Μετά από πολλές διαρροές και φήμες γύρω από το Huawei Mate XT, ο κινεζικός γίγαντας άνοιξε τις κρατήσεις για το smartphone, με την επίσημη πώληση να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 19 Σεπτεμβρίου.

Huawei: Παρουσίαση νέου προϊόντος λίγες ώρες μετά το iPhone16

Η κινεζική εταιρεία ξεκίνησε τις προπαραγγελίες για το Mate XT το μεσημέρι του Σαββάτου. Αυτό ήταν περισσότερες από δύο ημέρες πριν από την προγραμματισμένη κυκλοφορία του iPhone 16 της Apple νωρίς το πρωί της Τρίτης, ώρα Πεκίνου.

2,3 εκατομμύρια προκρατήσεις

Η εταιρεία στην ιστοσελίδα συμπεριέλαβε έναν ιχνηλάτη για να δει πόσοι έχουν δείξει ενδιαφέρον για το τρίπτυχο smartphone και με περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια κρατήσεις, είναι ασφαλές να υποθέσει κανείς ότι οι ανταγωνιστές της Huawei είναι πιθανότατα αγχωμένοι.

Η Huawei είχε προαναγγείλει ότι θα κυκλοφορήσει ένα νέο προϊόν στις 14:30. την Τρίτη. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει μια τιμή για το Mate XT. Η συσκευή αναμένεται να κυκλοφορήσει επίσημα στις 20 Σεπτεμβρίου.

Δεδομένου ότι καμία εταιρεία δεν έχει επιχειρήσει να κυκλοφορήσει ένα παρόμοιο προϊόν, αναμένεται ότι η τιμή θα είναι τσουχτερή. Αυτό προφανώς δεν εμπόδισε μεγάλο πλήθος καταναλωτών να εκδηλώσει ενδιαφέρον για αυτό.

Πτώση της Apple

Η Apple έπεσε από τη λίστα των πέντε κορυφαίων προμηθευτών smartphone στην Κίνα το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την Canalys. Ήταν η πρώτη φορά που εγχώριοι παίκτες κατείχαν και τις πέντε θέσεις, είπε η εταιρεία.

Η Huawei κατατάσσεται στην τέταρτη θέση με μερίδιο αγοράς έχοντας παραδώσει  10,6 εκατομμύρια smartphone, σύμφωνα με την Canalys.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τους πέντε κορυφαίους προμηθευτές. Η Apple απέστειλε 10 εκατομμύρια τηλέφωνα το πρώτο τρίμηνο.

Η Huawei πουλά ήδη πτυσσόμενα και αναδιπλούμενα τηλέφωνα, όπως και οι Κινέζοι ανταγωνιστές της. Η Apple δεν έχει ακόμη επεκταθεί σε αυτές τις κατηγορίες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Λιανεμπόριο: Omnichannel, νέες μέθοδοι πληρωμής και νέες τεχνολογίες
Επιχειρήσεις |

«BNPL», «Omnichannel» και AI στο λιανεμπόριο - Τι αλλάζει στις συναλλαγές με τους καταναλωτές

Η «υπερ-εξατομίκευση» είναι ο στόχος προς τον οποίο πρέπει να εργαστεί το λιανεμπόριο, τονίζει το Retail Innovation Report 2024, και η AI παρέχει τους τρόπους για την επίτευξή του