Μετά από χρόνια αύξησης των δαπανών ενόψει Halloween, οι καταναλωτές εμφανίζονται φέτος περισσότερο… τρομαγμένοι από ποτέ καθώς δεν φαίνονται διατεθειμένοι να οδηγήσουν τις αγορές για τους φετινούς εορτασμούς σε νέα επίπεδα ρεκόρ. Παραμένει όμως γεγονός ότι δεν αφήνουν τις αγορές για τελευταία στιγμή.
Το 2022, η NRF προέβλεψε ότι οι αγοραστές θα ξοδέψουν 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια για τις αμερικανικές απόκριες στις 31 Οκτωβρίου (όπως κάθε χρόνο), μια αύξηση από τα 10,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Πέρυσι, η αμερικανική ομοσπονδία λιανεμπορίου προέβλεψε ότι οι αγοραστές θα ξόδευαν 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Halloween: Η σκοτεινή πλευρά μιας ξένης παράδοσης
Halloween: Λιγότερες αγορές, αλλά από νωρίς
Η έρευνα της NRF προσπαθεί να ερμηνεύσει γιατί οι αγοραστές κατευθύνονται στα καταστήματα πριν από τον Οκτώβριο για να κάνουν τις αγορές τους για τις Απόκριες. Ενώ σχεδόν οι μισοί (48%) απέδωσαν τις πρόωρες αγορές τους στο ότι ανυπομονούν για το φθινόπωρο, το 38% δήλωσαν ότι το έκαναν για να αποφύγουν το άγχος των αγορών της τελευταίας στιγμής, σύμφωνα με την έρευνα.
«Το ενδιαφέρον για τις πρόωρες αποκριάτικες αγορές εξακολουθεί να κυριαρχείται από την ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών, με το 56% των αγοραστών αυτής της ομάδας να ξεκινούν τις αγορές τους πριν από τον Οκτώβριο», δήλωσε στο RetailDive ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος στρατηγικής της Prosper, Phil Rist. «Η αγάπη τους για τις γιορτές είναι βασικός παράγοντας αυτής της τάσης, με σχεδόν το ήμισυ αυτής της κατηγορίας να μοιράζονται ότι σχεδιάζουν να ψωνίσουν νωρίς επειδή το Halloween είναι η αγαπημένη τους γιορτή».
Κάτι το οποίο έκαναν και πέρυσι, καθώς άρχισαν επίσης από νωρίς τις αγορές τους. Έκθεση του Jungle Scout που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Οκτώβριο διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις στο Amazon για αποκριάτικα κοστούμια για ενήλικες αυξήθηκαν κατά 395% τον Αύγουστο του 2023.
Nearly half of #Halloween shoppers to start purchasing items before October. https://t.co/3IHh5IVAdZ #Halloween2024 pic.twitter.com/81mipC3Sjv
— National Retail Federation (@NRFnews) September 19, 2024
Το spooky αποτύπωμα
Πολλοί οικονομολόγοι πιστεύουν ότι η αύξηση των δαπανών γύρω από τις Απόκριες έχει θετική επίδραση στην οικονομία. Οι αυξημένες δαπάνες οδηγούν γενικά σε υψηλότερο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ), συμβάλλοντας στην επανεκκίνηση της οικονομικής δραστηριότητας και οδηγώντας σε πιθανή αύξηση των θέσεων εργασίας.
Σχεδόν το 70% των καταναλωτών στις ΗΠΑ συμμετείχε στις γιορτές του Halloween με γλυκά, διακοσμητικά και καραμέλες το 2022, δαπανώντας 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτοί οι αριθμοί αναμένεται να αυξηθούν σε πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2023, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν: 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια για κοστούμια. 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια για καραμέλες.
Φέτος οι δαπάνες ανά άτομο για τις Απόκριες αναμένεται να είναι 103 δολάρια φέτος, αφού πέρυσι έφτασαν τα 108 δολάρια.
Οι Αμερικανοί δήλωσαν στην έρευνα της NRF ότι οι top δραστηριότητές τους για το Halloween περιλαμβάνουν το μοίρασμα γλυκών (67%), τη διακόσμηση του σπιτιού ή της αυλής τους (52%), τη μεταμφίεση (49%), το σκάλισμα κολοκύθας (43%) και τη διοργάνωση ή συμμετοχή σε πάρτι (29%).
Τα γλυκά παραμένουν τα πιο δημοφιλή με τις συνολικές δαπάνες να αναμένεται να φτάσουν τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Περίπου ίσα μερίδια των καταναλωτών θα προμηθευτούν τα αποκριάτικα εμπορεύματα από εκπτωτικά καταστήματα, ειδικά καταστήματα αποκριάτικων/κοστούμια και διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Η Spirit Halloween, η οποία δηλώνει ότι είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής αποκριάτικων ειδών στη χώρα, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ανοίξει φέτος 1.525 σημεία-ρεκόρ. Τον Ιούνιο ο λιανοπωλητής δήλωσε ότι προσλαμβάνει 50.000 εποχικούς πωλητές και διευθυντές καταστημάτων.
Οι συνολικές δαπάνες για κοστούμια ενηλίκων αναμένεται να φθάσουν τα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Latest News
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία
Γιατί η Amazon δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στο ταμείο Τραμπ
Η δωρεά για την τελετή ορκωμοσίας έρχεται καθώς ο ιδρυτής Τζεφ Μπέζος και άλλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν δεσμούς με τον εκλεγμένο πρόεδρο
Οι Σύριοι στη Γερμανία δεν βιάζονται να φύγουν - Η ζήτηση για εργατικά χέρια είναι μεγάλη
Σε μια οικονομία, όπως αυτή της Γερμανίας, η οποία αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια απωλειών εργαζομένων
Κωλοτούμπα Τραμπ για ακρίβεια - Δύσκολο να ρίξουμε τις τιμές
Σε άτακτη υποχώρηση ο εκλεγείς πρόεδρος Τραμπ, λιγότερο από 40 ημέρες πριν αναλάβει την προεδρία της χώρας, ισχυριζόμενος πως δεν μπορεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια
Επένδυση 1 δισ. από την Boeing στις ΗΠΑ - Στόχος τα δέκα «787» το μήνα έως το 2026
Η Boeing προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή των αεροσκαφών τύπου 787 σε πέντε το μήνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους
Ο κούκος... αηδόνι στοίχισε στον Ταϊλανδό συνιδιοκτήτη το Selfridges
Ο επικεφαλής του οικογενειακού ομίλου Central Group λέει ότι τα υψηλότερα παγκόσμια επιτόκια κάνουν την αρχική τιμή των 4 δισ. λιρών για το Selfridges λιγότερο ελκυστική
Ο «πυρετός του χρυσού» στην Κίνα γίνεται εύφορο πεδίο για απατεώνες και ξέπλυμα χρήματος
Ο χρυσός γίνεται όλο και πιο προσφιλής στην Κίνα ως επένδυση, όμως συγκεντρώνει και
Οι άλλες μπίζνες της οικογένειας Hermès - Επενδύσεις στη γαλλική ασφαλιστική εταιρεία Albingia
Η συμφωνία Hermès - Albingia υπόκειται στην έγκριση διαφόρων αρμόδιων αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2025