Αύξηση 10,5% στον κύκλο εργασιών της εμφάνισε για το 2023 η ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής ΑΕ, η εταιρεία που έκανε το Babylino ένα από τα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα.
Ως μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη που διατηρεί το σύνολο της παραγωγής της επί ελληνικού εδάφους, η ΜΕΓΑ συνεχίζει να καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά το ιδιαιτέρως ασταθές περιβάλλον, τις πιέσεις στα κόστη των πρώτων υλών, τη διεθνή γεωπολιτική αβεβαιότητα και τις επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή.
Εξαγωγές: Η μεγάλη μάχη των Ελλήνων στις διεθνείς αγορές
ΜΕΓΑ: Έμφαση στις εξαγωγές
Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ‘90. Χάρη στα ασύγκριτα επίπεδα συστημάτων υψηλής ποιότητας, τον καινοτόμο σχεδιασμό, τις ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις ασφάλειας προϊόντων και τις μεγάλες διεθνείς συνεργασίες με ισχυρές εταιρείες στον τομέα τους στο διεθνή στίβο, έχει καταφέρει να μεταφέρει την ελληνική καινοτομία σε εκατομμύρια καταναλωτές στο εξωτερικό, στις 5 ηπείρους όπου δραστηριοποιείται.
Την τελευταία δεκαετία, κατάφερε να υπερ-δωδεκαπλασιάσει τις εξαγωγές της, ενδυναμώνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εκτός συνόρων. Σήμερα, οι εξαγωγές της εταιρείας υπερβαίνουν πλέον τα πωλούμενα εντός της χώρας, σε όγκο, παρά την ηγετική θέση που κατέχει η εταιρεία στην Ελλάδα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται.
Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι η κατηγορία των βρεφικών πανών έχει καταλάβει τη θέση της στα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα, κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα ελληνικά Babylino Sensitive να βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Χρονιά ανάπτυξης το 2023
Ο κύκλος εργασιών της κλεισμένης χρήσης ανήλθε σε €280.843.138,87 έναντι €254.232.069,62 της χρήσης 2022, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξης του 10,5% ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσεως μετά από φόρους ανήλθαν σε €18.991.827,68 έναντι €6.471.014,36 της χρήσης 2022.
Έτσι, στην ολοένα και πιο ανοδική πορεία της εταιρείας, προστίθεται άλλη μια χρονιά ανάπτυξης, 100% οργανικής, τόσο στο εσωτερικό όσο και στις χώρες εξαγωγών.
Η κερδοφορία της ΜΕΓΑ παρουσίασε άνοδο, σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα έτη, όπου η εταιρεία έχασε διψήφιο ποσοστό της κερδοφορίας της, ως αποτέλεσμα της απόφασής της να μην μετακυλήσει στον καταναλωτή παρά ελάχιστο μέρος των εξαιρετικά υψηλών ανατιμήσεων πρώτων υλών και ενέργειας που υπέστη, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης.
Η βελτίωση στην κερδοφορία οφείλεται κατά ένα μικρό μέρος στη μερική αποκλιμάκωση του κόστους των πρώτων υλών και πρωτίστως στην εξαιρετική ενδυνάμωση των εξαγωγών της.
Οι διακρίσεις του 2023
· EU Product Safety award
Πρόκειται για το κορυφαίο Ευρωπαϊκό βραβείο Προϊοντικής Ασφάλειας, που απονέμεται από την Ευρωπαϊκή επιτροπή και αποτελεί μια εξαιρετικά σημαντική αναγνώριση για τη μάρκα γυναικείας υγιεινής EveryDay, τοποθετώντας την ανάμεσα στα brands που αποδεδειγμένα ξεχωρίζουν σε συστήματα και διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Η κορυφαία αυτή διάκριση, η οποία απονέμεται για δεύτερη φορά στη ΜΕΓΑ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αντανακλά την ύψιστη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της εταιρείας να παράγει απόλυτα ασφαλή, καινοτόμα προϊόντα.
· Retail Business Awards 2023
o SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN για την καμπάνια Babylino Sensitive «Η ασφάλεια του μωρού σας, ο κόσμος μας» – GOLD Βραβείο και SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH για το «Παιδικό Εκπαιδευτικό Κρεμοσάπουνο ΜΕΓΑ Hygiene KIDS» – GOLD Βραβείο
Latest News
Παπουτσάνης: Στα 66,2 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2024
Για το 2025, η Παπουτσάνης προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών
Συνολικά 770.000 ευρώ η αποζημίωση της Επ. Ανταγωνισμού στα Βιβλιοπωλεία Φλωράς - Οι δικαστικές αποφάσεις
Ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2024 η πολυετής διαμάχη της Επιτροπής Ανταγωνισμού με τα Βιβλιοπωλεία Φλωράς
Έκλεισε το βιβλίο προσφορών της Eurobank - Αντλεί 400 εκατ.
Η ημερομηνία λήξης του ομολόγου Tier 2 είναι το 2035, με δικαίωμα ανάκλησης το 2030
Εμβάθυνση συνεργασίας Ελλάδας - Ισραήλ - Προοπτικές για νέες συμφωνίες σε 7 κλάδους
Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα σε Ελλάδα – Ισραήλ, βασικός πυλώνας σταθερότητας και ανάπτυξης στη Αν. Μεσόγειο
Η Apple παραμένει το πολυτιμότερο brand στον κόσμο - Πρώτο ευρωπαϊκό brand η Telekom
Η Telekom, στον όμιλο της οποίας μέλος είναι η COSMOTE, είναι μία από τις πιο επιτυχημένες και πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως, σύμφωνα με τη μελέτη «Brand Finance Global 500» - Στην πρώτη θέση παραμένει η Apple
ΕΥΔΑΠ: Στο Υπερταμείο το 11,33% των μετοχών του ΤΑΙΠΕΔ
Το συνολικό ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου (άμεσα και έμμεσα) της ΕΥΔΑΠ που ελέγχεται από το Ελληνικό Δημόσιο (61,33%) δεν μεταβάλλεται
Τέλος χρόνου για το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας της ΔΥΠΑ - Δικαιούχοι και αιτήσεις για €17.000
Το νέο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ανέργων της ΔΥΠΑ δίνει έμφαση στις άνεργες γυναίκες
Πιο ανθεκτικές οι ελληνικές επιχειρήσεις σε νέες κρίσεις [γραφήματα]
Υποχώρηση της τάξης των 13 μονάδων κατέγραψε ο Δείκτης Εμπιστοσύνης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024
Συνάντηση Μπρατάκου με Κοντογεώργη - Ο ρόλος των Επιμελητηρίων
Οι νέες προοπτικές ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Μνημόνιο συνεργασίας Pfizer με ΠΑΜΑΚ για την καινοτομία
Συν-δημιουργία μαθήματος με τίτλο «Ψηφιακή Καινοτομία και Συστήματα Μεταφοράς Τεχνολογίας» η πρώτη πρωτοποριακή δράση