Συνεχίζει να φλέγεται το ελληνόκτητο πλοίο «SOUNION» μετά από την επίθεση των ανταρτών Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα. Η επιχείρηση «Ασπίδες» αναφέρει ότι η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση συνεχίζεται καθώς υπάρχει ο κίνδυνος τεράστιας περιβαλλοντικής καταστροφής εάν υπάρξει διαρροή πετρελαίου από το τάνκερ.
«Η επιχείρηση διάσωσης του MV SOUNION είναι απαραίτητη προκειμένου να αποτραπεί μια πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή στην περιοχή. Για να επιτευχθεί αυτό, συνεργάζονται διάφοροι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς.
«Sounion»: Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου στην Ερυθρά Θάλασσα
Τα μέσα της EUNAVFOR ASPIDES συμμετείχαν ενεργά σε αυτό το πολύπλοκο εγχείρημα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον, το οποίο είναι απαραίτητο για τα ρυμουλκά για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης.
Με την αμυντική της εντολή, η επιχείρηση ASPIDES εξυπηρετεί την προστασία των παγκόσμιων κοινών αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντος και των μέσων διαβίωσης όσων ζουν γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα», αναφέρει η ανακοίνωση.
Η επιχείρηση ρυμούλκησης του δεξαμενόπλοιου SOYNION ανεστάλη στις 3 Σεπτεμβρίου καθώς κρίθηκε ότι ήταν δεν ήταν ασφαλής.
Σε ανακοίνωση τότε η επιχείρηση «Ασπίδες» ανέφερε ότι «οι ιδιωτικές εταιρείες που ήταν υπεύθυνες για την επιχείρηση διάσωσης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνταν οι προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης του SOUNION, ότι δεν ήταν ασφαλές να προχωρήσει και διερευνούν εναλλακτικές λύσεις».
Χτυπήθηκε την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα
Το δεξαμενόπλοιο SOUNION, υπό ελληνική σημαία, με 150.000 τόνους αργού πετρελαίου στις δεξαμενές του, χτυπήθηκε επανειλημμένα την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα, τον οποίο ελέγχουν οι αντάρτες, στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι Χούθι, κίνημα προσκείμενο στο Ιράν, ανέλαβαν την ευθύνη για την ενέργεια, αναφέροντας πως το έπληξαν με drones εφόρμησης και πυραύλους.
Το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο βρίσκεται 72 ν.μ. δυτικά της Χοντεϊντά Υεμένης.
Το εικοσιπενταμελές πλήρωμα του δεξαμενόπλοιου, το οποίο αποτελούσαν 23 υπήκοοι Φιλιππίνων και 2 υπήκοοι Ρωσίας, διασώθηκε από πλοίο της ναυτικής αποστολής Ασπίδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης την επομένη της επίθεσης που υπέστη.
Πηγή: in.gr
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση