Η Meta Platforms ενισχύει την στρατηγική της συνεργασία με την κορεατική LG Electronics, με στόχο την επιτάχυνση της ανάπτυξης της εκτεταμένης πραγματικότητας (XR).
Απώτερος στόχος της συνεργασίας των δύο πλευρών είναι να ενωθούν οι δυνάμεις των δύο εταιρειών σε προϊόντα, περιεχόμενο, υπηρεσίες και πλατφόρμες ώστε να προωθήσουν από κοινού την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών στον αναπτυσσόμενο ψηφιακό χώρο.
Ανάπτυξη των δικών της προηγμένων τσιπ ετοιμάζει η Meta Platforms
Στις 28 Φεβρουαρίου, η ηγεσία της LG, συμπεριλαμβανομένου του CEO Ουίλιαμ Τσο και του Παρκ Χιουνγκ-Σεϊ, προέδρου της Home Entertainment Company, συναντήθηκε με τον ιδρυτή και CEO της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ στους LG Twin Towers, στα κεντρικά γραφεία της κορεατικής εταιρείας στο Yeouido της Σεούλ.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν επιχειρηματικές στρατηγικές και εκτιμήσεις για την ανάπτυξη συσκευών XR επόμενης γενιάς. Ο διευθύνων σύμβουλος Τσο, δοκιμάζοντας τα ακουστικά Meta Quest 3 και τα έξυπνα γυαλιά Meta της Ray-Ban, εξέφρασε έντονο ενδιαφέρον για τις επιδείξεις προηγμένης τεχνολογίας της Meta, εστιάζοντας κυρίως στα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα της Meta και στις δυνατότητές της για την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης σε συσκευές.
Ανοίγοντας δρόμο για εμπειρίες Εκτεταμένης Πραγματικότητας
Η LG οραματίζεται ότι, ενώνοντας την πλατφόρμα της Meta με τις δικές της δυνατότητες περιεχομένου/υπηρεσιών από τον τομέα της τηλεόρασης, μπορεί να δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό «περιβάλλον» στον τομέα XR. Η συγχώνευση των ποικίλων βασικών τεχνολογικών στοιχείων της Meta με τις δυνατότητες της LG σε προϊόντα και ποιότητα τελευταίας τεχνολογίας υπόσχεται σημαντικές συνέργειες στην ανάπτυξη συσκευών XR επόμενης γενιάς.
Οι συσκευές XR χαρακτηρίζονται ως προσωπικές συσκευές επόμενης γενιάς ικανές να ξεπεράσουν τους περιορισμούς των κινητών τηλεφώνων. Οι φορητές συσκευές προσφέρουν τη δυνατότητα σημαντικής διεύρυνσης των αλληλεπιδράσεων. Ο διευθύνων σύμβουλος Τσο σημείωσε προηγουμένως: «Βλέπουμε ευκαιρίες για προσωπικές συσκευές επόμενης γενιάς στην επιχειρηματική αρένα XR».
Τα τελευταία χρόνια, η LG έχει επικεντρώσει στρατηγικά τους πόρους της σε πολλά υποσχόμενους μελλοντικούς τομείς. Η συνεργασία με τη Meta ευθυγραμμίζεται με αυτή τη στρατηγική, με στόχο την καινοτομία στις εμπειρίες των πελατών στον μελλοντικό εικονικό χώρο, προβλέποντας την πλήρη ανάπτυξη της αγοράς XR.
Πέρυσι, η LG παρουσίασε το μελλοντικό της όραμα 2030, περιγράφοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο της να εξελιχθεί σε Smart Life Solution Company που μπορεί να συνδέει απρόσκοπτα και να επεκτείνει τις εμπειρίες των πελατών σε διάφορους τομείς, όπως το σπίτι, το εμπόριο, η κινητικότητα και οι εικονικοί χώροι. Στο πλαίσιο μιας οργανωτικής αναδιοργάνωσης στο τέλος του έτους, δημιουργήθηκε μια ειδική επιχειρηματική μονάδα XR εντός της Home Entertainment Company για να επιταχύνει την επιδίωξη νέων εγχειρημάτων στην εικονική σκηνή.
Latest News
Πιθανότητα ζωής σε εξωπλανήτη - Τί ανιχνεύθηκε
Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
Δορυφόρος κατέγραψε μυστηριώδεις «οντότητες» στην επιφάνεια του Άρη
Υπάρχει ζωή τελικά στον κόκκινο πλανήτη;
Ποιος κατηγορεί την Tesla για απάτη και «βλέπει» την χρεοκοπία της
Οι επιθέσεις του συνιδρυτή του Facebook κατά της Tesla συνεχίζονται και έρχονται με έναν από τους πιο τολμηρούς ισχυρισμούς κατά της εταιρείας μέχρι σήμερα: η Tesla είναι η επόμενη Enron
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
Η εργασία στις Big Tech δεν είναι πλέον τόσο... λαμπερή
Παρά τα εξωπραγματικά κέρδη από κολοσσούς όπως η Alphabet και η Microsoft, οι απολύσεις συνεχίζουν να κλυδωνίζουν τον κλάδο της τεχνολογίας
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Το… «βαρετό» τηλέφωνο είναι η συσκευή που επιλέγει η «αγχωμένη» Gen Z
Η κίνηση προς το offlining, ή τον ψηφιακό μινιμαλισμό, φαίνεται στη φθίνουσα χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z
Πώς το TikTok εξελίχθηκε από εφαρμογή για εφήβους σε απειλή για την εθνική ασφάλεια
Το πρώτο βήμα για να γίνει το TikTok αυτό που είναι σήμερα ήταν η εξαγορά από την ByteDance της εφαρμογής Musical.ly για 1 δισ. δολάρια
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet