Στη διεύρυνση των προϊοντικών της προτάσεων για τους Έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει να προχωρήσει το 2025 η LG Electronics Hellas, η οποία στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της κορεατικής εταιρείας θα δώσει επίσης έμφαση σε Premium προϊόντα και στην Business-to-Business (B2B) αγορά.

H LG Electronics Hellas βλέπει με αισιοδοξία τις προοπτικές της για το 2025 και θα εστιάσει μεταξύ άλλων στην αγορά των Premium προϊόντων. Άλλωστε η συγκεκριμένη κατηγορία έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας στη διάρκεια των τελευταίων ετών στην Ελλάδα, όπου η LG Electronics έχει ενισχύσει σε σημαντικό βαθμό τα μερίδια αγοράς κυρίως στους τομείς των Premium τηλεοράσεων, πλυντηρίων και ψυγείων.

Συνεργασία Meta-LG για την επόμενη γενιά της… Εκτεταμένης Πραγματικότητας

Συνολικά, η αναπτυξιακή πορεία της οικονομίας που σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις πρόκειται να συνεχιστεί το 2025, αναμένεται να συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα οικιακής χρήσης, σημειώνει ο Managing Director της LG Electronics Hellas Άρης Κουτελός.

Επικέντρωση της LG Electronics Hellas σε 3 άξονες

Ο κ. Κουτελός επισημαίνει επίσης ότι η στρατηγική της LG Electronics Hellas επικεντρώνεται σε τρεις άξονες που περιλαμβάνουν την προώθηση των Premium προϊόντων, την έμφαση στη συνδεσιμότητα με την παροχή μιας διαφορετικής εμπειρίας μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και, τέλος, τη βελτίωση της κατανάλωσης ενέργειας και νερού, όπου και πάλι υπάρχει σημαντικός ρόλος για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης.

Η LG Electronics Hellas έχει ενισχύσει σημαντικά τη θέση της στην αγορά λόγω και των καινοτόμων τεχνολογιών που ενσωματώνονται στα προϊόντα της. Ο κ. Κουτελός σημειώνει χαρακτηριστικά ότι η τεχνολογία InstaView αποτελεί ένα από τα ισχυρά πλεονεκτήματα των ψυγείων LG, τα οποία κερδίζουν διαρκώς μερίδιο αγοράς, ενώ η τεχνολογία ατμού που ενσωματώνεται σε συσκευές όπως τα πλυντήρια πιάτων και οι φούρνοι προσελκύουν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές στη χώρα μας.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στον τομέα των εντοιχισμένων οικιακών συσκευών, που αναμένονται σύντομα στην Ελλάδα, με καινοτομίες όπως οι επαγωγικές εστίες να έχουν ιδιαίτερα υψηλή δημοτικότητα. Συνολικά, στην κατηγορία των μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών η LG Electronics διευρύνει συνεχώς το μερίδιό της στην ελληνική αγορά, τονίζει ο κ. Κουτελός.

Ο πυλώνας της B2B δραστηριότητας

Ο τομέας Β2Β αποτελεί επίσης σημαντικό πυλώνα για την ανάπτυξη της ελληνικής θυγατρικής της LG Electronics και η εταιρεία είναι κατάλληλα τοποθετημένη ώστε να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που δίνουν τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη χώρα.

Όπως επισημαίνει ο κ. Κουτελός, η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που έχει πετύχει τους στόχους του ομίλου για την ανάπτυξη των Β2Β πωλήσεων. Ήδη ο συγκεκριμένος κλάδος συνεισφέρει σχεδόν το 50% του συνολικού κύκλου εργασιών που πραγματοποιεί η LG Electronics στην Ελλάδα. Ο κ. Κουτελός τονίζει επίσης ότι σημαντική είναι η συμβολή του τομέα κλιματισμού στις επιδόσεις του καναλιού Β2Β, ενώ ο ίδιος τομέας παρουσιάζει μεγάλη αύξηση πωλήσεων και στον τομέα των οικιακών καταναλωτών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΣΕΕ: Πόσο πιο ακριβά πληρώνουν τα δάνεια οι ελληνικές επιχειρήσεις [γραφήματα]
Επιχειρήσεις |

Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]

H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ