H ισχυρή ζήτηση για lip oil (λάδι για τα χείλη) και bronzing drops (προϊόν ομορφιάς που δίνει στο δέρμα προσωρινό μαύρισμα) τροφοδότησε την αύξηση των εσόδων κατά 50% της εταιρείας  Elf Beauty Inc. το δεύτερο τρίμηνο του 2024 έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2023. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να πάρει μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές της.

Η εταιρεία έχοντας κατανοήσει τη ζήτηση των αγοραστών για φθηνότερα καλλυντικά, πουλάει το λάδι για τα χείλη  σε πολύ χαμηλότερη τιμή από μάρκες υψηλής ποιότητας. Το Elf’s κοστίζει οκτώ δολάρια ενώ του Dior 40 δολάρια στις Η.Π.Α.

Unilever: Αυξημένη ζήτηση για κορυφαίες μάρκες καλλυντικών

«Βλέπουμε κάποιους σχολιασμούς των καταναλωτών να είναι πιο επιλεκτικοί, αλλά επιλέγουν την Elf», είπε σε αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος Tarang Amin μετά την ανακοίνωση των τριμηνιαίων κερδών της εταιρείας.

Η μέση τιμή για τα προϊόντα της Elf είναι περίπου 6,50 δολάρια σε σύγκριση με σχεδόν 9,50 δολάρια σε άλλες εταιρείες καλλυντικών μαζικής αγοράς και πάνω από 20 δολάρια για μάρκες ανώτερης ποιότητας, πρόσθεσε ο Amin.

Παρά την καλύτερη από την αναμενόμενη αύξηση εσόδων, οι μετοχές των εταιρειών υποχώρησαν απότομα την Παρασκευή στις συναλλαγές της Νέας Υόρκης, αφού η εταιρεία προέβλεψε κέρδη προ τόκων, φόρων και άλλων στοιχείων για το τρέχον τρίμηνο που ήταν κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών.

Η αναλύτρια του Raymond James Olivia Tong απέδωσε τη χαμηλότερη από την αναμενόμενη τριμηνιαία καθοδήγηση «κυρίως στον αυξανόμενο συντηρητισμό στις πωλήσεις».

Η τάση του lip oil

Εκτός από την Elf, μάρκες όπως οι Summer Fridays, η Nyx Professional Makeup και η Rare Beauty έχουν λανσάρει προϊόντα για τα χείλη τον τελευταίο χρόνο. Πολλοί καταναλωτές προτιμούν μια πιο φυσική εμφάνιση και λιγότερο χρώμα στο μακιγιάζ τώρα, λέει η Larissa Jensen, σύμβουλος παγκόσμιας βιομηχανίας ομορφιάς στην εταιρεία έρευνας αγοράς Circana.

Τα λάδια για τα χείλη ταιριάζουν σε αυτή την τάση, καθώς είναι πιο ανοιχτόχρωμα από ένα lip gloss, τείνουν να είναι λιγότερο χρωματισμένα και ισχυρίζονται ότι προσφέρουν περισσότερη ενυδάτωση.

Ο ρυθμός των πωλήσεων λαδιών για τα χείλη ξεπέρασε κατά πολύ τα balm, τα gloss και τα κραγιόν τα τελευταία δύο χρόνια. Οι πωλήσειw ενυδατικών προϊόντων για τα χείλη υψηλότερης ποιότητας αυξήθηκαν σε σχεδόν 130 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ το 2023, σύμφωνα με το Circana.

Τα περισσότερα ενυδατικά προίόντα για τα χείλη συσκευάζονται σε μικρά φιαλίδια και πολλοί καταναλωτές επαναλαμβάνουν συχνά και ξανααγοράζουν

Ενώ αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης έχει επιβραδυνθεί πρόσφατα, τα λεγόμενα prestige λάδια χειλιών εξακολουθούν να πωλούνται ταχύτερα από τα κραγιόν και τα γκλος.

Η Circana δεν παρέχει στοιχεία για τις πωλήσεις λαδιών χειλιών στη μαζική αγορά, αλλά ο Jensen είπε ότι η ζήτηση για αυτά ήταν επίσης ισχυρή.

Για τις εταιρείες, ένας λόγος που τα λάδια για τα χείλη είναι ελκυστικά είναι ότι οι καταναλωτές πρέπει να τα αναπληρώσουν σχετικά γρήγορα, σημειώνει η Jessica Ramírez, αναλύτρια της Jane Hali & Associates.

Τα περισσότερα ενυδατικά προίόντα για τα χείλη συσκευάζονται σε μικρά φιαλίδια και πολλοί καταναλωτές επαναλαμβάνουν συχνά και ξανααγοράζουν. Αυτό οδηγεί τις πωλήσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Διεθνή |

Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες

Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.