Μετρούν δεκαετίες επιτυχημένης λειτουργίας στην ελληνική αγορά, εξελίσσοντας το μεταποιητικό μοντέλο που αποτελούσε για δεκαετίες τον πυρήνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας και επενδύοντας στο σχεδιασμό και την εμπορία σε τσάντες, για να βρουν τη δική τους θέση στην γκαρνταρόμπα των Ελληνίδων.
Μέσα σε ένα κατακερματισμένο εμπορικό περιβάλλον και με ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ξένα brands και πλατφόρμες, οι ελληνικές αλυσίδες με τσάντες και αξεσουάρ έχουν πετύχει να εδραιώσουν τη δική τους θέση στην αγορά, να κερδίσουν το μερίδιό τους και πρωτίστως το brand awareness από τους καταναλωτές. Η KEΜ, η Thiros και η Doca επένδυσαν από νωρίς στην ψηφιακή τους παρουσία και παράλληλα με την ανάπτυξη του φυσικού τους δικτύου, έχουν το δικό τους, πιστό κοινό.
Η διαχρονική KEM
Με τα θρυλικά backpacks σε ουδέτερα και σταδιακά σε πιο μοντέρνα χρώματα και τις shoulder bags που είναι διαχρονικά best sellers, η ΚΕΜ κατέκτησε από νωρίς τη δική της θέση στην καταναλωτική συνείδηση.
Η βιοτεχνία μικρής εμβέλειας που ειδικευόταν στα γυναικεία αξεσουάρ από το 1985, συμφερόντων Γιώργου Μιχαηλίδη εξελίχθηκε με το πέρασμα των χρόνων σε καθετοποιημένη εταιρεία παραγωγής και διάθεσης δερμάτινων ειδών που διεύρυνε σταδιακά την προϊοντική της γκάμα από γυναικείες τσάντες σε ανδρικά, παιδικά αξεσουάρ, υποδήματα αλλά και είδη σπιτιού και δώρου.
Με πάνω από 300 σημεία πώλησης και 44 καταστήματα παρουσιάζει επιτυχημένη πορεία σε Ελλάδα, Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ δίνει σταθερά έμφαση στο ανταγωνιστικό ψηφιακό περιβάλλον, παρουσιάζοντας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα αύξηση των πωλήσεων -ήδη από το 2020- και συμβάλλοντας σημαντικά στην τόνωση του κύκλου εργασιών, κάτι που η εταιρεία αναμένει να ενισχυθεί και στο μέλλον.
Το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε € 7.094.572,34, ενώ ο αντίστοιχος του 2021 ήταν € 7.180.912,87, παρουσιάζοντας οριακή μείωση ποσοστού 1,20%, λόγω της αβεβαιότηταςπου προκλήθηκε μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, την αύξηση του ενεργειακού κόστους και την εμφάνιση πληθωριστικών τάσεων, που επηρέασαν την αγοραστική δύναμη.
Thiros: Με έμπνευση… γραφίστα
Από τον Σεπτέμβριο του 2000 όταν ο Θεόδωρος – Θύρος εξού και το όνομα του brand – Κανελλόπουλος δημιούργησε την εταιρεία Thiros Δερμάτινα Είδη-Αξεσουάρ Α.Ε. στο Κουκάκι, εστίαση στη λιανική και τη χονδρική εμπορία δερμάτινων ειδών. Μέσα σε περισσότερο από δύο δεκαετίες δραστηριότητας, κατάφερε να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην εγχώρια σκηνή, δημιουργώντας ένα δίκτυο φυσικών καταστημάτων σε όλη τη χώρα και δρομολογώντας εξαγωγές στο εξωτερικό.
Το brand Thiros ταυτίστηκε με το μοναδικό σχέδιο -που έφερε τη σφραγίδα του εμπνευστή της εταιρείας ως γραφίστας- τα ποιοτικά υφάσματα και τη διαχρονικότητα. Χαρακτηριστικά που κράτησαν ζωντανή την εταιρεία και όταν το σχέδιο με το project για τη δημιουργία της ετικέτας υποδημάτων Paolo Sardini δεν προχώρησε αλλά και εν μέσω της υγειονομικής κρίσης.
Μέσα σε ένα κατακερματισμένο εμπορικό περιβάλλον και με ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ξένα brands και πλατφόρμες, οι ελληνικές αλυσίδες με τσάντες και αξεσουάρ έχουν πετύχει να εδραιώσουν τη δική τους θέση στην αγορά, να κερδίσουν το μερίδιό τους και πρωτίστως το brand awareness από τους καταναλωτές.
Κατά το 2022 η εταιρεία πραγµατοποίησε κύκλο εργασιών 924.404,38 έναντι πωλήσεων της προηγουµένης χρονιάς 949.507,25 (με ελαφρά µείωση κατά 2,65%), διατήρησε μηδενικό δανεισμό, ενώ ενίσχυσε τις συνεργασίες της για την προμήθεια πρώτων υλών από την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά.
Με όχημα τις προσιτές belt bags, τα σακίδια πόλης, τις crossbody bags και τις handbags από τις best sellers σειρές Bella, Aurora και Olivia, η Thiros σήμερα πλέον διατηρεί 4 own branded σημεία, 10 corner shops, παρουσία σε 20 διαφορετικά σημεία στην ελληνική περιφέρεια και ένα δυναμικό e-shop που φέρεται να δουλεύει τριπλάσια από όσο όλα τα φυσικά καταστήματα μαζί.
Η Doca από τη Θεσσαλονίκη
Κάνοντας τα πρώτα της βήματα το 1989, η εταιρεία της Στέλλας Ντόκα ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2006 στη Θεσσαλονίκη με κύριο αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία ειδών μόδας, ένδυσης, αλλά και αξεσουάρ όπως τσάντες.
Σύντομα η εταιρεία βγήκε από τα όρια της Βόρειας Ελλάδας, δημιουργώντας ένα δίκτυο πωλήσεων με φυσικά καταστήματα, φτάνοντας σήμερα τα 34 Doca Shops και Corners σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τα 15 να λειτουργούν με franchise, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να προστίθενται συνεχώς καινούργια σε όλο τον κόσμο.
H Doca καθιέρωσε το δικό της στιλ με signature σχέδια, όπως τις ευπώλητες τσάντες πλάτης και τις τσάντες φακέλους, με γνώμονα το «value for money».
Οι ολοκληρωμένες συλλογές που παρουσιάζει κάθε σεζόν βασίζονται 100% στην έρευνα, την μελέτη και το σχεδιασμό των προϊόντων από το εξειδικευμένο τμήμα σχεδιασμού, που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη.
Κυρίαρχο ρόλο ωστόσο στην ανάπτυξή της έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα που με σήμα-κατατεθέν το χαρακτηριστικό τετράφυλλο τριφύλλι (ένδειξη τύχης) έχει πάρει ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων, όπως αναφέρει η εταιρεία στις οικονομικές καταστάσεις του 2022.
Ο κύκλος εργασιών για τη συγκεκριμένη χρονιά έκλεισε στα 8.849.296,35€ σε σύγκριση με τα 7.828.292,09€ τη χρήσης του 2021, εμφανίζοντας αύξηση της τάξης του 13,04%.
Latest News
ΟΣΕ: Άμεση λήψη μέτρων για την ενίσχυση της ασφάλειας
Συστήνεται Διεύθυνσης Πρασίνου & Περιβάλλοντος στον ΟΣΕ - Ποια η αποστολή της
Γόρδιος δεσμός η εύρεση προσωπικού για τις επιχειρήσεις – Οι αιτίες του φαινομένου
Εκρηκτικές διαστάσεις λαμβάνει το ζήτημα με την απασχόληση - Τι ανέφεραν εκπρόσωποι της αγοράς στο στούντιο του ΟΤ, στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ
Πώς λειτουργoύν οι συναλλαγές μέσω IRIS - Χρηστικός οδηγός
Χρηστικός οδηγός για τις συναλλαγές μέσω IRIS - Από τον Σεπτέμβριο του 2021η αξία των συναλλαγών είναι 17 φορές περισσότερες
Πώς θα ανέβουν (κι άλλο) τα «σκαλιά» της επενδυτικής βαθμίδας οι τράπεζες
Η ΤτΕ σημειώνει τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν ούτως ώστε να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο οι συνθήκες στην Ελλάδα
Ολοκληρώθηκε το πιλοτικό πρόγραμμα της Παπαστράτος για την αναγεννητική γεωργία
Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του τριετούς πιλοτικού προγράμματος για τη μετάβαση καπνοκαλλιεργητών στη στέβια
Το νερό «Σαμαριά» στην Κρήτη θέλει να αγοράσει η Attica Group
Η Attica Group «βλέπει» την πολυμετοχική εταιρεία λαϊκής βάσης ΕΤΑΝΑΠ που εμφιαλώνει και διαθέτει το νερό «Σαμαριά» από τις πηγές Στύλου στα Χανιά Κρήτης
«Εσπασε το φράγμα» του 1 δισ. ο Μασούτης - Εξαγορές και τουρισμός ενίσχυσαν τα έσοδα
Ο τζίρος της Μασούτης για το 2023 κινήθηκε πάνω από το μέσο όρο της αγοράς - Ποια είναι τα σχέδια της αλυσίδας για την τρέχουσα χρήση
Ελκυστικό παραμένει για τους ξένους οίκους το «story» των ελληνικών τραπεζών
Οι ξένοι και εγχώριοι επενδυτικοί οίκοι αυξάνουν τις τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες
Γιατί πούλησε η Premia το οινοποιείο Μπουτάρη στη Σαντορίνη – Το τίμημα και η επέκταση στην Κρήτη
Ο Μπουτάρης, ο Τσάνταλης και οι νέες δυνάμεις στο ελληνικό κρασί – Τα σχέδια της Premia στον οινικό τουρισμό
Τι κερδίζει η Τράπεζα Κύπρου με την εισαγωγή στο ΧΑ - Τι λένε οι αναλυτές
Η Τράπεζα Κύπρου επιστρέφει ύστερα από αρκετά χρόνια στο Χρηματιστήριο Αθηνών - Πού βάζουν την τιμή στόχοι οι αναλυτές