Μικρή και περιορισμένη είναι πλέον η εγχώρια αγορά για την Κρι-Κρι, η οποία αξιοποιώντας το παγκόσμιο success story του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού φιλοδοξεί να απλώσει τις πωλήσεις της από την Αμερική μέχρι την Ιαπωνία.
Παγωτό: Ο «ψυχρός πόλεμος» των 200 ημερών και οι «καυτές» ανακατατάξεις
«Οι εξαγωγές είναι ο κρίσιμος παράγοντας που δίνει τις μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην εταιρεία», λέει στον ΟΤ ο κος Παναγιώτης Τσινάβος, μεγαλομέτοχος και διοικητικός άρχων της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, αποκαλύπτοντας ότι η αμερικανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή ο πιο σημαντικός στόχος για την εταιρεία.
Οι στόχοι της Κρι-Κρι για το Greek frozen yogurt
Με όχημα το Greek frozen yogurt ήδη η Κρι-Κρι έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, ξεκινώντας τη διαδρομή της από τα σούπερ μάρκετ του Τέξας.
«Η Αμερική είναι μια δύσκολη αγορά. Σε πρώτη φάση θέλουμε να μπούμε σε μικρές αλυσίδες, να δοκιμαστεί το προϊόν, να πάρουμε feed back και γενικά να περάσουμε τις παιδικές ασθένειες, ώστε από του χρόνου να πάμε αξιώσεις και στους «μεγάλους» της αγοράς», αναφέρει ο κος Τσινάβος, σημειώνοντας ότι το όποιο αντίκτυπο της εν λόγω δραστηριότητας θα φανεί στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας από το 2025 και μετά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Κρι-Κρι, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη Walmart καθώς και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Kroger, ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισημαίνει πως δεν υπάρχει σχέδιο για δημιουργία παραγωγικής μονάδας στις ΗΠΑ όπου η αγορά του frozen yogurt εκτιμάται σε 360 εκατ. δολάρια.
Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με το γιαούρτι, το frozen yogurt λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής του (σ.σ. δύο χρόνια) έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε μακρινές χώρες.
Μάλιστα οι βλέψεις της εταιρείας για το Greek frozen yogurt, που συνδυάζει την αξία του ελληνικού γιαουρτιού και την απόλαυση του παγωτού, δεν εξαντλούνται στην Αμερική, αλλά φθάνουν μέχρι την Κορέα, όπου ήδη εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της, καθώς και στην Ιαπωνία, μια αγορά που η Κρι-Κρι είναι πολύ κοντά στο να «ανοίξει», όπως επισημαίνει ο κος Τσινάβος.
Το μεγάλο στοίχημα της πρωτεΐνης
Βεβαίως οι νέες κινήσεις που κάνει η Κρι-Κρι εκτός Ελλάδας δεν αφορούν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στην Ευρώπη.
«Η Αγγλία και η Ιταλία μπορεί να είναι οι μεγαλύτερες αγορές για την Κρι – Κρι αυτή τη στιγμή αλλά οι προοπτικές είναι μεγάλες και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σκανδιναβία, η Γαλλία και η Ισπανία. Εκεί βέβαια πρέπει να ανιχνεύσουμε τις νέες διατροφικές τάσεις, όπως η κατηγορία του high protein (σ.σ. προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη), που δείχνει μια φοβερή δυναμική. Ήδη στην αγορά της Γαλλίας και της Ιταλίας έχουν κυκλοφορήσει τα high protein γιαούρτια της Κρι-Κρι, είτε με το δικό της σήμα είτε με τα brands των πελατών μας (private label) με πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων», σημειώνει ο κος Τσινάβος.
Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία κάνοντας «ένα βήμα μπροστά» είναι πολύ κοντά στο λανσάρισμα μίας νέας σειράς high protein Greek yogurt με το δικό της εμπορικό σήμα και στην αγορά της Ιρλανδίας.
Η κατηγορία του γιαουρτιού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι τα μεγάλα στοιχήματα της εισηγμένης γαλακτοβιομηχανίας, καθώς σε συνδυασμό με το branding του «Greek yogurt», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και στο εξωτερικό, δημιουργούνται ισχυρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς αγορές.
Ας σημειωθεί ότι σήμερα η Κρι-Κρι εξάγει το γιαούρτι της, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας, σε περισσότερες από 42 χώρες, με κυριότερες την Ιταλία, την Αγγλία, τη Γερμανία κ.ά., με τις εξαγωγικές της πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 70% του συνολικού της τζίρου στο γιαούρτι.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο εφέτος, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση 14,4% στον κύκλο εργασιών, με τη διοίκηση να διατηρεί την αισιόδοξη στάση της για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, αναμένοντας άνοδο 8-11% έναντι του 2023.
Latest News
ΕΒΕΘ: Δυσκολεύονται να βρουν προσωπικό πάνω από 9 στις 10 επιχειρήσεις
Την εικόνα στην αγορά σκιαγραφούν τα ευρήματα έρευνας του ΕΒΕΘ
OT FORUM – Ντζιαχρήστος: Ο νόμος του 2021 για τις startups χρειάζεται διορθώσεις
Ο Ντζιαχρήστος Λεωνίδας, καθηγητής του ΑΠΘ και συνιδρυτής της startup Maurus, μίλησε στο στούντιο του ΟΤ στην 88η ΔΕΘ
«Άλμα» 263% στα καθαρά κέρδη της Ελλάκτωρ στο πρώτο εξάμηνο
Τα ταμειακά διαθέσιμα της Ελλάκτωρ βρίσκονται πάνω από τα 640 εκατ. ευρώ στο τέλος του Α’ εξαμήνου
Στο τραπέζι η εξαγορά της Commerzbank από την Unicredit - Τα επόμενα σχέδια του Orcel
H UniCredit δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να προχωρήσει στην απόκτηση της γερμανικής τράπεζας
ΟΤ FORUM - Φιλιππίδης: Φόβοι για χιλιάδες λουκέτα στο εμπόριο
Στο στούντιο του ΟΤ στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ, μίλησε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης
ΤΜΕΔΕ: Κέρδη προ φόρων 14,18 εκατ. το 2023 με ενίσχυση της πιστοδοσίας
Αύξηση των εσόδων κατά 14,91% και του EBIΤDA κατά 29,7% για το ΤΜΕΔΕ
Euroxx Securities : Αύξηση της τιμής στόχου στα 6,8 ευρώ για την τράπεζα Κύπρου
Θα βελτιώσει την ρευστότητα της μετοχής η είσοδός της στο χρηματιστήριο Αθηνών
H Μetlen ανάβει τα φώτα στο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο
Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024, στις 19:30, τα εγκαίνια του έργου του νέου φωτισμού του ιερού του Ποσειδώνα, στο ακρωτήρι του Σουνίου, θα τελέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Έπεσαν οι υπογραφές για την παραχώρηση της Αττικής Οδού στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 έτη
Στήνει «γραμμή άμυνας» η Commerzbank για πιθανή εξαγορά από την Unicredit
Η Goldman Sachs ενεργεί ως σύμβουλος της Commerzbank, ενώ οι εργαζόμενοι φαίνεται ότι θέλουν να «μπλοκάρουν» τη διαδικασία