Η απληστία στα ράφια των σουπερμάρκετ έχει τελειώσει. Αυτό είναι το μήνυμα των καταναλωτικών γιγάντων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι εξαιρετικό για τους καταναλωτές – όχι τόσο καλό για τις εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg.
FED: Το μεγάλο στοίχημα της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τα χρηματιστήρια
Μετά από τρία χρόνια ανεξέλεγκτης κλιμάκωσης των τιμών των τροφίμων, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν βαρεθεί. Ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και επιλέγουν φθηνότερες εκτός μάρκας και ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν γεύματα καλύτερης αξίας.
Ως αποτέλεσμα, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού εντείνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα. Αλλά αυτό συμβαίνει άνισα σε ολόκληρο τον κλάδο. Με πολλούς καταναλωτές να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση, τα περιθώρια κέρδους βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είναι όλο και πιο σαφές ότι, εκτός από τους υπερ-πλούσιους, οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται κάτω από τον επίμονο πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού. Οι ευρωπαίοι πελάτες φαίνεται να αντέχουν καλύτερα, αλλά η εμπιστοσύνη τους κινδυνεύει από παρόμοιους παράγοντες. Αυτό τους κάνει όλους πολύ πιο επιλεκτικούς.
Κατά συνέπεια, πολλές εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές εξαπολύοντας ένα μπαράζ ευκαιριών με τη μορφή προσφορών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Ανάλογα με το βάθος των ειδικών προσφορών, οι αγοραστές θα πρέπει τελικά να αισθάνονται ότι οι λογαριασμοί του σουπερμάρκετ τίθενται υπό έλεγχο.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η PepsiCo, έχουν μιλήσει ρητά για την επιστροφή αξίας στους πελάτες. Η Procter & Gamble Co. κατασκευάζει το είδος των προϊόντων που αγοράζουν καθημερινά οι καταναλωτές, κατέχει επώνυμες μάρκες, όπως πάνες Pampers και σκόνη πλυσίματος Ariel και παρουσιάζει συνεχώς νέα είδη. Ωστόσο, ακόμη και η ίδια αναγκάστηκε να καταφύγει σε προσφορές για να αυξήσει τις πωλήσεις.
Latest News
Κινεζική αλυσίδα θέλει να μάθει στους ξένους το Hot Pot
Η κινεζική αλυσίδα σχεδιάζει επέκταση στις ΗΠΑ για να ξεφύγει από την πτώση της κατανάλωσης στην Κίνα
O σινο-αμερικανικός ανταγωνισμός βλάπτει σοβαρά την παγκόσμια οικονομία
Τα παιχνίδα δύναμης και εξουσίας από Κίνα - ΗΠΑ και ο ευρύτερος αντίκτυπος στο οικονομικό στερέωμα
Η υστεροφημία του Πάουελ - Το στοίχημα της ήπιας προσγείωσης [γραφήματα]
Για τον Πάουελ, η ικανότητα της Fed να αποτρέψει μια περαιτέρω αδυναμία στην αγορά εργασίας και να επιτύχει μια «ήπια προσγείωση» θα είναι καθοριστική για την υστεροφημία του
Η Google, η Apple και το σημείο καμπής στη μάχη εναντίον των μονοπωλίων
Οι πρόσφατες μεγάλες αντιμονοπωλιακές δικαστικές νίκες δείχνουν ότι οι Big Tech φτάνουν πλέον σε ένα σημείο καμπής. Ισχύει;
Ο «ξαφνικός έρωτας» των Κινέζων κομμουνιστών με τις ιδιωτικοποιήσεις
Πόλεις και κωμοπόλεις σε όλη την Κίνα αγωνίζονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους πουλώντας δημόσια αγαθά
Καταναλωτική έκρηξη στον μετεκλογικό ορίζοντα των ΗΠΑ
Έρευνα δείχνει ανάκαμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Αμερικανών αλλά και.. αυτοσυγκράτηση ενόψει αναμέτρησης Χάρις-Τραμπ
Επενδύσεις 10 δισ. δολ. για την ανάπτυξη ραδιοφάρμακων απο τις φαρμακοβιομηχανίες
Οι φαρμακοβιομηχανίες στοιχηματίζουν ότι η παροχή ακτινοβολίας απευθείας στους όγκους θα αποτελέσει την επόμενη μεγάλη ανακάλυψη για τον καρκίνο
Η μεγάλη εβδομάδα των κεντρικών τραπεζών - Τα φώτα στην Federal Reserve
Το κορυφαίο οικονομικός γεγονός της εβδομάδας είναι οι κεντρικές τράπεζες που συνεδριάσουν και θα αποφασίσουν τα επόμενα βήματα της νομισματικής πολιτικής τους
Χιλιάδες διαδηλωτές στο πλευρό εργαζομένων εργοστασίου της Audi
Το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες, το οποίο απασχολεί περίπου 3.000 άτομα είναι πιθανό να βάλει «λουκέτο» εντός του 2025
Ενέργεια και κρίσιμα μέταλλα στην ατζέντα του Ολαφ Σολτς στο Καζακστάν
Ο Γερμανός καγκελάριος Ολαφ Σολτς αναζητά νέες αγορές και πηγές ενέργειας και ορυκτών στον απόηχο του πολέμου στην Ουκρανία