«Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού είναι πολύ καλό νέο για την εθνική οικονομία συνολικά! Είναι καλό νέο, διότι εισρέουν περισσότερα από 3,2 δισ. εκατ. ευρώ για τα κρατικά ταμεία», ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, προσθέτοντας πως «Είναι θετικό νέο, διότι μειώνεται ισόποσα το δημόσιο χρέος της χώρας μας, δηλαδή θα μειωθεί κατά μιάμιση περίπου ποσοστιαία μονάδα. Είναι επίσης θετικό νέο για όλους τους πολίτες, διότι μειώνονται τα διόδια στα 2,5 ευρώ. Είναι ίσως η πρώτη φορά που μειώνονται διόδια στην Ελλάδα αντί να αυξάνονται!».
Αττική Οδός: Έπεσαν οι υπογραφές με ΓΕΚ ΤΕΡΝ για τη νέα σύμβαση
Ακόμη, ο ΥΠΕΘΟ είπε ότι «Η παραχώρηση της Αττικής Οδού είναι μόνο μία από τις 10 αποκρατικοποιήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει τον τελευταίο ένα χρόνο, με συνολικό όφελος 7,1 δις. ευρώ για το κράτος. Είναι πολύ θετικό ότι η Ελλάδα ξεφεύγει από τη λογική του κρατισμού!»
Και κατέληξε: «Τη λογική που το Δημόσιο κάνει τα πάντα. Κι εμπιστεύεται πλέον μεγάλα έργα υποδομών να λειτουργούν με συμβάσεις παραχώρησης και με ένα υψηλό επίπεδο λειτουργίας προς όφελος όλων των Ελληνίδων και των Ελλήνων.
Latest News
Τα 9+1 οφέλη από τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης της Αττικής Οδού - Τι είπε ο Σταϊκούρας στη Βουλή
Ο Σταϊκούρας είπε ότι το Ελληνικό Δημόσιο εισπράττει, αύριο, 3,27 δισ. ευρώ, το υψηλότερο ποσό που έχει εισπραχθεί ποτέ από την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ
Τι αλλάζει στα διόδια της Αττικής Οδού από Κυριακή - Πόσο θα πληρώνουν ΙΧ και φορτηγά
Δείτε πώς διαμορφώνονται από την Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2024, οι τιμές των διοδίων από την εταιρεία Νέα Αττική Οδός
Πράσινο φως από την Περιφέρεια Αττικής για το Θριάσιο Πεδίο
Το Θριάσιο, με προϋπολογισμό περίπου 260 εκατ. ευρώ, αποτελεί την δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Αττική, μετά το Ελληνικό
«Άλμα» 307% στα EBITDA της Intrakat – To guidance Εξάρχου για τον τζίρο το 2024
Ενοποιώντας την ΑΚΤΩΡ για ολόκληρο το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο Όμιλος Intrakat κατέγραψε ξεκάθαρη αύξηση των μεγεθών του
Σε ισχύ η μείωση του τέλους διοδίων στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί [πίνακας]
Έκπτωση ύψους 17%, η οποία αφορά όλες τις διελεύσεις, είτε με χρήση πομποδέκτη είτε με πληρωμή σε λωρίδες με εισπράκτορα
Από το 2026 ο νέος Προαστιακός Δυτικής Αττικής
Το έργο αναβάθμισης με ανάδοχο την εταιρεία ΜΕΤΚΑ του ομίλου Metlen, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα συνδέει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα
Στη Βουλή η σύμβαση της Αττικής Οδού – Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Νέα Αττική Οδός, τα διόδια και οι υποχρεώσεις
Οι προϋποθέσεις και οι όροι για να μεταβιβαστεί η Αττική Οδός στις 6 Οκτωβρίου στον νέο παραχωρησιούχο
Ένας σταθμός ΚΤΕΛ που εξαγγέλλεται επί 23 χρόνια
Από το 2001 μέχρι σήμερα δεν έχει απαντηθεί το ερώτημα γιατί έχει μείνει το έργο στα χαρτιά – Από τα ΚΤΕΛ λένε ότι δεν διαφαίνεται ενδιαφέρον από ιδιώτες
Δεσμευτική προσφορά από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για φράγμα και αρδευτικό στην Κρήτη ύψους 74,4 εκατ
Η δεσμευτική προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αφορά έργο που θα καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 13.500 στρεμμάτων
«Έκρηξη» στην οικοδομή - Πού θα χτιστούν τα περισσότερα σπίτια
Yποχώρησε το μέγεθος της συνολικής δραστηριότητας (Ιδιωτική - Δημόσια) στην οικοδομή, κατά τον μήνα Ιούνιο 2024