Με μοχλό τις υψηλότερες τιμές και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διοίκηση της Tottis – Bingo, γνωστής κυρίως για τις μάρκες γκοφρέτας της, όπως η Serenata, η Amaretti και η Koukouroukou, αναμένει πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ για εφέτος.
Καφές: Οι ανατιμήσεις δεν τελείωσαν – Τι προβλέπουν οι ειδικοί
Πιο αναλυτικά, ο ρυθμός ανάπτυξης περίπου 15% για την εταιρεία, η οποία ελέγχει μερίδιο 42,6% στην κατηγορία της γκοφρέτας στην ελληνική αγορά (το 2022 ήταν 41,2% σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen), θα προέλθει από τους εξής παράγοντες: τις ανατιμήσεις των προϊόντων λόγω αύξησης του κόστους των πρώτων υλών και τον ολοένα αυξανόμενο τομέα του Private Label, αλλά και την περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών.
Ας σημειωθεί ότι οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 17,99% των εσόδων της εταιρείας από 12,7% που ήταν στη χρήση του 2022.
Αύξηση του περιθωρίου μικτού κέρδους για την Tottis – Bingo
Το 2023 η εταιρεία εμφάνισε τζίρο 88,81 εκατ. ευρώ από 77,97 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας ανάπτυξη 14%, επίδοση η οποία αποδίδεται σε αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε στα επίπεδα του 20% έναντι 16,56 % το 2022, λόγω της μείωσης του κόστους ενέργειας και της ανατίμησης των προϊόντων εξαιτίας της ανατίμησης των τιμών των Α’ Υλών και του κόστους παραγωγής.
Εκτίναξη κερδών
Τα παραπάνω είχαν ιδιαίτερα θετική επίδραση στην κερδοφορία της εταιρείας, με τα προ φόρων κέρδη να εκτινάσσονται το 2023 σε 3,22 εκατ. ευρώ από 746,4 χιλ. ευρώ μία χρονιά πριν, ενώ τα καθαρά κέρδη της Tottis – Bingo διαμορφώθηκαν σε 2,42 εκατ. ευρώ έναντι 496,3 χιλ. ευρώ το 2022.
Μεγαλύτερη ανάπτυξη χάρη στις εκπτωτικές αλυσίδες
Η εταιρεία αντιλαμβανόμενη την οικονομική πίεση στην ελληνική οικονομία, στρατηγικά έχει επιλέξει την έντονη και ταχεία ανάπτυξη προς χώρες του εξωτερικού με προτεραιότητα της διοίκησης την επέκταση σε νέες αγορές.
Η Tottis – Bingo τα προηγούμενα χρόνια ανοίχτηκε στις Αραβικές Χώρες του Κόλπου, την Λατινική Αμερική και την Κορέα, ενώ πέρυσι κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις στην Γερμανία (στις αλυσίδες ALDI και REWE) και φέτος προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες με τη LIDL Γερμανίας). Η Tottis – Bingo εξάγει σήμερα σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλο τον πλανήτη.
PL και νέα προϊόντα
Η εταιρεία συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη στην κατηγορία των private label, όπου είναι leader στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες Super Market στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Επίσης, η εταιρεία λάνσαρε την νέα σειρά Amaretti 40% Less Sugar, καθώς επίσης και την γκοφρέτα Koukouroukou με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερο γάλα.
Latest News
Από τα εσώρουχα και το ναυάγιο με την Axel, στο real estate για τουρισμό - Η MED αλλάζει
Επόμενο βήμα για την MED ο αγροτουρισμός - Τι φέρνει η συγχώνευση και απορρόφηση των ΟΝΥΞ, Green Hope και Αγάνωρ
Ποιοι κλάδοι δίνουν αυξήσεις μισθών – Τι συμβαίνει σε βιομηχανία, λιανεμπόριο
Τι λέει στον ΟΤ ο υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Θεόδωρος Πελαγίδης για την ακρίβεια – «Κλειδί» οι μισθοί
Προϊόντα ΑΓΝΟ σε όλη την Ελλάδα – Γιατί πάει πίσω το παγωτό
Πότε έρχονται τα προϊόντα ΑΓΝΟ στην Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα – Τι σχεδιάζει ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία για το εργοστάσιο στον Λαγκαδά
Επιμένει η Viva με νομικές ενέργειες εναντίον SoftOne-Entersoft
Στην ανακοίνωση της Viva ξεκαθαρίζεται ότι η σημερινή προσωρινή διαταγή δεν εξετάζει την ουσία της υπόθεσης
Σκλαβενίτης: Έκτακτο μπόνους 300 ευρώ σε κάθε εργαζόμενο – Με δωροεπιταγές
Η έκτακτη οικονομική βοήθεια από τη Σκλαβενίτης θα δοθεί σε κάθε έναν εργαζόμενο ως επιβράβευση για τη θετική πορεία της επιχείρησης
Εθνική Τράπεζα: 80 χρόνια της θυγατρικής της Stopanska Banka στη Βόρεια Μακεδονία
Εκδήλωση ανάδειξης της επιτυχημένης πορείας της τράπεζας και της ηγετικής θέσης που κατέχει σήμερα στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Β. Μακεδονίας
Μπάρμπα Στάθης: Στα 507 εκατ. η συνεισφορά στο ΑΕΠ - Στα 118 εκατ. τα έσοδα του κράτους από φόρους
Για κάθε 1 ευρώ συνεισφοράς της Μπάρμπα Στάθης στο ΑΕΠ δημιουργείται αξία 2,1 ευρώ στην εθνική οικονομία
Χαμηλή πτήση για τον τζίρο των επιχειρήσεων - Στο +2,9% τον Αύγουστο
ΕΛΣΤΑΤ: Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν οι επιχειρήσεις σε Γεωργία και Αλιεία κατά 4,4%, ενώ και το λιανεμπόριο παρουσίασε μείωση κατά 0,7%
Ο πόλεμος των POS: Απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα της Viva
Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της Entersoft και Softone έναντι της Viva
Στα 9 ευρώ η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών της ΑΜΚ για τη Cenergy Holdings
Σύμφωνα με την προσφορά για τη Cenergy Holdings θα εκδοθούν 22.222.222 νέες μετοχές