Τη στιγμή που οι πωλήσεις συνολικά των καινούριων αυτοκινήτων σημείωσαν πτώση τον Αύγουστο, τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατέγραψαν αύξηση. Τα υβριδικά αυτοκίνητα αύξησαν το μερίδιό τους κατά 12,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, καταγράφοντας συνολικά μερίδιο αγοράς 48,3%. Δηλαδή σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στην χώρα μας είχε υβριδική τεχνολογία.
Αυτό οφείλεται κυρίως στις χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου, ενώ τα plug-in υβριδικά προσφέρουν μερικές δεκάδες χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Σε αυτό το κομμάτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτονται να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες, έτσι ώστε να δώσουν στο αυτοκίνητο μεγαλύτερη αυτονομία. Και αυτό γιατί αν υπάρχει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα, τότε θα αποτελεί επιπλέον κίνητρο φόρτισης για τους κατόχους, καθώς με αυτό τον τρόπο θα μειώσουν σημαντικά το κόστος μετακίνησης χωρίς να θεωρούν τη φόρτιση κουραστική. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά, αυτά αποκτούν μεγαλύτερες αυτονομίες και γίνονται φθηνότερα, ενώ σχεδόν καθημερινά βελτιώνεται το δίκτυο φόρτισης.
Αυτοκίνηση: Στον κόσμο της πολυτέλειας, τα υβριδικά είναι πιο «hot»
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν τον Αύγουστο σταθερή άνοδο καταγράφοντας αύξηση 2,2% σε σχέση με τον περσινό Αύγουστο, καταλαμβάνοντας συνολικά 12,3% μερίδιο αγοράς. Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-6,6%). Παρ’ όλα αυτά έχουν υψηλό μερίδιο αγοράς, καθώς αυτό είναι στο 32,7%. Πτωτικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων (-8,8%) με συνολικό μερίδιο αγοράς μόλις 4,2%. Δηλαδή πολύ μικρότερο σε σχέση με λίγα χρόνια νωρίτερα, όπου το μερίδιο αγοράς ήταν ιδιαίτερα μεγάλο. Οριακή αύξηση 0,7% σημείωσαν τα αυτοκίνητα με υγραέριο καταλαμβάνοντας συνολικά το 2,6% του συνόλου των πωλήσεων.
Η κατηγορία που συγκέντρωσε την προτίμηση των περισσοτέρων καταναλωτών είναι η Β κατηγορία. Το 58,7% επέλεξε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με τα SUV να κατέχουν ποσοστό 36,1%. Δηλαδή ένα στα τρία αυτοκίνητα ήταν αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η αμέσως επόμενη δημοφιλή κατηγορία ήταν η C με συνολικό μερίδιο αγοράς 24,5% και η ακολούθησε η Α κατηγορία με μερίδιο αγοράς 8,6%.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Στην Κέρκυρα κλιμάκιο της ΑΑΔΕ για το κύκλωμα των εφοριακών – Πότε απολογούνται οι κατηγορούμενοι
Το κύκλωμα εφοριακών κατηγορείται για τουλάχιστον δέκα περιπτώσεις εκβιασμού, με θύματα τουλάχιστον 8 επιχειρηματίες του νησιού.
Πόσο αυξήθηκαν οι νέες ρυθμίσεις στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό
Ο μέσος όρος διαγραφής οφειλής ανέρχεται στο 27% προς χρηματοδοτικούς φορείς και 15,5% Δημόσιο κάτι που προβλέπει ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός
Τα τρία «κλειδιά» για την ανάπτυξη της χώρας τα επόμενα χρόνια
Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες που περιλαμβάνει το Μεσοπρόθεσμο 2025-2028 που δείχνουν την κατάσταση που θα υπάρχει την επόμενη μέρα
Οι ξένοι σώζουν την τιμή της φέτας και του χαλλουμιού
Οι Έλληνες μείωσαν πάνω από 70% την κατανάλωση φέτας ΠΟΠ, ενώ οι Κύπριοι αντί για χαλλούμι τρώνε φθηνό εισαγόμενο grill cheese – Στο +6% οι εξαγωγές φέτας το 2024
Τι αλλάζει στο επίδομα παιδιού - Η τριτεκνία και η prepaid της ανεργίας
Από την 1η Ιανουαρίου 2025 αυξάνονται τα κοινωνικά επιδόματα με στόχο τη στήριξη της οικογένειας
«Ανάσα» για την ελληνική οικονομία η ταχύτερη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Το φθηνότερο κόστος δανεισμού αναμένεται να θωρακίσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στην ελληνική οικονομία
Ανατροπή στην πληρωμή των συντάξεων - Πότε θα καταβληθούν
Αναλυτικά οι πληρωμές - Δείτε όλα τα ταμεία
Γιατί «τσιμπάει» ξανά η ακρίβεια στην Ελλάδα
Ο πληθωρισμός τροφίμων «ανεβαίνει» και πάλι, δείχνοντας ότι τα κυβερνητικά μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας παραμένουν αποτυχημένα
Πώς θα κινηθούν οι επενδύσεις στην Ελλάδα έως το 2028 - Πόσο θα ενισχύσουν το ΑΕΠ
Η ιδιωτική κατανάλωση και οι επενδύσεις αναμένεται να αποτελέσουν τις κινητήριες δυνάμεις της ανάπτυξης της Ελλάδας
Ξοδεύουμε περισσότερα για ψωμί και ζυμαρικά - Ανατροπή στις καταναλωτικές τάσεις [πίνακες]
Όλο και περισσότερα δαπανούν για τις ίδιες ποσότητες σε τρόφιμα και είδη παντοπωλείου οι καταναλωτές, δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ