
Άνοδο της τάξης του 7,4% σημείωσε ο τζίρος στο λιανεμπόριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Ιούνιο.
Ειδικότερα, ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο λιανικό εμπόριο κατά τον μήνα Ιούνιο 2024, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2023, παρουσίασε αύξηση 7,4% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2024 μείωση 1,0%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
Παράλληλα, ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Ιούνιο 2024, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2023, παρουσίασε αύξηση 5,8% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2024 μείωση 1,7%.
Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Ιούνιο 2024, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2024 παρουσίασε μείωση 5,1%.
Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά τον μήνα Ιούνιο 2024, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2024, παρουσίασε μείωση 4,3%.
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 4,3% του τζίρου στο λιανεμπόριο το δεύτερο τρίμηνο του 2024
Το πλήγμα στις εκπτώσεις
«Άκαρπες» απέβησαν οι θερινές εκπτώσεις για τις περισσότερες επιχειρήσεις στο λιανικό εμπόριο, καθότι όχι μόνο δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αλλά αντίθετα σημείωσαν μειώσεις.
Σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, περισσότερες από τις μισές εμπορικές επιχειρήσεις (57%) που συμμετείχαν στις εκπτώσεις κατέγραψαν χαμηλότερες πωλήσεις σε συγκριτικά με πέρυσι. Για το 37% των επιχειρήσεων οι πωλήσεις κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2023, ενώ μόλις το 6% των επιχειρήσεων σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών.
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από τις επιδόσεις των επιχειρήσεων ανά μεγάλη γεωγραφική περιοχή. Οι νησιωτικές περιοχές και η Αττική φαίνεται να είχαν σχετικά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα, εξαιτίας και της ευνοϊκής φέτος τουριστικής κίνησης (ΤτΕ: +12,2% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο εξάμηνο του 2024).
Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί επιχειρηματίες (45%) δεν έμειναν καθόλου ή έμειναν λίγο ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις τους κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων. Από την άλλη πλευρά, μόνο 6% να εμφανίζεται ως πολύ ικανοποιημένο.


Latest News

ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται προσωρινά επιδόματα αλλά προσιτές τιμές ενέργειας
Με ανακοίνωσή της, η ΓΣΕΒΕΕ καλεί την Πολιτεία να υιοθετήσει πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ