Χωρίς το λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων, θα είναι η νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi που αναπτύχθηκε στην Κίνα για την κινεζική αγορά , είπαν δύο άτομα με άμεση γνώση των σχεδίων στο Reuters.
Η απόφαση της premium μάρκας που ανήκει στη γερμανική Volkswagen οφείλεται σε «εξέταση της εικόνας της μάρκας», είπε ένας από τους ανθρώπους στο Reuters.
Volkswagen: Πέφτουν οι πωλήσεις στην Κίνα, λουκέτο σε εργοστάσιο ετοιμάζει η Audi
Η αλλαγή αντικατοπτρίζει επίσης τη χρήση της αρχιτεκτονικής αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε από κοινού με τον Κινέζο συνεργάτη SAIC και αυξάνει την εξάρτηση από τοπικούς προμηθευτές και τεχνολογίες.
Το Reuters δεν μπόρεσε να μάθει εάν η νέα σειρά, με την κωδική ονομασία “Purple” εσωτερικά, θα είχε διαφορετικό λογότυπο ή θα έφερε απλώς το όνομα Audi στα οχήματα.
Ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο για τη σειρά πρόκειται να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο, όταν η Audi θα εξηγήσει επίσης την “ιστορία της μάρκας” της σειράς, είπαν οι δύο άνθρωποι.
Ένα τρίτο άτομο που ενημερώθηκε για το θέμα είπε ότι έχουν προγραμματιστεί εννέα μοντέλα μέχρι το 2030.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά
Οι πηγές αρνήθηκαν να κατονομαστούν καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει δημοσιοποιήσει τα σχέδια.
Η Audi αρνήθηκε να σχολιάσει αυτό που αποκάλεσε εικασίες. Η SAIC ανέφερε σε δήλωσή της στο Reuters ότι τα EV θα είναι “αληθινό Audi με αυθεντικό Audi DNA”.
Οκταπλάσιες πωλήσεις
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά τους – τη μεγαλύτερη στον κόσμο – με ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα που γνωρίζουν την τεχνολογία.
Αυτό οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες, πολλές από τις οποίες εξαρτώνται πολύ περισσότερο από μοντέλα βενζινοκινητήρων, ωθώντας τις να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες.
Η Audi και η SAIC, μακροχρόνιος συνεργάτης της VW, δήλωσαν τον Μάιο ότι θα αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα (EV) για την κινεζική αγορά.
Η ανάπτυξη αυτοκινήτων ειδικά για την Κίνα επιτρέπει στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να αντιμετωπίσουν τις πιο πρόσφατες δυνατότητες στα EV και τις κινεζικές προτιμήσεις, ενώ παράλληλα στοχεύουν σε μια τεράστια δεξαμενή πελατών.
Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi και η VW πιθανότατα θα έκαναν περαιτέρω έρευνα πριν προσαρμόσουν αυτά τα μοντέλα σε άλλες αγορές, λέει ο Yale Zhang, διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Automotive Foresight με έδρα τη Σαγκάη.
Η Audi πούλησε λιγότερα από 10.000 EV στην Κίνα τους πρώτους έξι μήνες του 2024. Αντίθετα, οι κινεζικές μάρκες premium EV Nio και Zeekr οκτώ φορές περισσότερο, η καθε μια .
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Audi που πωλούνται επί του παρόντος στην Κίνα θα συνεχίσουν να έχουν το λογότυπο των τεσσάρων συμπλεκόμενων δακτυλίων. Αυτά είναι το Q4 e-tron που κατασκευάζεται με τον συνεργάτη της κοινής επιχείρησης FAW, το Q5 e-tron SUV κατασκευασμένο με SAIC και το Q6 e-tron κατασκευασμένο με FAW που θα λανσαριστεί αργότερα φέτος.
Το Q6 e-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Audi που χρησιμοποιεί την προηγμένη premium ηλεκτρική πλατφόρμα της VW και θα χρησιμοποιεί ένα ADAS που παρέχεται από την Huawei , ανέφεραν πηγές.
Latest News
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα
Βρετανία: H Ριβς μιλά για επανεκκίνηση των σχέσεων με την ΕΕ
Επαγγελματιες απο διάφορους τομείς στη Βρετανία ελπίζουν ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης θα οδηγήσει σε καλύτερες συνθήκες το εμπόριο με την ΕΕ
Τραμπ: Εξετάζει την ιδιωτικοποίηση του αμερικανικού Ταχυδρομείου
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post