη Microsoft για να δημιουργήσει τη ραχοκοκαλιά του επιπέδου διαφημίσεων.
«Παρά την πρόοδο αυτή, συνεχίζουμε να βλέπουμε τη διαφήμιση ως μια πιο μακροπρόθεσμη ιστορία και δεν αναμένουμε σημαντική συνεισφορά εσόδων μέχρι το 2025», δήλωσε η αναλύτρια της BofA Global Research Jessica Reif Ehrlich σε σημείωμα τη Δευτέρα.
Latest News
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων