Οι Κινέζοι καταναλωτές έχουν γίνει πιο φειδωλοί σε όλα, από τα παντοπωλεία μέχρι τα ταξίδια, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου αντιμετωπίζει μια παρατεταμένη κρίση ιδιοκτησίας και υψηλή ανεργία.
Για αυτόν τον λόγο οι Κινέζοι ταξιδιώτες πραγματοποιούν περισσότερα ταξίδια της τελευταίας στιγμής, καθώς γίνονται πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες εν μέσω μιας ασθενούς οικονομικής ανάκαμψης.
Κίνα: το παράδοξο της παγκοσμιοποίησης
Υπάρχει μια «πραγματική κρίση καταναλωτικής εμπιστοσύνης» στην Κίνα, δήλωσε στο CNBC ο Άντονι Καπουτάνο, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott International.
Περισσότεροι Κινέζοι καταναλωτές κάνουν κράτηση για ξενοδοχεία μόλις τρεις ημέρες νωρίτερα, το μικρότερο διάστημα που έχει δει ποτέ και πολύ μικρότερο από το παράθυρο κράτησης σχεδόν 20 ημερών για τους καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο.
Οι Κινέζοι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή
Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ταξίδια πιο κοντά στην αναχώρηση καθώς προσπαθούν να «εκμεταλλευτούν τις προσφορές της τελευταίας στιγμής», είπαν στο CNBC οικονομολόγοι της Oxford Economics, σημειώνοντας μια αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών όπου «οι σύγχρονοι ταξιδιώτες προτιμούν τον αυθορμητισμό στα ταξιδιωτικά τους σχέδια».
Το μέτρο της πλησιέστερης στη διαμονή κράτησης, που συνήθως δείχνει την αυξημένη αβεβαιότητα και την προσοχή των καταναλωτών με τις δαπάνες, καθιστά δύσκολο για τις επιχειρήσεις να προβλέψουν και να προετοιμαστούν για τη ζήτηση, ειδικά δεδομένης της αργής ανάκαμψης της Κίνας, σύμφωνα με τον Πάτρικ Μπόντι στο Cheung Kong Graduate School of Business.
«Ενώ οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να πάνε διακοπές, το συναίσθημα σχετικά με τα εισοδήματα και την κατανάλωση παραμένει χαμηλό», σύμφωνα με οικονομολόγους της Oxford Economics.
Πράγματι, η Κίνα είναι γνωστή ως αγορά με σταθερές περιόδους κρατήσεων πλησίον της ημερομηνίας διαμονής, σύμφωνα με έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών & Τουρισμού το 2021.
Το 2019, το 70% των κρατήσεων ξενοδοχείων στο ταξιδιωτικό γραφείο Trip.com έγιναν τρεις μέρες πριν από την άφιξη. Το ποσοστό αυτό ανέβηκε πάνω από 80% τα δύο πρώτα χρόνια της πανδημίας, λόγω της υψηλής αβεβαιότητας των ταξιδιωτικών περιορισμών.
Πέφτουν έξω οι προβλέψεις του κλάδου
Τον Ιούλιο, η Marriott International μείωσε την πρόβλεψή της για την ανάπτυξη εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο για το τρέχον έτος, επικαλούμενη «την τρέχουσα ασθενή ζήτηση και τάσεις τιμών» στην Κίνα.
Αυτή η πίεση στις τιμές αντικατοπτρίζεται σε ολόκληρο τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένου του ταξιδιωτικού γραφείου εγχώριων κρατήσεων Trip.com, το οποίο ανέφερε ότι οι μέσες τιμές για ξενοδοχεία και πτήσεις εσωτερικού συνέχισαν να μειώνονται φέτος.
Κατά τη διάρκεια της γιορτής της Εργατικής Πρωτομαγιάς τον Μάιο – από τις μεγαλύτερες ετήσιες γιορτές της χώρας,- η Κίνα σημείωσε περισσότερα εγχώρια ταξίδια και τουριστικές δαπάνες σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού. Ωστόσο, η μέση δαπάνη ανά ταξιδιώτη εξακολουθεί να είναι κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Η τάση των ανθρώπων που επιλέγουν ταξίδια μικρών αποστάσεων σε μικρότερες πόλεις ή επαρχίες θα συνεχιστεί, ανέφερε η Oxford Economics, κάτι που θα μπορούσε να τονώσει αυτές τις τοπικές οικονομίες.
Η ταξιδιωτική ζήτηση κατά την επερχόμενη Χρυσή Εβδομάδα στις αρχές Οκτωβρίου αναμένεται να ξεπεράσει το επίπεδο του 2019, ανέφεραν οι οικονομολόγοι.
Όταν ρωτήθηκε από το CNBC για τις προοπτικές για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ο CFO της Trip.com, Ζιαοφάν Γουάνγκ, είπε ότι η εταιρεία έχει «πολύ περιορισμένη ορατότητα λόγω των κοντινών στην άφιξη κρατήσεων».
Latest News
Ακόμη μία δωρεά με «άρωμα» TikTok στην εκστρατεία του Τραμπ
Δύο σημαντικοί δωρητές στην προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ και του ρεπουμπλικανικού κόμματος συνδέονται με την πλατφόρμα TikTok
Τα μυστικά της μακροζωίας του Γουόρεν Μπάφετ
Τι λέει ο Γουόρεν Μπάφετ για το πώς έφτασε σε προχωρημένη ηλικία με πλήρη διαύγεια
Τέλος οι «χρυσές ημέρες» για τις πλατφόρμες προσλήψεων - Τα νέα δεδομένα
Πλατφόρμες freelancing όπως η Upwork και η Fiverr βλέπουν τις μετοχές και τα έσοδά τους να μην μπορούν να ξεπεράσουν την εποχικότητα
Γιατί τα αφεντικά χρηματοοικονομικών κολοσσών «σνομπάρουν» την COP29
Χαμήλωσαν οι προσδοκίες για την COP29 που θα διεξαχθεί στο Μπακού - Για κάποιους έγινε λιγότερο ελκυστική
Γιατί οι Boomers είναι η πλουσιότερη γενιά που έζησε ποτέ - Ποια είναι η χαμένη
Οι Boomers είναι η πλουσιότερη γενιά έχοντας επενδύσει και αποταμιεύσει σε εποχές χρυσών αποδόσεεων
Τα «γεράκια» της ΕΚΤ αλλάζουν στάση - Προς νέα μείωση επιτοκίων [γράφημα]
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη λήψη απόφασης από την ΕΚΤ σχετικά με τα επιτόκια
Αυξήσεις στην πολυτέλεια εκτός τόπου και χρόνου - Ποιοι παίκτες επηρεάζονται
Μεγαλύτερο αντίτιμο καλούνται να καταβάλουν οι καταναλωτές στην πολυτέλεια, την ίδια στιγμή που σπεύδουν να καταγγείλουν τον «πληθωρισμό της απληστίας» με την τιμή των βασικών προϊόντων του σούπερ μάρκετ να αυξάνεται ταχύτερα από το κόστος των πρώτων υλών. Και παρά το γεγονός ότι είναι δύσκολο να καταλάβουν πότε το πολύ… γίνεται πάρα πολύ, οι αυξήσεις […]
Γιατί ξεπουλά μετοχές ο Buffett - Πού στοχεύει
Η πιο πρόσφατη κίνηση του Buffet είναι να ξεπουλήσει ένα μέρος της επένδυσης της Berkshire στην BoA
Λίθιο: Κούρσα κυβερνήσεων και εταιρειών για τον έλεγχο των κρίσιμων πρώτων υλών [γράφημα]
Το ορυχείο που θα αναπτύξει στη Σερβία η Rio Tinto θα μπορεί να παράγει 58.000 τόνους λιθίου το χρόνο
Από την Ισπανία μέχρι τις ΗΠΑ - Ποιος είναι ο συνεργάτης της Starbucks που πάει για χρυσό IPO
Από την Ισπανία έως τις ΗΠΑ, τα αρτοποιήματα της Europastry ταξιδεύουν στο... πιάτο της Starbucks